Niin kitaristi olen 19½v tullut ikääkin
ja bändiä ei alla ole sekös vituttaa.
Soitan kyllä helvetinmoisesti mutta ilmeisesti
Mikkelistä ei muita bändin perustamisestä
inspiroituneitä ole.
Elikkäs jos on jostain täältä läheltä bändi
tai soittajia muuten vain jotka kitaristia
kaipaa on täällä sellainen.
10v Tullut soitettua, lähes joka päivä.
Mikkeli/Kitaristi
4
434
Vastaukset
- Mikkeliläinen (toistaiseksi)
Ei tosiaan yllätä ettei täältä löydy oikein paljoakaan musiikkikavereita. Itse olen kanssa etsinyt bändiä joka haluaisi laulajan kun se nyt taitaa enemmän meitin alaa olla.
Ei vain ole kuulunut ei. Näkynyt vielä vähemmän :)- rane12
TERE!!!!
olen 40v laulaja basisti täältä kuopiosta!!! jonkulainen kokonpano on tällä hetkellä mut aina voi löytää jotain muuta... treeneissä vedetty mm. smoke on the water, paranoid, ccr ää, juisea, kirkaa yms sekalaista seurakuntaa!!! itse olen harjoitellut monipuolista laulantaa yksikseni!!! [email protected] rane 046 6596185
- Satanarchist
Itse olen tässä jonkun aikaa soitellu rumpuja ja olisin erittäin halukas kokeilemaan jonkinlaista bänditoimintaa mikkelin alueella. Etenkin raskaamman musiikin puolelta. Taitaa mikkelissä aika vähissä olla bänditoiminta.
- Exception
Mikä on tilanteesi tällä hetkellä. Missä Mikkelissä mennään. Kirjoittele vaikka osoitteeseen exceptiontotherule [ät] suomi24.fi, niin katotaan missä mennään ja oisko jotain synergiaa saavutettavissa.
-Jape-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1343060- 71630
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221354Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371041
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381022Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36897