Eli tänään Derrickissä soi diskossa taustalla sellainen biisi , jossa laulettiin suurinpiirtein jotta: hurricane, hurricane, you came to me like a hurricane...Ei ollut mikään ihan tyypillinen diskobiisi, mukana oli mm. melko jykevät kitarat. Laulaja oli melko voimakasääninen nainen. Tuo Derrick on tehty vuonna 1982, joten siinä vähän vinkkiä aikajanasta.
Itken onnesta jos joku tietää. Oli niin hyvä biisi, että pakko haalia jostakin...
Mikä biisi ja esittäjä??? Tänään
10
619
Vastaukset
Tää on vaan hullu arvaus.. eihän se oo Led Zeppelin - Love Me Like a Hurricane
jos kuuntelit sanat väärin :D- Tomppa loves 70&80:es
Olet oikeassa,sen biisin nimi on You Came Like A Hurricane,esittäjän nimi vaan on hukassa.Etsin biisiä omista tiedostoista(sisältää n.10,000 biisiä),mutta mulla ei ole sitä.Mä olen sellanen ihminen,että jos jokin asia jää vaivaamaan,niin mä hoidan asian,vaikka siihen menis pieni ihmiselämä.Eiköhän tähänkin asiaan löydy ratkaisu.T.Tomppa.
- Derrickissä...
kyllä kuulunut kun Derrick sun muut heitti legendaa päälle, joten ihan varma en voi olla. Ei tuo kyllä mielestäni Letukkaa ollut.
Tietyllä tavalla mun tuli tyylillisesti siitä biisistä mieleen 90-luvun eurodance kitaralla ryyditettynä..Ei siis mitään varsinaista diskoa, mutta...tiedättehän. - Derrickissä...
Tomppa loves 70&80:es kirjoitti:
Olet oikeassa,sen biisin nimi on You Came Like A Hurricane,esittäjän nimi vaan on hukassa.Etsin biisiä omista tiedostoista(sisältää n.10,000 biisiä),mutta mulla ei ole sitä.Mä olen sellanen ihminen,että jos jokin asia jää vaivaamaan,niin mä hoidan asian,vaikka siihen menis pieni ihmiselämä.Eiköhän tähänkin asiaan löydy ratkaisu.T.Tomppa.
Ratkaisu siis lähenee. Kiitän ja kummarran vaivannäöstä!
Derrickissä... kirjoitti:
Ratkaisu siis lähenee. Kiitän ja kummarran vaivannäöstä!
Olikse mies vai nais laulaja??
- Derrickissä...
santsku kirjoitti:
Olikse mies vai nais laulaja??
Kuuloharha.. kun tv:n äänentoisto on mitä on ja päälle puhutaan!
- Tomppa loves 70&80:es.
Löytyi taas yksi vaihtoehto.Scorpions:Rock You Like A Hurricane.T.Tomppa.
- Eine Falle Für Derrick
Googletin jakson nimellä, joka näkyi Yle Areenassa pätkän alussa, yksi googlen linkki sisälsi kappaleet
http://www.youtube.com/watch?v=lAMkT5KxsEQ- Derrickissä...
Kiiitoooosss.. mahottomasti!
Ei tämä kyllä tosin tarkemmin kuultuna naiselta kuulostanut. TV:stä ohimennen kuultuna vaikutti vähän naismaiselta tuo ääni.
Hemmetin hieno biisi ja on nyt ladattu tuubista koneelle. Kiitoksia kaikille!!! - ..........
Olipas mielenkiintoinen hybridi eri tyylejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019