sylikkäin?

cara

Nukutteko yhden yön suhteiden kanssa sylikkäin seksin jälkeen, vai ette? Oletteko helliä "panollenne", vai onko se vain raakaa ja kylmää seksiä?

13

5417

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinkku

Toisten kaa nukutaan vierekkäin seksin jälkeen koko yö mut toisten luota lähdetään heti panon jälkeen..

• harmaasilmä

Ttuohan kuulostaa jo raa´alta toiminnalta.

Toisaalta, jokainen valitsee itse elämäntyylinsä. Siksi en harrastakaan yhdenyön suhteita sillä odotan ihmissuhteiltani ja seksiltäni hiukan enemmän kuin panomattona olemista.

• lollotiloo

Entäs vakipanojen kanssa?
      Oisko parempi lähtee heti seksin jälkeen, paria tuntia myöhemmin vai vasta aamulla?

• sinkku

.. mulla ainakin juuri tuo vakipano on saanut olla aamuun asti vieressä, yhden illan jutut ovat saaneet nukkua yksin..

Ei nyt ainakaan heti panon jälkeen

• vakipano

itelläni ei nyt muita ole ollu pitkään aikaan kuin tämä ns. vakipano enkä muita kaipaisikaan.. viime yö taas tuli hänen vieressään oltua eikä kyllä sylikkäin nukuttu.. eikä olla nukkuttu missään vaiheessa.. toisille se sopii ja toisille ei.. riippuu ihmisestä.

• toinen vakipano

Sylikkäin nukkuminen riippuu ihan ihmisestä, jotkut muovautuu mukavasti siihen. Nukkuminen sen päälle rauhoittaa.

• vakipano

semmonen tuli mieleen et mikä pakko siihen vakipanon viereen on edes jäädä yöksi.. meilläkin on aina välillä niin et toinen soittaa ja varmistaa et toinen on yksin kotona, hyökkää toisen kimppuun jo ovella, peuhataan aikamme ja sitten toinen lähtee omaan kotiinsa nukkumaan.. seksi tällöin paljon villimpääkin ilman turhia hellittelyjä ja mikäs sen hauskempaa ;)

• Vakkari

Yleensä nukumme rinnakkain. Panon jälkeen jutellaan ja silitellään toisiamme. Jokainen kerta on erilainen. Hellyyttä meillä riittää ja vasta aamulla eroamme ja joskus menee koko viikonloppu yhdessä ja pääosin sängyssä.
      Kyse on siis molemmille vakipanosta.

• m25

väärän kuvan tuollainen sylikkäin nukkuminen ja muukin helliminen. Mulle kävi niin että nukuttiin naisen kanssa yö sylikkäin ja vielä aammulla sohvalla pikku päikkärit toistemme kainalossa ja minä tollo tietenkin kuvittelin tuollaisen jälkeen ties mitä mutta eipä muijaa sitten loppupeleissä kiinnostanutkaan lähempi tuttavuus enään jatkossa eli panot panoina ja hellimiset pannaan kertapanoissa.

• kalat

Riippuu täysin henkilöstä. Viimeisin käänsi vain selkänsä ja yritti vielä omia peittonikin. Häntä edellinen vuorostaan piti minua yön sylissään, samoin vielä aamullakin, kuten hänen kanssaan sitä edelliselläkin kerralla. Molemmat miehet olen kyllä tuntenut jo pidempään,toisen kaksi ja toisen puoli vuotta.. Mutta riippuu täysin miehestä.. En änkeä,jos ei toinen tee aloitetta,mutta en kyllä työnnä poiskaan.

• Anonyymi

Nainen mies varmaan herättää sut jossain vaiheessa yötä että pitää kääntyä toiselle polvelle.

• Anonyymi

Jos nukutte sylikkäin mies varmaan herättää sut jossain vaiheessa yötä että pitää kääntyä toiselle polvelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      18
      5593
    2. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      16
      3045
    3. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      119
      2896
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      629
      2144
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      149
      2012
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      70
      1402
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      42
      1385
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1168
    9. Veda uskonto vs. muut uskonnot

Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan
      Ateismi
      406
      1116
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1087
    Aihe