Eli tänään Derrickissä soi diskossa taustalla sellainen biisi , jossa laulettiin suurinpiirtein jotta: hurricane, hurricane, you came to me like a hurricane...Ei ollut mikään ihan tyypillinen diskobiisi, mukana oli mm. melko jykevät kitarat. Laulaja oli melko voimakasääninen nainen. Tuo Derrick on tehty vuonna 1982, joten siinä vähän vinkkiä aikajanasta.
Itken onnesta jos joku tietää. Oli niin hyvä biisi, että pakko haalia jostakin...
Mikä biisi ja esittäjä??? Tänään
10
642
Vastaukset
Tää on vaan hullu arvaus.. eihän se oo Led Zeppelin - Love Me Like a Hurricane
jos kuuntelit sanat väärin :D- Tomppa loves 70&80:es
Olet oikeassa,sen biisin nimi on You Came Like A Hurricane,esittäjän nimi vaan on hukassa.Etsin biisiä omista tiedostoista(sisältää n.10,000 biisiä),mutta mulla ei ole sitä.Mä olen sellanen ihminen,että jos jokin asia jää vaivaamaan,niin mä hoidan asian,vaikka siihen menis pieni ihmiselämä.Eiköhän tähänkin asiaan löydy ratkaisu.T.Tomppa.
- Derrickissä...
kyllä kuulunut kun Derrick sun muut heitti legendaa päälle, joten ihan varma en voi olla. Ei tuo kyllä mielestäni Letukkaa ollut.
Tietyllä tavalla mun tuli tyylillisesti siitä biisistä mieleen 90-luvun eurodance kitaralla ryyditettynä..Ei siis mitään varsinaista diskoa, mutta...tiedättehän. - Derrickissä...
Tomppa loves 70&80:es kirjoitti:
Olet oikeassa,sen biisin nimi on You Came Like A Hurricane,esittäjän nimi vaan on hukassa.Etsin biisiä omista tiedostoista(sisältää n.10,000 biisiä),mutta mulla ei ole sitä.Mä olen sellanen ihminen,että jos jokin asia jää vaivaamaan,niin mä hoidan asian,vaikka siihen menis pieni ihmiselämä.Eiköhän tähänkin asiaan löydy ratkaisu.T.Tomppa.
Ratkaisu siis lähenee. Kiitän ja kummarran vaivannäöstä!
Derrickissä... kirjoitti:
Ratkaisu siis lähenee. Kiitän ja kummarran vaivannäöstä!
Olikse mies vai nais laulaja??
- Derrickissä...
santsku kirjoitti:
Olikse mies vai nais laulaja??
Kuuloharha.. kun tv:n äänentoisto on mitä on ja päälle puhutaan!
- Tomppa loves 70&80:es.
Löytyi taas yksi vaihtoehto.Scorpions:Rock You Like A Hurricane.T.Tomppa.
- Eine Falle Für Derrick
Googletin jakson nimellä, joka näkyi Yle Areenassa pätkän alussa, yksi googlen linkki sisälsi kappaleet
http://www.youtube.com/watch?v=lAMkT5KxsEQ- Derrickissä...
Kiiitoooosss.. mahottomasti!
Ei tämä kyllä tosin tarkemmin kuultuna naiselta kuulostanut. TV:stä ohimennen kuultuna vaikutti vähän naismaiselta tuo ääni.
Hemmetin hieno biisi ja on nyt ladattu tuubista koneelle. Kiitoksia kaikille!!! - ..........
Olipas mielenkiintoinen hybridi eri tyylejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1657365Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142698Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk502013Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141491Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901395Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.611224Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271169- 711157
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631133- 1141071