Niin kitaristi olen 19½v tullut ikääkin
ja bändiä ei alla ole sekös vituttaa.
Soitan kyllä helvetinmoisesti mutta ilmeisesti
Mikkelistä ei muita bändin perustamisestä
inspiroituneitä ole.
Elikkäs jos on jostain täältä läheltä bändi
tai soittajia muuten vain jotka kitaristia
kaipaa on täällä sellainen.
10v Tullut soitettua, lähes joka päivä.
Mikkeli/Kitaristi
4
514
Vastaukset
- Mikkeliläinen (toistaiseksi)
Ei tosiaan yllätä ettei täältä löydy oikein paljoakaan musiikkikavereita. Itse olen kanssa etsinyt bändiä joka haluaisi laulajan kun se nyt taitaa enemmän meitin alaa olla.
Ei vain ole kuulunut ei. Näkynyt vielä vähemmän :)- rane12
TERE!!!!
olen 40v laulaja basisti täältä kuopiosta!!! jonkulainen kokonpano on tällä hetkellä mut aina voi löytää jotain muuta... treeneissä vedetty mm. smoke on the water, paranoid, ccr ää, juisea, kirkaa yms sekalaista seurakuntaa!!! itse olen harjoitellut monipuolista laulantaa yksikseni!!! [email protected] rane 046 6596185
- Satanarchist
Itse olen tässä jonkun aikaa soitellu rumpuja ja olisin erittäin halukas kokeilemaan jonkinlaista bänditoimintaa mikkelin alueella. Etenkin raskaamman musiikin puolelta. Taitaa mikkelissä aika vähissä olla bänditoiminta.
- Exception
Mikä on tilanteesi tällä hetkellä. Missä Mikkelissä mennään. Kirjoittele vaikka osoitteeseen exceptiontotherule [ät] suomi24.fi, niin katotaan missä mennään ja oisko jotain synergiaa saavutettavissa.
-Jape-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude25715241Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy12510156Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089381Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237119Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826557Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1766238Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335622Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole474816Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys261838IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1511707