mun on pakko kuolla

en ikinä pääse tämän järkyt...

Mä en kestä enää tätä elämää
mies jäi kiinni pettämisestä. On pettänyt kovasti koko liittomme ajan, eli kymmenen vuotta.
Mä olen ollut täysin uskollinen.

Mä vaan itken, ja suunnittelen itsemurhaa. Lapset jää, ja sitä mä en tahdo kestää. Mulle on tehty niin pahasti. Mies n ollut tosi häijy henkisesti mulle ja uhkaili fyysisellä koko ajan. Tämä oli suhteen ongelma, en edes muusta tiennyt. Nyt selvisi, että tämän henkisen väkivallan takana oli se, että miehellä oli nin paljon palvovia naisia, ja minun kanssa elämä tuntui tylsältä arkineen ja huolineen.
Mies ei ole yhtään pahoillaan, syyttää minua näistä naisista, tiedän sen hänen luonteestaan. Hän ei puhu mitään, on vihaisen näköinen.

naisia on ollut kymmeniä, kymmeniä, ja kiihkeitä rakkausjuttuja suurin osa

17

2352

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MaxSteel

Tämän siitä saa kun te naiset juoksette vain niiden YT-miesten perässä. Pitäisihän teidän tajuta, että jos miehellä riittää vientiä, niin miehen kahlitseminen on lähes mahdotonta.

Jos haluatte kunnollisia miehiä, jotka ei ehkä saa teitä kostumaan, kuten rentut, niin suosittelen KT- tai AT-miehiä.

• vsacdsa

Miehet harvemmin luulevat "vilkkaan" naisen muuttuvan kiltiksi ja uskolliseksi kotiäidiksi kunhan naimisiin on päästy. Jostain syystä naiset luulevat, että vastaavanlainen mies tottakai muuttuu samantien kiltiksi koti-isäksi. Ei se niin mene kuin ehkä elokuvissa.

• anna surun tulla

Älä kuole.

Nyt sattuu mutta se menee ohi. Se kärvistää sua mutta se menee ohi. Oikeesti!

Kyllä mäkin haluan aina välillä kuolla. Joskus enemmän ja joskus vähemmän aikaa. Välillä pelottaa ettei se meni ohi- mutta aina on mennyt. Olen saanut apua ammattilaisilta ja kavereilta.

• tokihan

sä kuoletkin, ihan varmasti. Et vaan todennäköisesti tuohon, vaikka nyt tunnetkin, ettet voi enää jatkaa elämää.
      Elämä vaan on sellainen instanssi, mikä jatkuu niin kauan kuin hengität. Aika harvoin kuolema tulee silloin kun sitä eniten toivoo, ehkä pikemminkin silloin, kun kaikkein vähiten. Joka tapauksessa se tulee.

Sä pääset tuosta yli. Annat vaan nyt itsellesi luvan olla satutettu ja lyöty. Sitähän sä olet kertomasi perusteella ollutkin, nyt sulla vaan on selvä syy siihen. Ja, kuten huomaat, miehesi häijyys ei olekaan ollut sun vika, vaan sen mitä hän on puuhannut. Jos hän on muuta esittänyt, on esittänyt.
      Käännä juttu voitoksesi. Tulipahan selvä, miksi mies on ollut sinulle paha ja ilkeä, nyt sinä voit valita paremman reitin elämällesi, ja se on ehdottomasti heti parempi kun jätät miehen pelleilemään ihmissuhteineen. Sä olet jo antanut tarpeeksi.
      Voimaa, kyllä sä pääset eteenpäin, kunhan pari päivää puhaltelet järkytystäsi ja alat hengittämään tasaisemmin. Niin moni muukin on selvinnyt, ja selviät sinäkin.

• kitty*

Hei. Kamalaa lukea kuinka kevyesti jotkut kehtaavat vastata. Kyl olen itsekin silti sitä mieltä että selviät jos haluat. Mulla oli samanlainen mies 12 vuotta ja lasten kanssa olen nyt muutaman vuoden jälkeen tosi hyvässä asemassa siinä mielessä että koti on sinänsä totta eikä valhetta.Ilman pelkoa, ilman riitoja, ilman teeskentelyä. Alku on ihan kamala järkytys mutta ihmeellinen on voimavara mitä ihmisestä voi löytyä. Jonain päivänä ihmettelet kuinka siedit yleensäkään koko teatteria. Ensinnäkin.. myönnä itsellesi ettei se hänen kohdaltaan ollut rakkautta vaikka kuinka olisit itse rakastanut. Älä yritäkään enää tuossa tilanteessa olla se ymmärtävä osapuoli vaikka kuinka tulisi huonoja hetkiä. Sinä nouset tuosta vielä ja tulet huomaamaan että elämä on yhä lahja. Voimia sulle ja lämmin halaus!

• ihan varmasti

Et ole yksin, saman on kokenut moni moni muukin, ja kaikki ovat päässeet siitä yli. Ajan myötä löydät muitakin syitä, miksi sinun oli hyvä päästä siitä miehestä ja uuteen elämänvaiheeseen, joka voi tuoda tullessaan mitä tahansa. Juuri nyt ajattele lapsiasi äläkä itseäsi. He tarvitsevat sinua, he ovat parasta mitä sinulla on.

Nyt tuntuu pahalta, sinulla on täysi syy syyttää miestäsi, mutta ei itseäsi. Muistathan että vika EI ole sinussa vaan hänessä, sinä olet upea arvokas ihminen ja tärkeä ainakin lapsillesi, ja seuraavaksi teet omata elämästäsi paremman, itsesi arvoisen.

• kokeneena

..voin sanoa ettei siihen kuole.Elossa vielä olen ja tyytyväinen,että pettäjä ei hallitse enää elämääni.

jaksamista sinulle

• kyllä siitä selviää

Puolet parisuhteessa olevista miehistä pettää, ja kun alat kelata juttua niin huomaat että kaikki merkit ovat olleet ilmassa. MUTTA älä nyt enää anna sen ukon alistaa ja traumatisoida itseäsi. Itse hain hyvän terapian ja pistin ukon järjestykseen ja nyt se pelkää mua kun lauon aina totuudet ja viis veisaan sen herkistä tunteista. Rankka on mutta siitä selviää ja kannataa vielä oppia vähän ettei käy uudestaan niin.

• on napattu

"Puolet parisuhteessa olevista miehistä pettää"

Siis mistä tämä tieto on napattu? Alkaa pikku hiljaa vituttamaan se, että miehiä syyllistetään tuollaisella tavalla. X-vaimoni oli täysi kusipää, en pettänyt häntä kertaakaan silti eron tullessa hänen valheensa olivat uskomattomia.

Pitäisikö minun tämän vuoksi väittää että 50% suomalaisista naisista on pettäjiä ja mielisairaita???

Jonkunlainen raja pitäisi näissäkin väitteissä olla.

Kuolema on käynyt omassa mielessänikin muutaman kerran mutta jotenkin on päästy tähän mennessä aina yli. Ajatuksena on muuttaa jonain päivänä kaus pois jonnekin muualle missä ajatuksen täyttää uudet asiat.

Eiköhän se ole oikea resepti, olitpa sitten nainen tai mies?

• S_guru

Melko varmasti se miehesi uusi naisystävä joutuu kokemaan saman kohtalon. Jos se lohduttaa.

• eräs toinen

Kukaan mies (TAI NAINENKAAN)ei ole sen arvoinen että sen takia suunnittelee kuolevansa. EI KUKAAN:
      Yksi kuoli jo puolestasi....
      Elämä on...millon mitäkin. Miehesi etsii vain syyllistä omille teoilleen ja syyttää sinua. Arvosta itseäsi, huolehdi itsestäsi, vaikka se nyt vaikealta tuntuukin...elämällä voi olla sulle edessä paljon parempaa kuin ikinä voit tietää...
      ELÄMÄ KANTAA..Minä jos kuka sen tiedän.

• mies on tehnyt väärin,et si...

rauhoitu, mieti elämääsi uudelleen ja ota lapset ja lähde!huonoon suhteeseen,jossa paha olla ei kannata jäädä! itse erosin juuri samankaltaisesta miehestä ja nyt helpompi hengittää!apua saat esim. sos-toimistosta ja Kelasta!Nyt järki käteen ja tee itsellesi palvelus!!!Onnea ja voimia!Toivoo:kanssasisar

• Halauksia

Olet arvokas ihminen, muista se. Sinä et ole tilanteeseen syypää. Hyväksy se, että miehesi ei ole ollut arvoisesi. Ole ylpeä itsestäsi, koska olet ollut itse kunnon aviopuoliso, vaikka hän ei sinunlaistasi ole ansainnutkaan. Kerää voimia ja jaksa tätä elämää edelleen itsesi ja lastesi vuoksi. Nyt on vaikeaa, mutta ajan myötä helpottaa. Yritä nähdä elämän muut ihanat puolet. Aluksi keskityt nyt lapsiisi. Ole heille se parempi esimerkki aikuisesta.

• luulotautinen!

voisin vaikka lyödä vetoa, että miehes todellisuudessa on toki juossut ja kuolannut kymmenien naisten perään, mutta yhtä useasti karvaasti jäänyt lehdelle soittelemaan.

Järkyttäväähän se toki silti on, muttei itsemurhan paikka kumminkaan, Aatteles nyt? tollasen paskakasan takia heittäisit elämäsi hukkaan? Ei maksa vaivaa.

Nokka kohti tuulta, ja menoks. Jatka vain elämääsi eteenpäin, Menoks, sanoi akka lumessa.

• vain 1 elämä

Hei, eihän se sinun vikasi ole että toinen käyttäytyy noin, miksi siis itseään siitä syyttää? Jos ihmisen moraali on tuota tasoa, ei sillä ole mitään merkitystä kuka on puolisona. Hän tekisi saman kelle hyvänsä puolisoksi sattuneelle ihmiselle.

Ikävä vain että joudut toisen tekojen takia kärsimään, tiedän karvaasta kokemuksesta miltä tuntuu petetyksi tuleminen. Minun vaimo petti karkeasti ja valehteli minkä ehti, siitä on nyt 3 vuotta ja nuo vuodet ovat olleet erittäin raskaita, mutta pikkuhiljaa elämän on asettunut aloilleen. Meidän liitto jatkui kouluikäisen ainoan lapsen takia, ei minkään muun takia. Mutta näyttäisi että vaimo on parantanut nyt tapansa ja liitto on siedettävän hyvällä tasolla nyt. Mutta se rakkaus... se meni luottamuksen myötä iäksi. Tilalla on jonkinlainen kumppanuus kuitenkin.

Sitä vaan, että vaikka sinulla on nyt musta hetki elämässä niin ei kannata omaa elämäänsä pilata toisen tekojen tähden. Keskity enemmän itseesi ja lapsiisi ja unohda se petturi, ei se ole minkään arvoinen. Ei ihmisenä eikä puolisona. Mutta sinä olet, muista se!

• sannuli

se tuntuu tosi pahalta. tiedän! mut selvisin... mut en oo unohtanut. enkä unohda koskaan. ei sun kannata ittes lopettaa. minä ajattelin eka erota,mut en luovuttanut. MIELI TEKI! onneks pidin pääni ja tässä elellään edelleen. päivä kerrallaan. jotain loppui,mut yhessä ollaan...........

• asla12

Lapsista saat elinvoimaa. Uskoton on aina uskoton, joten kannattaisi harkita lastesi kanssa oman kodin perustamista, jossa saatte olla rauhassa. Naisella on Suomessa oikeuksia, joten selviät heidän kanssaan:) Rohkeasti vain hakemaan apua ja siitä kaikki lähtee rullaamaan. Jaksamista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      3111
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3067
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2417
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      2037
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1893
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1759
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1606
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      83
      1370
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1280
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79