Miehet epätoivoisia?

Yksi epätoivoisista

Miksi miehet ovat useammin se epätoivoisempi sukupuoli? Kun normaali nainen menee baariin, hän voi olla varma, että illan lopuksi saa jonkun mukaansa. Jos nainen laittaa ilmoituksen treffisivustolle, saa hän todennäköisesti kymmeniä vastauksia, mies saa keskimäärin ehkä muutamia, jos sitäkään.

Minun logiikkani ei ole riittänyt ongelman ratkaisemiseen. Miehiä ja naisia on kuitenkin suunnilleen sama määrä, joten kummallakin sukupuolella pitäisi olla yhtäläinen todennäköisyys pariutua. Miehiä syntyy pari prosenttiyksikköä enemmän, mutta parinkympin tienoilla tuo ero on todennäköisesti jo hyvin pieni.

Johtuuko tämä siitä, että naisilla on korkeampi vaatimustaso? Mies ottaa kenet vaan, jos ei muuta saa, mutta nainen on mieluummin yksin kuin huonossa seurassa. Tämän seurauksena olisi yksinäisiä heikkotasoisia miehiä ja korkeatasoisia sinkkunaisia.

Ja sama netissä, seuraa etsivät epätoivoiset miehet, ja naiset joiden vaatimustason täyttäviä miehiä ei todellisesta maailmasta löydy.

Vai onko koko asia vaan myytti, miehet valittavat helpommin ääneen?

Tiedän, että on olemassa miehiä, jotka saavat kenet tahansa, ja naisia, jotka eivät löydä seuraa. Mutta miksi keskivertonaisen on niin paljon helpompi löytää mies, kuin keskivertomiehen löytää nainen?

30

3382

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksi epätoivoisista

Ja vielä yksi asia tuli mieleen, kun luin aikaisempia viestejä. Yleinen käsitys on, että akateeminen nainen ei huoli kuin akateemisen miehen, akateeminen mies puolestaan voi ottaa duunarinaisen. Tällä hetkellä yliopistoissa on kuitenkin enemmän naisia kuin miehiä. Osa miehistä löytää kumppanin muualta kuin akateemisista piireistä, joten kaiken järjen mukaan akateemisen miehen pitäisi siis olla kohtuullisen helppoa saada akateeminen nainen, joista täytyy olla ylitarjontaa.

Opiskelen miesvaltaisella alalla, onko minulla siis vaan vääristynyt kuva kumppanin etsimisestä?

• Tekari

Ensinnäkin: Miehiä syntyy noin 4% enemmän kuin naisia. Ero tasoittuu vasta 45:een ikävuoteen mennessä.Tuosta voidaan karkeasti arvioida, että pariutumisikäisiä miehiä on Suomen kokoisessa maassa kymmeniä tuhansia enemmän kuin naisia. Siis kymmeniä tuhansia miehiä jää automaattisesti ilman kumppania. Tätä tilannetta kärjistää vielä sekin, että naiset ovat korkeammin koulutettuja, ja panostaessaa opintoihin ja akateemiseen uraan he eivät ole erityisen kiinnostuneita parinmuodostuksesta.

Toinen virhearviosi on se, että sinulla akateemisena miehenä automaattisesti olisi kysyntää naisten parissa. Naisethan valloittavat humanistiset alat lähes täysin, ja jos olet miesvaltaisella alalla, olet siis käytännössä joko teekkari tai luonnontieteilijä. Ongelmasi on se, että humanistinaiset eivät pidä teekareista. Osa inhoaa teknistä alaa luonnostaan ja hakee kultuurillisesti suuntautuneita miehiä, mikä on melko epätoivoista toki, ottaen huomioon, että naiset valtaavat myös kulttuuriharrasteet selvällä enemmistöllä. Toisaalta jotkut humanistinaiset hyväksyvät "miehekkään" taustan, mutta tämä ei tarkoita teekkariutta, vaan poliisin, palomiehen tms. klassisen miehekkään ammattia.

Teekkari- ja luonnontieteilijämiehillä onkin lähinnä kaksi mahdollisuutta. Teekkari- ja luonnontieteilijänaiset (joista on valtava kysyntä) sekä sairaanhoitajat. Lähinnä noista voit valita.

Muista, että olit sitten teekkari tai luonnontieteilijä, olet naisten silmissä lähinnä pohjasakkaa. Pariutuminen ei kuitenkaan ole mahdotonta, nirsoiluun ei tosin ole varaa. Esimerkiksi akateemisesta naisesta sinun on turha haaveilla, ellet satu olemaan muilta ominaisuuksiltasi erityisen ansiokas yksilö.

• Mr Suave
        Tekari kirjoitti:

Ensinnäkin: Miehiä syntyy noin 4% enemmän kuin naisia. Ero tasoittuu vasta 45:een ikävuoteen mennessä.Tuosta voidaan karkeasti arvioida, että pariutumisikäisiä miehiä on Suomen kokoisessa maassa kymmeniä tuhansia enemmän kuin naisia. Siis kymmeniä tuhansia miehiä jää automaattisesti ilman kumppania. Tätä tilannetta kärjistää vielä sekin, että naiset ovat korkeammin koulutettuja, ja panostaessaa opintoihin ja akateemiseen uraan he eivät ole erityisen kiinnostuneita parinmuodostuksesta.

Toinen virhearviosi on se, että sinulla akateemisena miehenä automaattisesti olisi kysyntää naisten parissa. Naisethan valloittavat humanistiset alat lähes täysin, ja jos olet miesvaltaisella alalla, olet siis käytännössä joko teekkari tai luonnontieteilijä. Ongelmasi on se, että humanistinaiset eivät pidä teekareista. Osa inhoaa teknistä alaa luonnostaan ja hakee kultuurillisesti suuntautuneita miehiä, mikä on melko epätoivoista toki, ottaen huomioon, että naiset valtaavat myös kulttuuriharrasteet selvällä enemmistöllä. Toisaalta jotkut humanistinaiset hyväksyvät "miehekkään" taustan, mutta tämä ei tarkoita teekkariutta, vaan poliisin, palomiehen tms. klassisen miehekkään ammattia.

Teekkari- ja luonnontieteilijämiehillä onkin lähinnä kaksi mahdollisuutta. Teekkari- ja luonnontieteilijänaiset (joista on valtava kysyntä) sekä sairaanhoitajat. Lähinnä noista voit valita.

Muista, että olit sitten teekkari tai luonnontieteilijä, olet naisten silmissä lähinnä pohjasakkaa. Pariutuminen ei kuitenkaan ole mahdotonta, nirsoiluun ei tosin ole varaa. Esimerkiksi akateemisesta naisesta sinun on turha haaveilla, ellet satu olemaan muilta ominaisuuksiltasi erityisen ansiokas yksilö.

Ei aloittajan tarvitse kertoa ilmoituksessaan tai deittivastauksissaan olevansa teekkari. Tai maileissaan. Tai treffeillä.

OK, jossain kohtaa toinen haluaa tietää tämänkin puolen. Mutta jos nainen on vaikka humanistiopiskelija, niin teekkari voi valehdella olevansa itsekin samanlainen. Tuskin teekkarius hänen maileistaan paistaa läpi.

Ja kunhan ei sitä teekkarin kurapukua laita treffeille, niin tuskin paistaa sielläkään valheet läpi.

Eli small talkkia heitetään, ja toisen olemukseen ja luonteeseen tutustutaan, ja puheenaiheet tuskin liittyvät koulunkäyntiin tai vastaaviin.

- Mitä mieltä olet Heideggeristä?
        - No on se musta ihan hyvä pakki.

Ei tollaista tapahdu, tai riski on pieni.

No niin olette siis treffeillä, mies ja nainen, ja näette millainen ihminen toinen on, tutustutte vielä hänen ajatuksiinsa tarkemmin, voitte livenä kysellä toisiltanne mitä kehtaatte. Näet toisen hymyn, naurun, kuulet äänen, äänensävyt, erotat ilmeet, vilkuilet vartaloa, vaatteita, olemusta. Haistat hänen hiuksensa, sipaiset hänen poskiaan.

Ihastut tai rakastut, ekalla tai kymmeninsillä treffeillä.

Et rakastu sen perusteella mitä toinen vastaa kysymykseen "Missä olet töissä" tai "Missä opiskelet".

Tai kun olet rakastunut toiseen, ei se lakkaa kun saatkin tietää toisen olevan hitsaaja. Tai jos lakkaa ei se rakkautta ollutkaan, joten kumpikaan ei mitään korkeaa arvoa menettänyt.

Paras tietenkin jos ei tarvitse valehdella toiselle, eli puheeksi ei missään kohtaa tule opiskelu/työpaikka.

Vielä parempaa jos tulee, ja voit vastata ihan rehellisesti, ja se on toiselle vain yksi pieni seikka sinussa, josta ei voi kuitenkaan hirveästi päätellä millainen ihminen olet. Esim Suomen teekkareista löytyy ihmistä vaikka mihin menoon ja lähtöön, eivät he ole homogeeninen ryhmä.

• Yksi epätoivoisista
        Tekari kirjoitti:

Myönnetään, olen teekkari. En väittänytkään, että minulla olisi kysyntää naisten parissa. Se on täysin totta, että teekkari- ja luonnontieteilijänaisista on ylisuuri kysyntä. Ja totta sekin, että humanistit ovat epäluuloisia teekkareiden suhteen, olen seurustellut humanistin kanssa, joka myönsi olleensa aluksi ennakkoluuloinen.

Mutta edelleen meillä on ongelma, mitä tapahtuu kaikille noille humanistinaisille? Poliisit, palomiehet ja upseerit ovat varmasti osatotuus, mutta humanistinaisten ja -miesten määrässä on niin suuri ero, että näitten "tosimiesten" jälkeenkin täytyy olla vielä vapaita humanistinaisia. (Anteeksi lainausmerkit, arvostan kyllä itsekin perinteisiä miehisiä ammatteja...)

• Yksi epätoivoisista
        Mr Suave kirjoitti:

Ei aloittajan tarvitse kertoa ilmoituksessaan tai deittivastauksissaan olevansa teekkari. Tai maileissaan. Tai treffeillä.

OK, jossain kohtaa toinen haluaa tietää tämänkin puolen. Mutta jos nainen on vaikka humanistiopiskelija, niin teekkari voi valehdella olevansa itsekin samanlainen. Tuskin teekkarius hänen maileistaan paistaa läpi.

Ja kunhan ei sitä teekkarin kurapukua laita treffeille, niin tuskin paistaa sielläkään valheet läpi.

Eli small talkkia heitetään, ja toisen olemukseen ja luonteeseen tutustutaan, ja puheenaiheet tuskin liittyvät koulunkäyntiin tai vastaaviin.

- Mitä mieltä olet Heideggeristä?
        - No on se musta ihan hyvä pakki.

Ei tollaista tapahdu, tai riski on pieni.

No niin olette siis treffeillä, mies ja nainen, ja näette millainen ihminen toinen on, tutustutte vielä hänen ajatuksiinsa tarkemmin, voitte livenä kysellä toisiltanne mitä kehtaatte. Näet toisen hymyn, naurun, kuulet äänen, äänensävyt, erotat ilmeet, vilkuilet vartaloa, vaatteita, olemusta. Haistat hänen hiuksensa, sipaiset hänen poskiaan.

Ihastut tai rakastut, ekalla tai kymmeninsillä treffeillä.

Et rakastu sen perusteella mitä toinen vastaa kysymykseen "Missä olet töissä" tai "Missä opiskelet".

Tai kun olet rakastunut toiseen, ei se lakkaa kun saatkin tietää toisen olevan hitsaaja. Tai jos lakkaa ei se rakkautta ollutkaan, joten kumpikaan ei mitään korkeaa arvoa menettänyt.

Paras tietenkin jos ei tarvitse valehdella toiselle, eli puheeksi ei missään kohtaa tule opiskelu/työpaikka.

Vielä parempaa jos tulee, ja voit vastata ihan rehellisesti, ja se on toiselle vain yksi pieni seikka sinussa, josta ei voi kuitenkaan hirveästi päätellä millainen ihminen olet. Esim Suomen teekkareista löytyy ihmistä vaikka mihin menoon ja lähtöön, eivät he ole homogeeninen ryhmä.

Vanhan vitsin mukaan teekkareiden yleisin iskulause on "En ole sellainen tavallinen teekkari". Ja tämä pitää varmasti useimmiten paikkaansa, itse en usko mihinkään stereotypioihin. Teekkareista löytyy varmasti yhtä monenlaisia ihmisiä kuin mistä tahansa muusta ihmisryhmästä. Tietysti joitakin piirteitä varmasti löytyy kaikista teekkareista, esim. kyky rationaaliseen ajatteluun on melkeinpä vaatimus opiskelussa. Se ei kuitenkaan estä ainakaan minua omaamasta enemmin humanistisia kuin teknis-taloudellisia arvoja.

Totuus kuitenkin on, että monilla on ennakkoluuloja, ja opiskelu/työ on varmasti suosituimpia puheenaiheita tutustuttaessa, joten sen paljastamista on vaikea välttää. Ja itse en ala valehdella päästäkseni treffeille.

• Mr Suave
        Yksi epätoivoisista kirjoitti:

Vanhan vitsin mukaan teekkareiden yleisin iskulause on "En ole sellainen tavallinen teekkari". Ja tämä pitää varmasti useimmiten paikkaansa, itse en usko mihinkään stereotypioihin. Teekkareista löytyy varmasti yhtä monenlaisia ihmisiä kuin mistä tahansa muusta ihmisryhmästä. Tietysti joitakin piirteitä varmasti löytyy kaikista teekkareista, esim. kyky rationaaliseen ajatteluun on melkeinpä vaatimus opiskelussa. Se ei kuitenkaan estä ainakaan minua omaamasta enemmin humanistisia kuin teknis-taloudellisia arvoja.

Totuus kuitenkin on, että monilla on ennakkoluuloja, ja opiskelu/työ on varmasti suosituimpia puheenaiheita tutustuttaessa, joten sen paljastamista on vaikea välttää. Ja itse en ala valehdella päästäkseni treffeille.

No minulta on kysytty seuraavia asioita ja tässä järjestyksessä, kun eräs nainen vastasi deitti-ilmoitukseeni:

1) Mistä olet kotoisin?
        2) Etsitkö ystävää vai jotain muuta?
        3) Etkö tosiaan voi mailailla kanssani jos en laita kuvaani?
        4) Opiskeletko/oletko töissä?
        5) Mitä muuta haluat tietää minusta?

Nuo kysymykset 6 mailissa...

Ja toki jos toinen kertoo itsestään joitain faktoja, hän olettaa, ja toivoo, että toinenkin kertoisi itsestään ne samat faktat.

Chateissa puolet kysyy ekana tämän: "ikäs ja mistä päin".

Itse teen tavistestin, eli "millasta seuraa etit" jos joku siis huutelee seuraa, ja jos vastaus on että juttuseuraa, niin ei jatku juttu siitä enää...

• Tekari

Myönnetään, olen teekkari. En väittänytkään, että minulla olisi kysyntää naisten parissa. Se on täysin totta, että teekkari- ja luonnontieteilijänaisista on ylisuuri kysyntä. Ja totta sekin, että humanistit ovat epäluuloisia teekkareiden suhteen, olen seurustellut humanistin kanssa, joka myönsi olleensa aluksi ennakkoluuloinen.

Mutta edelleen meillä on ongelma, mitä tapahtuu kaikille noille humanistinaisille? Poliisit, palomiehet ja upseerit ovat varmasti osatotuus, mutta humanistinaisten ja -miesten määrässä on niin suuri ero, että näitten "tosimiesten" jälkeenkin täytyy olla vielä vapaita humanistinaisia. (Anteeksi lainausmerkit, arvostan kyllä itsekin perinteisiä miehisiä ammatteja...)

Mitä tapahtuu humanistinaisille? Noiden miehisten ammattien lisäksi tietysti jokunen kelpuuttaa tavallisen duunarinkin. Esimerkiksi luokanopettajatar-paperimies -kombinaatiota olen tavannut. Lisäksi kun vielä 10% on lesboja, jää aika pieni osa jäljelle.

Jotenka alahan katsella niitä hoitajia.

• Köyhimys
        Tekari kirjoitti:

Mitä tapahtuu humanistinaisille? Noiden miehisten ammattien lisäksi tietysti jokunen kelpuuttaa tavallisen duunarinkin. Esimerkiksi luokanopettajatar-paperimies -kombinaatiota olen tavannut. Lisäksi kun vielä 10% on lesboja, jää aika pieni osa jäljelle.

Paperimies varmasti kelpaa monelle humanistinaiselle. Paperimiehen tili nostaa mukavasti köyhähkön humanistinaisen (poikkeuksiakin on) elintasoa, koska paperimies tienaa useimmiten enemmän kuin monet akateemiset miehet.

• Yksi epätoivoisista
        Tekari kirjoitti:

Tottakai osa naisista kelpuuttaa duunarimiehen, mutta uskoisin, että suurempi osa miehistä kelpuuttaa duunarinaisen. Ja eiköhän miehistä ole suunnilleen yhtä suuri osa homoja kuin naisista lesboja.

Kyllähän minä voin hoitajia katsella, ammatti ei todellakaan ole mikään ykkösvalintakriteeri.

• Tekari

Tottakai osa naisista kelpuuttaa duunarimiehen, mutta uskoisin, että suurempi osa miehistä kelpuuttaa duunarinaisen. Ja eiköhän miehistä ole suunnilleen yhtä suuri osa homoja kuin naisista lesboja.

Kyllähän minä voin hoitajia katsella, ammatti ei todellakaan ole mikään ykkösvalintakriteeri.

Niin, tokihan akateemisia naisia vapaanakin on. Totuus nyt kuitenkin on, että useimmat ovat mieluummin yksin kuin kelpuuttavat DI:n/teekkarin. Osa mieltyy duunareihin heidän miehekkyytensä takia, osa ihastuu virkapukuun ja tietty osa haluaa kultturellin älykkömiehen. Insinöörissä taas ei ola mitään näistä ominaisuuksista, ei siis mitään kiinnostavaa. Insinööriys edustaa monille humanistinaisille suorastaan suorastaan pahuutta, johtuen arvomaailmojen ristiriidasta.

Eli on erittäin hyvä, että sinulle ei ammatti ole tärkeä kriteeri.

• Yksi epätoivoisista
        Tekari kirjoitti:

Niin, tokihan akateemisia naisia vapaanakin on. Totuus nyt kuitenkin on, että useimmat ovat mieluummin yksin kuin kelpuuttavat DI:n/teekkarin. Osa mieltyy duunareihin heidän miehekkyytensä takia, osa ihastuu virkapukuun ja tietty osa haluaa kultturellin älykkömiehen. Insinöörissä taas ei ola mitään näistä ominaisuuksista, ei siis mitään kiinnostavaa. Insinööriys edustaa monille humanistinaisille suorastaan suorastaan pahuutta, johtuen arvomaailmojen ristiriidasta.

Eli on erittäin hyvä, että sinulle ei ammatti ole tärkeä kriteeri.

"Osa mieltyy duunareihin heidän miehekkyytensä takia, osa ihastuu virkapukuun ja tietty osa haluaa kultturellin älykkömiehen. Insinöörissä taas ei ola mitään näistä ominaisuuksista, ei siis mitään kiinnostavaa."

Ei kai täällä nyt vaan ruokita stereotypioita? :) En edelleenkään usko, että DI:t voidaan kaikki laittaa samaan muottiin, mutta varmasti noin ajattelevia ihmisiä todellakin löytyy.

Olen ylpeä teekkariudestani, mutta en todellakaan siitä mielikuvasta, mitä meihin liitetään. Vaikea on päästä eroon mielikuvista vappuna ryyppäävästä nörtistä, vaikka totuus olisikin toisenlainen...

• deeii

Ihmetyttää parin teekkarin vuodatus näistä humanisteista. Karu totuushan on, että nämä tulevat humanistit(ainakin suurin osa) tienaavat huomattavasti vähemmän kuin teknisen koulutuksen saaneet. Itse kovan koulun käyneenä sain mielnkiintoisen ja kohtalaisen korkeasti palkatun työn, ei heti tulisi mieleenkään elättää jotakuta siivellä. Haluan nauttia asemastani ja elämästäni täysillä. En kuitenkaan laita vastaan jos joku samoilla päämäärillä varustettu nainen elämääni astuisi, mutta ilmankin tulen toimeen. Ajatuskin palasta rivitaloa, farmarista, koirasta ja parista lapsesta saa voimaan minut pahoin.

• Mr Suave

Naiselle riittää kunhan sillä on rinnat ja muita muotoja, ja laittaa edes hivenen tiukat tai paljastavat vaatteet päälle. Niin sitten voi mennä yksin tai kenen tahansa kanssa istumaan baariin, ja illan aikana tulee 1-10 miekkosta juttelemaan.

Miehillä paljastavaa pukeutumista ei oikein ole edes olemassa... Tiukat vaatteet taas saavat naiset kavahtamaan että hyi mikä gigolo. Miehillä ei myöskään ole libidoa herätteleviä avuja, eli poukamia ja bosia, jotka toimisivat houkuttimina. Miehet myöskin käyttävät hajusteita, jotka peittävät hienhajun, ja siinäpä se. Naiset taas suosivat esim vaniljaa, ja jotain kukkaistuoksuja, jotka toimivat kuin kukat perhosille, eli feromoneja on ilmassa, ja jormikset tulevat ojoon, eli eräänlaisesta magneetista on siinäkin kysymys.

Historia on myös muodostanut kollektiivisen käsityksen ihmisaivoihin että mies hakee, mies iskee, ja nainen odottaa tätä saalistajaansa, ja valkkaa sitten ehdokkaista parhaimman, tai ei tätäkään jos se on liian huono. Tätä aivoihin muodostunutta käsitystä ei tavisnaiset uskalla tai osaa ylittää. Vain nainen jolla on oma tahto, ja oma sydän, eikä ihmisen dna:han lukittuja käsityksiä, voi tehdä aloitteen. Vahvoja naisia on vain muutamia, ja he ovat useimmiten niitä jotka eivät baareja käytä.

Omat deitti-ilmoitukseni saavat keskimäärin 1 vastauksen. Yhden ilmoituksen laitoin naisena, ja sain 189 vastausta. Kertokoon tuokin jotain omalta osaltaan.

Epätoivoinen=henkilö joka tekee melkein mitä vaan saadakseen seksiä. Eli siis ihminen joka haluaa seksiä, arvostaa seksiä. Ihminen jota panettaa. Eläimethän ei siis voi olla epätoivoisia. Milloin olet nähnyt pesukarhu-uroksen tarjoavan pesukarhunaaraalle drinkin? Tai kyyditsevän häntä Ferrarillaan, tai edes hankkivan minkäänlaista autoa? Tai käyneen tanssikurssilla.

Naiset haluavat ja pitävät seksistä (mutteivat ehkä saa siitä niin paljon nautintoa irti) kuin miehet, mutta naisilla seksiin liittyy huono omatunto ja häpeä. Koska paljon puksiva nainen on huora ja paljon puksiva mies pukki, playboy, auervaara jne.

Naiset eivät siis halua huoran mainetta. Tämä johtuu siitä että ei miehetkään huoraa sentään halua. Koska se ei tee hyvää itsetunnolle. "Saan naiselta jolta saa kuka vaan". Ei "huorasta" ole pokaaliksi.

Miksihän erittäin ilmaisista naisista käytetäänkin juuri maksullista naista tarkoittavaa sanaa...

Miehet ajattelevat seksiä ja rintoja ja tissejä ja iskemistä ja flirttailua kymmeniä kertoja päivässä, monia kertoja tunnissa, lähes jatkuvasti. Se on biologinen ominaisuus mikä turvaa lajin jatkumisen. Ei ole ollut tarvetta säädellä tätä ominaisuutta toiseenkin sukupuoleen, mitä se olisikaan saanut aikaan..!

Maailmassa on yli 6 miljardia ihmistä. Vain jääkausi tai humanoidit voisivat horjuttaa tätä voittokulkua.

Naiset liittävät seksin enemmän tunteisiin ja ihmissuhteisiin. Miehille taas seksi on seksiä, useimmille.

Siksipä harva mies torjuu seksin, ja harva nainen myöntyy siihen. Mutta aina kun tällainen myöntö tapahtuu, niin 1 mies saa seksiä ja 1 nainen saa seksiä. Eli seksin määrä miehillä ja naisilla on sama. Mutta 90% tästä tapahtuu naisen ehdoilla.

Ja ihan sopiva niin. Länsimaissa on ihan sopiva määrä ihmisiä.

Kunhan vielä Afrikassa ja Kiinassa ja Intiassa olisivat naiset yhtä vahvoja sanomaan ei. Ehkä Maija Vilkkumaan konserttikiertue saattaisi edesauttaa tätä tasa-arvon ilosanomaa tuollaisissakin maissa.

Kyseiset maat eivät myöskään ole kovin kristittyjä, mikä on vahva vaikuttaja ihmisen seksuaalisessa kasvussa aikuiseksi.

• M26

Loistava kirjoitus Mr Suave! Kaikki täyttä totta!

• vanha viisas

Kun Jumala jakoi kaikki kortit naisen jalkojen väliin, niin ei heidän tarvitsekaan pelata sellaista uhkapeliä, kuin meidän miesten.

• Humanistirouva

lukea nuorten miesten kirjoituksia. Testosteronia tihkui päätteeltäni niin, että muistot ihanista teekkareista nuoruuteni kiimaisilta leikkikentiltä (=opiskelijakämpistä)tulvehtivat mieleeni. En ollenkaan ymmärrä väitettä, että humanistinaiset eivät pitäisi teekkareista. Vain heidän oksennuspitoinen vappuhuumorinsa joskus tökki.

Valitettavasti minun täytyy kertoa, että tulevaisuutenne, poikakullat, ei ole ruusuinen. Teekkarit pariutuvat, varmasti. Sen lupaan. Mutta seksistä puheen ollen: kun olette viidenkymmenen, on seksi jälleen epätasapainossa. Samalla kun miespolon asentokulma laskee (huom. olen humanisti), vaimon ja rakastajattaren vaatimustaso kovenee. Ei ole helppoa.

Jos minä (viisikymppinen) saisin nuoren teekkarin sänkyyni, --. Parempi olla ajattelematta.

• Tekari

"Teekkarit pariutuvat, varmasti. Sen lupaan."

Höpöti höpöti. Lupaat liikoja. Et olekaan tainnut nähdä tätä nykyistä teekkarikantaa. Se on varsinaista nörttisukupolvea, joiden pariutumisen mahdollisuudet ovat samaa luokkaa kuin siltojen alta nousijoilla.

Yksi asia ei tietysti muutu: Teekkarit jahtaavat humanistityttöjä aina vaan. Mutta arvomaailmaero on viime vuosikymmeninä kärjistynyt kovin, teekkarit ja humanistit alkavat olla täysin eri planeetoilta. Jotenka yhä useampi teekkari joutuu luopumaan humanisti-ihanteestaan.

• mmmmm

Niin luonto vaikuttaa tässä paljon niinkun joku sanoikin. Naisessa on kauneus, hiukset, tissit, peppu, hyvä tuoksu, pimppi ym. tekijät jotka vaan vetävät miehiä puoleensa. Naisen siis tarvitsee olla vain paikoillaan niin mies kyllä etsii hänet.

Toinen juttu on se, että jos naisia tullaan iskemään baarissa, niin miksi mennä itse iskemään. Iskeminenhän on kuitenkin aika vaivailloista, niin kuka sitä tekisi jos ei tarvitsisi. Ja jos nainen saa 60 deittivastausta niin miksi hän menisi vastaamaan niihin kaikkiin. Tai miksi hän silloin vielä vastailisi kovin aktiivisesti miesten ilmoituksiin. Et sinäkään vastailisi.

Ainoa tapa millä tilanteen saisi muutettua enää olisi se, että miehet vaan yhteistuumin päättäisivät lopettaa baarissa iskemisen ja lopettaisivat vastailemasta naisten deitti-ilmoituksiin. Näin naistekin olisi pakko tehdä jotain. Tuo visio vaan ei tietenkään toteudu.

• Yksi epätoivoisista

Sehän on vaan kulttuurikysymys, että mies saa tehdä työt. Eikä minulla mitään sitä vastaan olekaan, kunhan voisi vaan jostakin kuvitella, että itsellä olisi edes jotain mahdollisuuksia.

Kyllähän se luonto tikanpojan puuhun ajaa, mutta kai se jossain määrin toimii toistekin päin, kun suurin osa naisista kuitenkin miehen kanssa pariutuu. Naiseen ihastuminen tuntuu luonnolliselta, mutta välillä melkein ihmettelee, miten kukaan voi olla kiinnostunut miehistä :)

• m25

Kuten jo joku mainitsikin niin poikia syntyy enemmän kun tyttöjä. Ero alkaa tasoittumaan tuossa 50 ikävuoden jälkeen kun miehet alkavat poistua autuaamille metsästys maille. Lisäksi baareissa käy huomattavan paljon enemmän sinkkumiehiä kun naisia: naisilla on paljon useammin tapana käydä baareissa vain pitämässä hauskaa tai tanssimassa kun taas miehistä suurin osa on metsästämässä pillua.

Koska naisten ei tarvitse tehdä muuta kun vastailla satoihin deitti-ilmoituksiin tai mennä baarin ja vain olla, ja samantien on miehiä tarjoamassa drinkkejä ja yrittämässä iskeä niin tällaisten ujojen ja hiljaisten miesten kuten minä on melkein mahdotonta pärjätä kilpailussa puheliaita ja hölösuita miehiä vastaan.

Mä olenkin alkanut pikkuhiljaa asenntoitumaan siihen että yksin tämä elämä tullaan elämään ja kun sen faktan tiedostaa ja hyväksyyn niin elämä helpottuu kummasti. Joskus kyllä edelleenkin iskee lievä katkeruus kun näkee ja kuulee kuinka itseään ulkonäöllisesti, taloudellisesti ja oikeastaa kaikin puolin ainakin omasta mielestäni huonommat miehet pettävät, pahoinpitelevät ja muutenkin kohtelevat huonosti tyttöystäviään ja vaimojaan ja itse on yksin.

• Humanistirouva

Luettuani vuoden verran näitä palstoja olen löytänyt todellisen MARKKINARAON. Voisin näet järjestää kursseja nuorille nörteille flirttailun jalossa taidossa. Ilman tutkimuksia veikkaan, että 70-80 prosenttia löytää parin kurssini jälkeen. Näin avuttomille ja vähääntyytyville saan kyllä taottua pari perussääntöä kaaliin.

• Yksi epätoivoisista

Välillä minustakin tuntuu (liiankin usein), että pitäisi vaan totutella olemaan yksin. Toisaalta se mitä sanoit, että on sitä huonompiakin miehiä naimisissa, antaa jonkinlaista toivoa.

Parinkympin päällä olevat naiset ovat yleensä varattuja, eivätkä ainakaan kauaa sinkkuja, mutta ehkäpä me päästään mukaan sille toiselle kierrokselle, kun joskus nelikymppisenä halutaan vaihtaa puoliso parempaan, tai ainakin uuteen.

• m25

Välillä minustakin tuntuu (liiankin usein), että pitäisi vaan totutella olemaan yksin. Toisaalta se mitä sanoit, että on sitä huonompiakin miehiä naimisissa, antaa jonkinlaista toivoa.

Parinkympin päällä olevat naiset ovat yleensä varattuja, eivätkä ainakaan kauaa sinkkuja, mutta ehkäpä me päästään mukaan sille toiselle kierrokselle, kun joskus nelikymppisenä halutaan vaihtaa puoliso parempaan, tai ainakin uuteen.

väliin kyseisen kierroksen. Sen verran sentään löytyy vielä itsekunnioitusta että en ala toisten miesten lapsia / naista joka uhrannut nuoruutensa jonkun hunsvotin kanssa elättämään. Ennemmin sitten perkele tyydyn suhteeseen oman käden kanssa.

• Caaleppi 194

voi mies olla siksi, ettei sopivan tasoisia naisia ole tarjolla.

Olen ollut useilla nettitreffeillä, ja kahdeksan naista kymmenestä haluaisi jatkoa...jopa intiimiä.

Enpä vain ole vielä sitä oikeantyylistä löytänyt.

Ammatilla tai koulutuksella ei ole mitään väliä, tosin työajalla voi olla pidemmän päälle.

Jos omaat pikkuisen ymmärrystä asioihin, lojaalisuutta, rehellisyyttä, osaat tuntea sympatiaa, tajuat asioita muidenkin kantilta, etkä leuhki osaamisillasi liikoja sekä omaat säännölliset kasvonpiirteet ja olet pidempi kuin nainen niin pääset pitkälle, sinulla on jopa valinnanvaraa.

Harmi vain että laadukkaat naiset ovat varattuja jo aika nuorina...päälle kolmikymppiset ovat harvassa.

• Yksi epätoivoisista

Olet ollut onnekas, tai sitten kuulut siihen pieneen miesten parhaimmistoon, jolla on varaa valita. Jos tuo 194 nimimerkissäsi on pituus, sekin varmasti auttaa.

Kyllä minusta nuo luettelemasi piirteet löytyy, mutta minusta ne eivät vielä paljoa kerro. Noilla pääsee siihen suureen tavallisten miesten ryhmään, jotka ovat hyviä aviomiehiä, mutta joissa ei ole mitään, mihin nainen ihastuisi.

Oma ongelmani on ainakin olla sellainen tavallinen mukava kaveri, jonka seura on useimmille ok, mutta jota kukaan ei erityisesti kaipaa. Tälläkin ehkä pärjäisi, jos olisi sosiaalinen ja tekisi paljon töitä sen eteen, että löytäisi jonkun. Helpompaa olisi olla sellainen persoona, joka ehkä ärsyttäisi monia, mutta vastaavasti kiinnostaisi joitakin.

• Caaleppi 194

Olet ollut onnekas, tai sitten kuulut siihen pieneen miesten parhaimmistoon, jolla on varaa valita. Jos tuo 194 nimimerkissäsi on pituus, sekin varmasti auttaa.

Kyllä minusta nuo luettelemasi piirteet löytyy, mutta minusta ne eivät vielä paljoa kerro. Noilla pääsee siihen suureen tavallisten miesten ryhmään, jotka ovat hyviä aviomiehiä, mutta joissa ei ole mitään, mihin nainen ihastuisi.

Oma ongelmani on ainakin olla sellainen tavallinen mukava kaveri, jonka seura on useimmille ok, mutta jota kukaan ei erityisesti kaipaa. Tälläkin ehkä pärjäisi, jos olisi sosiaalinen ja tekisi paljon töitä sen eteen, että löytäisi jonkun. Helpompaa olisi olla sellainen persoona, joka ehkä ärsyttäisi monia, mutta vastaavasti kiinnostaisi joitakin.

...on että omaa selkärankaa, ja mielipiteitä, siis sanoo naiselle suoraan että on eri mieltä jostain asiasta, jolloin voi syntyä keskustelua.

Jos nainen on typerä, ei keskustelua synny, antaa hänen mennä, mutta jos hän alkaa esittään omia mielipiteitään niin niitä voi sitten alata pyörittelemään.

Liika kiltteys on tuhoisaa, riittää että on inhimillinen.

• Yksi epätoivoisista
        Caaleppi 194 kirjoitti:

...on että omaa selkärankaa, ja mielipiteitä, siis sanoo naiselle suoraan että on eri mieltä jostain asiasta, jolloin voi syntyä keskustelua.

Jos nainen on typerä, ei keskustelua synny, antaa hänen mennä, mutta jos hän alkaa esittään omia mielipiteitään niin niitä voi sitten alata pyörittelemään.

Liika kiltteys on tuhoisaa, riittää että on inhimillinen.

Ongelmani on nimenomaan tuo liika kiltteys, mutta usein se johtuu siitä, että minulla harvoin on kovin ehdotonta kantaa mihinkään asiaan. Osaan kyllä sanoa, jos oikeasti olen jostakin erimieltä. Suvusta löytyy tällaisia porvari-demari-avioliittoja, ehkä erilaisuus on hyväksi? Itselleni on mahdotonta olla kovin jyrkästi mitään mieltä, ennemmin kultainen keskitie kaikessa, se vaan taitaa olla äärimmäisen tylsä ominaisuus...

• Humanistirouva

Ongelmani on nimenomaan tuo liika kiltteys, mutta usein se johtuu siitä, että minulla harvoin on kovin ehdotonta kantaa mihinkään asiaan. Osaan kyllä sanoa, jos oikeasti olen jostakin erimieltä. Suvusta löytyy tällaisia porvari-demari-avioliittoja, ehkä erilaisuus on hyväksi? Itselleni on mahdotonta olla kovin jyrkästi mitään mieltä, ennemmin kultainen keskitie kaikessa, se vaan taitaa olla äärimmäisen tylsä ominaisuus...

Tarvitset ehdottomasti neuvonantajan itsellesi, kun et edes tajua, millainen etu kiltteys ja mielipiteettömyys on. Sinä olet täydellinen prinssipuoliso kunnianhimoiselle naiselle, jolla on vahvat mielipiteet. Silmäilepäs nyt ympärillesi ja iske silmäsi uranaiseen; olet loistava apuri ja kannustaja.

Naiset ovat yleensä sääliväisiä ja avuliaita. Pyydä joku tuttavanainen muokkaamaan ulkonäköäsi ja vaatetustasi ja antamaan sinulle neuvoja.

• Caaleppi 194
        Humanistirouva kirjoitti:

Tarvitset ehdottomasti neuvonantajan itsellesi, kun et edes tajua, millainen etu kiltteys ja mielipiteettömyys on. Sinä olet täydellinen prinssipuoliso kunnianhimoiselle naiselle, jolla on vahvat mielipiteet. Silmäilepäs nyt ympärillesi ja iske silmäsi uranaiseen; olet loistava apuri ja kannustaja.

Naiset ovat yleensä sääliväisiä ja avuliaita. Pyydä joku tuttavanainen muokkaamaan ulkonäköäsi ja vaatetustasi ja antamaan sinulle neuvoja.

Kannattaa kuitenkin varoa riivinrautoja...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen kannatusromahdus ilahduttaa

Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.
      Maailman menoa
      150
      4496
    2. Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?

Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o
      Ikävä
      186
      3073
    3. Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?

Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis
      Maailman menoa
      21
      2753
    4. Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän

elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi
      Maailman menoa
      96
      2747
    5. Pitkän päivän ilta

Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel
      Ikävä
      131
      2402
    6. Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin

Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos
      Puolanka
      34
      1984
    7. Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon

ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu
      Maailman menoa
      53
      1976
    8. En selvinnyt ilman naarmuja

Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa
      Ikävä
      13
      1825
    9. Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?

Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat
      Kuhmo
      12
      1789
    10. Olet ainutlaatuinen

Sinussa on jotain, jota en osaa oikein edes pukea sanoiksi. Jotain paljon syvempää, kuin ulkoinen ihanuutesi. Jotain ain
      Ikävä
      38
      1099
    Aihe