Olen todennut omallakin kohdallani seuraavaa: Jos joutuu pitempään kätkemään omia voimakkaita ja vilpittömiä tunteita työkaveriaan kohtaan, niin se on suorastaan epätervellistä oman psyyken jaksamiselle. Kun ihastuu, niin tunteethan ovat usein vahvoja. Sitten kun joutuu niitä kätkemään toiselta osapuolelta ja ympäristöltäkin, se kuluttaa kaikin tavoin ihmistä.
Jos kaiken aikaa joutuu elämään epävarmuudessa suhteessa siihen työkaveriin, niin, onko enää mitään rankempaa työelämässä! Töissä on käytävä ja saman aikaisesti on elettävä ja kannettava tunteitten moninaista taakkaa.
Ihastumis-tunteiden panttaus
6
1264
Vastaukset
- sitä tunnetta
oli vähän pakko pantata. Oikeassa kuitenkin olet, se on ahdistavaa ja vieläkin ahdistaa Mutta minkäs teet kun on varattu ja mies vielä huomattavasti nuorempi. Ei tällaisella vanhemmalla naisella ole mitään mahiksia edes kuvitella että ihastus olisi ollut molemminpuolista. Vaikka pitkiä katseita olisi ollutkin.
Se on kummallinen tapahtuma kun ihminen ihastuu sitä ei voi kytkeä pois päältä sillon kun haluaa.On se niin mahtava voima ettei sitä voi käsittää ja mihin se ajaakaan ihmisen!
- huolimatta....=)
- kerroin hänelle.....
...tunteistani enkä ole katunut päivääkään, ollaan hyviä kavereita edelleen ja mieli keventyi työnteko on taas kivaa.
Suosittelen- suosittele
kerroin kans ihastukselleni ja tällä hetkellä ei puhuta enää mistään jos ei ole aivan pakko... Olin viikon verran lomalla ja tänään näin Hänet taas. Ja voi sitä tuskan määrää kun sanottiin pakolliset moit ja kuulin taas sen kylmyyden Hänen äänessään. Mun pitäis unohtaa mutta en vaan pääse näistä tunteista eroon...
- että paljastaa
suosittele kirjoitti:
kerroin kans ihastukselleni ja tällä hetkellä ei puhuta enää mistään jos ei ole aivan pakko... Olin viikon verran lomalla ja tänään näin Hänet taas. Ja voi sitä tuskan määrää kun sanottiin pakolliset moit ja kuulin taas sen kylmyyden Hänen äänessään. Mun pitäis unohtaa mutta en vaan pääse näistä tunteista eroon...
lämpimiä tunteitaan omalle työkaverilleen. Minäkin avauduin ja kerroin ystävällisesti ja rauhallisesti miten koen hänet. Hän meni kipsiin eikä sen jälkeen olla oltu juuri paljoakaan tekemisissä. Etäisyys välillämme taisi vaan kasvaa. Ei mies uskalla, monikaan naisen tunteita kohdata. Sehän on ihan pelottavaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091175
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72501