Ihastumis-tunteiden panttaus

ei ole hyväksi

Olen todennut omallakin kohdallani seuraavaa: Jos joutuu pitempään kätkemään omia voimakkaita ja vilpittömiä tunteita työkaveriaan kohtaan, niin se on suorastaan epätervellistä oman psyyken jaksamiselle. Kun ihastuu, niin tunteethan ovat usein vahvoja. Sitten kun joutuu niitä kätkemään toiselta osapuolelta ja ympäristöltäkin, se kuluttaa kaikin tavoin ihmistä.

Jos kaiken aikaa joutuu elämään epävarmuudessa suhteessa siihen työkaveriin, niin, onko enää mitään rankempaa työelämässä! Töissä on käytävä ja saman aikaisesti on elettävä ja kannettava tunteitten moninaista taakkaa.

6

1264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitä tunnetta

      oli vähän pakko pantata. Oikeassa kuitenkin olet, se on ahdistavaa ja vieläkin ahdistaa Mutta minkäs teet kun on varattu ja mies vielä huomattavasti nuorempi. Ei tällaisella vanhemmalla naisella ole mitään mahiksia edes kuvitella että ihastus olisi ollut molemminpuolista. Vaikka pitkiä katseita olisi ollutkin.

    • Se on kummallinen tapahtuma kun ihminen ihastuu sitä ei voi kytkeä pois päältä sillon kun haluaa.On se niin mahtava voima ettei sitä voi käsittää ja mihin se ajaakaan ihmisen!

    • huolimatta....=)
    • kerroin hänelle.....

      ...tunteistani enkä ole katunut päivääkään, ollaan hyviä kavereita edelleen ja mieli keventyi työnteko on taas kivaa.
      Suosittelen

      • suosittele

        kerroin kans ihastukselleni ja tällä hetkellä ei puhuta enää mistään jos ei ole aivan pakko... Olin viikon verran lomalla ja tänään näin Hänet taas. Ja voi sitä tuskan määrää kun sanottiin pakolliset moit ja kuulin taas sen kylmyyden Hänen äänessään. Mun pitäis unohtaa mutta en vaan pääse näistä tunteista eroon...


      • että paljastaa
        suosittele kirjoitti:

        kerroin kans ihastukselleni ja tällä hetkellä ei puhuta enää mistään jos ei ole aivan pakko... Olin viikon verran lomalla ja tänään näin Hänet taas. Ja voi sitä tuskan määrää kun sanottiin pakolliset moit ja kuulin taas sen kylmyyden Hänen äänessään. Mun pitäis unohtaa mutta en vaan pääse näistä tunteista eroon...

        lämpimiä tunteitaan omalle työkaverilleen. Minäkin avauduin ja kerroin ystävällisesti ja rauhallisesti miten koen hänet. Hän meni kipsiin eikä sen jälkeen olla oltu juuri paljoakaan tekemisissä. Etäisyys välillämme taisi vaan kasvaa. Ei mies uskalla, monikaan naisen tunteita kohdata. Sehän on ihan pelottavaa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe