Mikä biisi ja esittäjä??? Tänään

Derrickissä...

Eli tänään Derrickissä soi diskossa taustalla sellainen biisi , jossa laulettiin suurinpiirtein jotta: hurricane, hurricane, you came to me like a hurricane...Ei ollut mikään ihan tyypillinen diskobiisi, mukana oli mm. melko jykevät kitarat. Laulaja oli melko voimakasääninen nainen. Tuo Derrick on tehty vuonna 1982, joten siinä vähän vinkkiä aikajanasta.

Itken onnesta jos joku tietää. Oli niin hyvä biisi, että pakko haalia jostakin...

10

697

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tää on vaan hullu arvaus.. eihän se oo Led Zeppelin - Love Me Like a Hurricane

jos kuuntelit sanat väärin :D

• Tomppa loves 70&80:es

Olet oikeassa,sen biisin nimi on You Came Like A Hurricane,esittäjän nimi vaan on hukassa.Etsin biisiä omista tiedostoista(sisältää n.10,000 biisiä),mutta mulla ei ole sitä.Mä olen sellanen ihminen,että jos jokin asia jää vaivaamaan,niin mä hoidan asian,vaikka siihen menis pieni ihmiselämä.Eiköhän tähänkin asiaan löydy ratkaisu.T.Tomppa.

• Derrickissä...

kyllä kuulunut kun Derrick sun muut heitti legendaa päälle, joten ihan varma en voi olla. Ei tuo kyllä mielestäni Letukkaa ollut.

Tietyllä tavalla mun tuli tyylillisesti siitä biisistä mieleen 90-luvun eurodance kitaralla ryyditettynä..Ei siis mitään varsinaista diskoa, mutta...tiedättehän.

• Derrickissä...
        Tomppa loves 70&80:es kirjoitti:

Olet oikeassa,sen biisin nimi on You Came Like A Hurricane,esittäjän nimi vaan on hukassa.Etsin biisiä omista tiedostoista(sisältää n.10,000 biisiä),mutta mulla ei ole sitä.Mä olen sellanen ihminen,että jos jokin asia jää vaivaamaan,niin mä hoidan asian,vaikka siihen menis pieni ihmiselämä.Eiköhän tähänkin asiaan löydy ratkaisu.T.Tomppa.

Ratkaisu siis lähenee. Kiitän ja kummarran vaivannäöstä!

• Derrickissä... kirjoitti:

Ratkaisu siis lähenee. Kiitän ja kummarran vaivannäöstä!

Olikse mies vai nais laulaja??

• Derrickissä...
        santsku kirjoitti:

Olikse mies vai nais laulaja??

Kuuloharha.. kun tv:n äänentoisto on mitä on ja päälle puhutaan!

• Tomppa loves 70&80:es.

Löytyi taas yksi vaihtoehto.Scorpions:Rock You Like A Hurricane.T.Tomppa.

• Eine Falle Für Derrick
      • Derrickissä...

Kiiitoooosss.. mahottomasti!

Ei tämä kyllä tosin tarkemmin kuultuna naiselta kuulostanut. TV:stä ohimennen kuultuna vaikutti vähän naismaiselta tuo ääni.

Hemmetin hieno biisi ja on nyt ladattu tuubista koneelle. Kiitoksia kaikille!!!

• ..........

Olipas mielenkiintoinen hybridi eri tyylejä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      180
      2653
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2407
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      105
      1111
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      911
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      869
    6. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      780
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      779
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      277
      754
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      88
      749
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      698
    Aihe