Hei!
Olen tässä "laihdutellut" (korjannut ruokavaliota ja aloittanut liikkumisen ihan kunnolla) muutama viikon. Nyt halauaisin oikein tehoviikon tähän väliin kun haluaisin vähän lisäpotkua tähän. Millä ruokavaliolla saisin oikein tehoviikon laihdutukseen? Liikkua pitää kuitenkin jaksaa!
potkua laihdutukseen
3
640
Vastaukset
jos paino on jo menossa haluttuun suuntaan. Aikaahan on koko loppuelämä.
olet korjannut ruokavaliotasi mutta aina kannattaa tarkistaa syötyjen hiilihydraattien määrä sillä hiilihydraatit muuttuvat sokeriksi elimistössä. Minä esimerkiksi en syö perunaa, riisiä ja pastaa lainkaan. Olen ne korvannut lisäkasviksilla ja kaalia menee paljon. Se on hyvää laihdutusruokaa ja kaalissa on moninkertaisesti enemmän vitamiineja ja hiven aineita kuin perunassa. Tämä vähähiilihydraattinen vaihtoehto on todellinen tehoruokavalio, mutta ei sitä kannata noudattaa vain viikkoa sillä kilot tulee takaisin jos palaa entiseen. Itse olen noudattanut sitä 4 vuotta ja 18 kiloa on lähtenyt ja pysynyt poissa. Lisäksi saa syödä monipuolisemmin.
- liikuntaa
muista proteiini.
vedä ainaski puolitoista grammaa painokiloa kohti.
minä käytän välillä jopa 2g vie hyvin näläntunteen,etkä aihduta kaikkia lihaksiasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark3178633Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2024713Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy333478Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1952644Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171212234Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s1011779- 511776
- 581688
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3501378- 1701374