No niin. Aikaa on taas kulunut edellisestä vastaavasta gallupista ja elämä on edennyt, ni sitä on varmasti koitettu kaikenlaisia uusia paikkoja ja tilanteita missä on seksiä harrastettu. Jotta, mikäs se mieleenpainuvin paikka on ollut?
G: Mieleenpainuvin paikka.
20
1102
Vastaukset
- sitten...
sun muijan kanssa teidän sängyssä!
- dayum
pimeä makuuhuone.
- gek-ko
jota tarjottiin, oli kieltämättä näkemisen arvoinen. Vuokrasin samana päivänä asunnon yksityiseltä ':I
No yksi jollain lailla mieleenpainuva taisi olla kymmenen vuoden takaisen asumukseni suihku. Sitä ei käytännössä ottaen ollut, joten otin tavaksi pesytyä koulussa. Sitten keksin kellarikerroksessa olevan mattojenpesuhuoneen, jossa oli vihreä puutarhaletku. Ovessa ei ollut minkäännäköistä lukkoa. No, vitutpa minä sille voin. Kävin siellä sitten.
Serkku tuli kylään ja kyseli onko muualla sitten suihku ja totesin että on. Olin niin tottunut siihen helkkarin letkuun että piti vähän aikaa miettiä, mille se nyt noin nauraa.- letkun
kaako harrastit sexiä?
- orpana-67
vastaus tämmöiseen seksi-galluppiin :D
- gek-ko
orpana-67 kirjoitti:
vastaus tämmöiseen seksi-galluppiin :D
ai tää oli sellanen gallup. Mutta sitä myötenhän vastaukseni vain paranee xP
- gek-ko
letkun kirjoitti:
kaako harrastit sexiä?
se oli vihreä
- gips
Patvinsuolla tänä syksynä. Upea suon tuoksu ja no. Se nyt vaan panetti:) Paita kastui, mut ei upottu suohon. Varmaan karhut hymyilivät tai sit lymyilivät lähistöllä.
- tajua että
mitä väliä sillä paikalla on? Baarin vessassa.
- Koppava Horo
erään tuulipuiston parkkipaikka ja siellä moottoripyörä. Eli ei ole muuttunut sitten viime kertoman. :) Mutta laatu on kyllä parantunut!
baarissa, mut elokuvateatterissa olen. Jotta, terveisiä vaan sille yhden alotuksen tekijälle.
Mielessä päällimäisenä on kuitenkin tää meidän olohuone. Tässä mä parhaat panot oon saanu.- gek-ko
no kyllähän se tossa suoraan mainitaankin mutta ei osunu silmään tuo seksin harrastaminen ensimmäisellä lukukerralla
- uk-ko
sänky.
Sinne on mun lisäksi pääsyt vain yksi ihminen ja siitä se sänky on saanut mun mielessä ihan erikoisaseman. - ainaki
lintutorni, laskettelurinne, koulun&liikuntahallin vessat,autoa vasten.. enpä tiie mikä on mieleenpainuvin.
- _Salmela_
Hotellin partsilla upeaa thaikkua kakkoseen auringonlaskua ihaillen 8D Ei muuten unohdu koskaan.
Mut sanotaan nyt vaikka kolmanneksi mieleen painuinen paikka. Se on ehdottomasti kesämökin terassi. Eikä se mökki sijaitse missään peräkylän metsikössä :)
- cookos
sellanen missä puiden oksilta roikkuu kaarnaa, vanhoja suuria kuusipuita, maassa ihana sammalpeite, suuria muurahaiskekoja. Siellä. Valitettavasti se metsä on hakattu pois.
- hmh,
"No niin. Aikaa on taas kulunut edellisestä vastaavasta gallupista ja elämä on edennyt, ni sitä on varmasti koitettu kaikenlaisia uusia paikkoja ja tilanteita missä on seksiä harrastettu. Jotta, mikäs se mieleenpainuvin paikka on ollut?"
Luin tossa äsken jostakin keskustelusta, että sun esitetään(?) harrastaneen seksiä täpötäydessä baarissa... Sen asian totuudenmukaisuudesta tahi sun itse kirjoittamistasi asioista en toki mitään tiedä, enkä ole asiasta mitenkään kiinnostunut.:)
Yleisesti kyseisestä aiheesta ( =baarissa julkisesti hässöilystä) tuli juttuja lukiessani vain yleisesti mieleen se, kuinka kaverini just kertoi mulle, että miten kammottavaa ja kiusallista oli katsoa, kuinka eräällä tunnetulla julkisella festariviikonpulla joku hieman..noh..ylipainoinen nainen taannoin kipusi miehensä _syliin_ baarin looshissa ja että kuinka siinä sitten kaverini joutui miesystävänsä kanssa, noh, sitä seuraamaan, kuinka nainen nosteli hamettaaan ja siirteli alusvaatteitaankin.;D Kumpikin osapuoli pariskunnasta oli (kaiketi onnekseen...) kuitenkin tukevassa humalassa.
Joo mutta mieleenpainuvin paikka? Hmh. Sellainen oli luonnossa, mutta enempää en siitä kerro. - scale
Autio saari saaristomerellä, eräs pikkusaari eräällä kanoottiretkellä, autossa, vaivaiskoivikko Norjassa ja miljoona hyttystä, jne....
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942523- 187889
- 53723
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119642- 48528
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52484Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?12481- 48467
- 54432
Auto katolleen Huhtalantiellä
Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit11430