Olen viikon sisällä saanut tietää, että
-äitini on polttanut tupakkaa siihen saakka kun alkoi minu odottamaan(tähän saakka olen elänyt luulossa, että ei ole kuin kokeillut)
-isäni on aikoinaan käynyt riiaamassa myös muita kuin äitiäni
-äidillä ja isällä on vieläkin aktiivinen seksielämä
Sainapas kirjotettua. Huh ku helepotti.
Tietojenkäsittelyongelma.
9
406
Vastaukset
- MMies
Toi kuulostaa huonolta lähtökohdalta. Omalta osaltani mikään noista ei pidä onneksi paikkaansa.
*huojentunut* - orpana-67
että heillä on vieläkin aktiivinen seksilife!! Koita kestää...Tieto lisää tuskaa- niin tässäkin ;)
ei se tieto muuten lisäis tuskaa, mutku tuli liikaa kerralla. Jos tuon tiedon olis saanu vaikka 10 vuoden aikan tipottain, ni eihän se tuntuis miltään.
- keskustellut...
Olet siis viikon sisällä keskustellut äitisi kanssa? Kuvitteletko kaikkien lukijoiden olevan erityisen kiinnostunut tuosta asiasta?
Me ihmiset ollaan toki erilaisia ja siinä mielessä on kaiketi noudatettava suvaitsevaisuutta, mutta itse mä en tekisi julkiselle keskustelupalstalle keskusteluista äitini kanssa.
Tietysti onhan se aina jännää, itse kullekin, että kuinka vanhemmista aikuisiässä löytää uusia ulottuvuuksia. Jokainen ihminen ikäänkuin "tutustuu" vanhempiinsa aikuisiässä uudelleen.- keskustellut...
relaxed_eyes kirjoitti:
ei sunkaan olis ollu pakko kiinnostua.
Keskusteluista kiinnostuvat kaikki niitä lukevat. Kai se on ok.?
keskustellut... kirjoitti:
Keskusteluista kiinnostuvat kaikki niitä lukevat. Kai se on ok.?
en tajunnu.
- niin :
myös isäsi oli Man of the Back doors????
- cookos
elämäsi on nyt pelastettu ;-). Jos itse voisin kertoa nuo samat asiat, mun elämä olisi ihan erilainen tällä hetkellä. Tästä nähdään, miten pienistä tai suurista asioista meidän elämä on kiinni.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611189- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että332664- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564