Ihastumis-tunteiden panttaus

ei ole hyväksi

Olen todennut omallakin kohdallani seuraavaa: Jos joutuu pitempään kätkemään omia voimakkaita ja vilpittömiä tunteita työkaveriaan kohtaan, niin se on suorastaan epätervellistä oman psyyken jaksamiselle. Kun ihastuu, niin tunteethan ovat usein vahvoja. Sitten kun joutuu niitä kätkemään toiselta osapuolelta ja ympäristöltäkin, se kuluttaa kaikin tavoin ihmistä.

Jos kaiken aikaa joutuu elämään epävarmuudessa suhteessa siihen työkaveriin, niin, onko enää mitään rankempaa työelämässä! Töissä on käytävä ja saman aikaisesti on elettävä ja kannettava tunteitten moninaista taakkaa.

6

1248

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitä tunnetta

oli vähän pakko pantata. Oikeassa kuitenkin olet, se on ahdistavaa ja vieläkin ahdistaa Mutta minkäs teet kun on varattu ja mies vielä huomattavasti nuorempi. Ei tällaisella vanhemmalla naisella ole mitään mahiksia edes kuvitella että ihastus olisi ollut molemminpuolista. Vaikka pitkiä katseita olisi ollutkin.

• Se on kummallinen tapahtuma kun ihminen ihastuu sitä ei voi kytkeä pois päältä sillon kun haluaa.On se niin mahtava voima ettei sitä voi käsittää ja mihin se ajaakaan ihmisen!

• huolimatta....=)
    • kerroin hänelle.....

...tunteistani enkä ole katunut päivääkään, ollaan hyviä kavereita edelleen ja mieli keventyi työnteko on taas kivaa.
      Suosittelen

• suosittele

kerroin kans ihastukselleni ja tällä hetkellä ei puhuta enää mistään jos ei ole aivan pakko... Olin viikon verran lomalla ja tänään näin Hänet taas. Ja voi sitä tuskan määrää kun sanottiin pakolliset moit ja kuulin taas sen kylmyyden Hänen äänessään. Mun pitäis unohtaa mutta en vaan pääse näistä tunteista eroon...

• että paljastaa
        suosittele kirjoitti:

kerroin kans ihastukselleni ja tällä hetkellä ei puhuta enää mistään jos ei ole aivan pakko... Olin viikon verran lomalla ja tänään näin Hänet taas. Ja voi sitä tuskan määrää kun sanottiin pakolliset moit ja kuulin taas sen kylmyyden Hänen äänessään. Mun pitäis unohtaa mutta en vaan pääse näistä tunteista eroon...

lämpimiä tunteitaan omalle työkaverilleen. Minäkin avauduin ja kerroin ystävällisesti ja rauhallisesti miten koen hänet. Hän meni kipsiin eikä sen jälkeen olla oltu juuri paljoakaan tekemisissä. Etäisyys välillämme taisi vaan kasvaa. Ei mies uskalla, monikaan naisen tunteita kohdata. Sehän on ihan pelottavaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      189
      12588
    2. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      51
      6636
    3. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      132
      4907
    4. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      85
      4634
    5. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      67
      4592
    6. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      59
      4130
    7. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      75
      4082
    8. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      98
      3852
    9. Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.

Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä
      Maailman menoa
      21
      3821
    10. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      86
      3544
    Aihe