Moi.
Kellään kokemuksia kyseisen valmistajan crossareista? Sain Intersportista kohtalaisen hyvän tarjouksen ko. valmistajan crossarista, joka on malliston kalliimasta päästä.
En vain ole kuullut moisesta välinevalmistajasta mitään tätä aiemmin joten vähän epäilyttää.
Laadukkaita? Myyvät Tunturin kanssa rinnan ja toisaalta "kotimainen" houkuttaa enemmän. Tuntskat vaan tuppaavat olemaan pirun kaalliita, perusversiotkin.
Tässä josta sain tarjouksen olisi ominaisuuksia yllin kyllin ja max. käyttäjäpainokin on 150 kg, mikä on hyvä, kun on tuo mopo itsellä vähän karannut käsistä...
Energetics crosstrainer
Läskimooses30
3
3635
Vastaukset 3
- -----
Moi!
ostin tänään otsikon mukaisen crosstrainerin. Parissa liikkeessä sitä testasin ja ainakin mun mielestä tuo oli parhaan tuntuinen niistä laitteista mitä kokeilin (hintaluokka < 400 euroa).
Ensi viikolla tuovat laitteen kotiin kasattuna :-)
Onko kellään kokemusta ko. merkistä ja mallista?- -----
itse itselleni vastaten...
Tänään eka treeni ja hyvältä vaikuttaa. Vastusta tuntuu riittävän ja valmiit ohjelmat ihan ok. Suht' hiljainen jne eikä vielä hirveästi edes tilaa.
- Anonyymi
Tyytyväinen, kaksivuotta polkenut jokapäivä mielestäni kunto noussut kohisten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1701849Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541340Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset221985- 71897
- 55816
- 46765
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63757- 89731
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200677Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151636