Ihmettelen miksi suomalainen musiikki on surumielistä ja jos melodi on kivaa, niin sanat ovat aivan kaameet. Eikö musiikin pitäisi olla mieltä nostattavaa eikä menneisiin menemistä. Missä haakuillaan exien perään unelmoiden mennyttä rakkautta Ei ihme että suomalaiset eroaa ja vaihtaa kumppaniaan (sen kertoo erotilastot). Mustasukkaisuus lisääntyy ja siten exät pyörii kuvioissa liian kauan. Kyllä mielestäni pitäisi tehdä musaa missä parisuhde saisi virikettä. Itse työskentelen nuorten parissa missä on vaan erovien vanhempien lapsia, Missä on useimpiä äiti-puolia ja isiäkin monta. He kertovat miten se vaikuttaa ja tuo turvattomuutta lapsille ja nuorille. JOTEN MUSIIKKIIN SANAT JOSSA KERROTAAN TÄMÄN HETKISESTÄ RAKKAUDESTA EIKÄ MENNEISTÄ!
MELANKOLINEN MUSIIKKI
sivusta seuraava
3
2393
Vastaukset
- Juha82
malainen melankoliaa from J.Karjalainen.
- käsittelee
surua, jota on muuten vaikea työstää. Ja surulliset melodiat ovat kauneimpia mitä on olemassa.
Iloiset melodiat ovat myös hyviä silloin kun on hyvä fiilis. Ne eivät kuitenkaan kosketa niin syvältä.- hähtäh
Miten suru muka koskettaa syvemmältä kuin ilo? Iloista musiikkia suruun. Tietysti jotkut tykkää ripotella tuhkaa päälleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663412Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1282887- 462589
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391331