yli 50v. mies lopetti suhteen tekstarilla...

kardemumma9

minutkin jätettiin tekstarilla ja olen 49v. nainen, kokenut eikä mikään teini kumpikaan. suhde mielestäni voi hyvin ja mies oli rinnallani kun kuulin että rinnassani kasvain. jätti minut sitten tekstarilla päivänä, jolloin sain kuulla onko minulla pahanlaatuinen syöpä. hän tiesi tilanteen. onneksi sitten syöpää ei ollut. mutta vieläkin olen katkera, asiasta jo 4 vuotta

14

1760

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jätettyä  

Jos naisen rintavarustus menee remonttiin kasvaimen takia, on nainen ainakin osittain käyttökelvoton ja vakisuhdekin voi kaatua siihen.

Tekstarilla lopettaminen on siisti tapa, silloin ei tarvi katsella naisen kasvoja, ei selitellä ja olla vaivaantunut kysymysten tai kyynelien edessä. Tylympi tapa on jättää ilman tekstaria, kadota naisen elämästä kuin kuu auringon tieltä.

• olla katkera

Kylläpä oli lapsellinen ja idiootti mies. Älä turhaan ole katkera, näitä miehiä on paljon. Jos hän jättää sinut tuollaisen asian vuoksi, hän on todella itsekäs eikä sinusta oikeasti välittänyt. Halusi vain kermat päältä.

Keskity olemaan onnellinen siitä että saat elää ilman häntä ja että olet kaikenlisäksi terve. Minutkin on jätetty tekstarilla. Se on halpamainen tapa koska se mikä alkaa kasvotusten, se myös niin lopetetaan.

Itse mietin paljon sitä, miten äidit ovat poikiaan kasvattaneet kun miehet toimivat tuolla lailla. Eivät kestä tunteita ja niiden syvempää jakamista. Omituista, tai eivät kestä kantaa vastuuta toiselle omista valinnoistaan. Surkeaa!

Älä tuhlaa enää yhtään päivää katkeruuteen! Minulla meni vuosi katkeruudessa mutta nyt en enää edes muista koko ihmistä. Sen verran idiootín kanssa tekemisiin jouduin.

• lö685tyi

Niin mistä olet katkera? Jos on sellainen mies, että jättää tekstarilla, on ylipäänsä hyvä, että on entinen mies. Jos tollaisessa tilanteessa tulee jätetyksi, kertoo se miehestä ihan riittävästi. Voi olla että on parempi olla yksin kuin noin kylmäverisen ihmisen kanssa.

• sinun kanssasi

tuolaisen mihen perään ei kannata itkeä. Parempi yksin kuin kehnon kaverin kanssa, näin äitini minua opetti ja olen sen huomanut. Tällä hetkellä kyllä suhteessa ja toivottavasti olemme oikeat toisillemme.

• tuula

olipa sinulla turha mies.hyvä että lähti luikkimaan,sinä ansaitset paremman.moni minun ystävä on löytänyt askel lehden palstalta hyvän miehen.minulla oli hikirauhasen ja karvatupen tulehdus.molemmat rinnat leikattiin pois,ei enää nännejä.ja jatkuvasti nivuset auki.eikä minun mies vieroksu minua naisena.tälläinen mies ota,mutta ei näitä saa kun inkerinmaalta.helsingissä on heidän kohtaamispaikkansa kallion paloaseman vastapäätä.sieltä heitä löytää.ihania inkerin miehiä,joilla on vielä elämäm arvot kohdallaan.minun inkerin mies teki tänään karjalanpiirakoita perunasta ja karjalanpaistia.ja sit me tökittiineli kastettiin piirakkaa liemeen.ihan kun inkeris silloin ennen.

• uusiokäyttöön

On olemassa sellaisia yli 50-vuotiaita miehiä, jotka heittää heilan menemään ilman mitään ilmoitusta pitkän suhteen lopuksi.

Unohda sinäkin jo tuollainen luuseripaska ja jatka elämää. Ei onni ole yhdestä äijästä tai sen kusiputkesta (hukkapätkästä) kiinni.

Voit lopettaa jo katkeruuden ja alkaa onnelliseski, kun pääsit siitä eroon ajoissa.

• tuula täällä taas.en olisi uskonut ,että minulle löytyy kohtalotoveria .niin sairaudessa, mutta ei vielä mies elämässä.usko hyvään tulevaisuuteen,niinkuin minulla.mies toi sairaalaan minulle ja vierustoverilleni,hänellä oli rintasyöpä,kahvia ja täytekakkua.tälläisen miehen sinäkin ansaitset.hyvä kun pääsit siitä lapsellisesta eroon.näetkö minun sähköpostiosoitteen,olsi kiva vaihtaa vinkkejä,miten hajut pysyy kurissa.minäkin olen nännitön,mutta rakastettu.vielä tämä hyvä koittaa sinullekin.muistatko kun kerroin niistä ihanista inkerin miehistä.tämä minun järjästi taas ihanan joulun kanssani suvulle.

• Anonyymi

Pitää olla ihan täysi pelle ja munaton mies jos jättää tekstarilla.

T. Mies

• Anonyymi

Täytyy muistaa että näitä pelkureita löytyy naisista myös...nimimerkillä tekstarilla jätetty.

• Anonyymi

Parempi sekin kuin tämä nykyajan ilmiö 'ghoustaaminen', mitä pelkurit harrastaa...

• Anonyymi

Minä en olisi jättänyt.Toivon sin ulle siunausta,ja kaikkea hyvää elämääsi.Olen 68 v mies,ja yksineläjä,mutta olen sopeutunut,niin ylä kuin alamäkiin.Seksihalut valitettavasti mennneet,mutta toisaalta se on ollut helpotus,ja vahvistaa yksinelelyäni,koska tietyt vietit eivät häiritse.
      Kaipaan kyllä välillä juttu,kahviseuraa.

• Anonyymi

Vanhat kusikurpat ne täällä parkuvat.

• Anonyymi

Mitäpä siitä opit jos kerran vieläkin olet katkera

• Anonyymi

Hmm,mietin,en tiedä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.

Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.
      Joensuu
      226
      5034
    2. Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki
      Maailman menoa
      66
      3354
    3. PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan

kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist
      Maailman menoa
      87
      3008
    4. Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan

eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma
      Maailman menoa
      37
      2999
    5. Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella

Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne
      Maailman menoa
      62
      2855
    6. Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle

Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv
      Maailman menoa
      90
      2685
    7. Pidennetään viikko 8 päiväiseksi

Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest
      Maailman menoa
      14
      2401
    8. Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?

"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k
      Maailman menoa
      103
      2227
    9. Miksi eristäydyt?

Onko jokin syy kun vetäydyt omiin oloihin?
      Ikävä
      151
      1612
    10. Vapaa- ajan asunto palanut Haapavedellä

Haapavesi päässyt Iltalehteen Vapaa- ajan asunto palanut 35 neliötä palanut. Missä päin tämä on ollut? Poliisin tutkinn
      Haapavesi
      9
      1290
    Aihe