Armeija ja heviletin leikkaaminen

metalli

Käyks hevarit yleensä intin? Mua vituttaa ku pitää leikata tukka just ku oon saanu kasvatettua sen kunnon heviletiks. Sit jos siellä sattuu tupakavereiks vielä jotain poppareita niin voi vittu!

42

4232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • A.I

      ...sulle ihan oikein!

    • joo

      Hae vapautusta.Huumeet,homous ja hulluus käy ihan hyviks syiks.Ja tukka senkun kasvaa.

      • metalli

        Just siistii ku saa ekan kerran rynkyn käteen. Pääsee vähän ammuskeleen. Vittu ois siistii jos Suomessakin ois sellasii rynkkyi mis on kranaatinheitin myös. Sit sotaharjotuksissa mä aion kävellä rambotyyliin eteenpäin menemättä matalaks ja ammuskelen lonkalta. Vittu ku pääsis jonkun panssarivaunun kyytiin, ois just siistii istuskella jonkun panssariajoneuvon päällä rynkky sylissä.
        Mut ois paljon siistimpää jos sais olla pitkätukkasena, onhan Rambollakin pitkä letti. Paljon rankemman näköstä ku vastaan tulee pitkälettisiä ja pitkäpartasia tappajia ku jotain poppitukkasia ruipeloita.
        Mut kai se on sit pakko leikata tää letti natsitukaks. Tuvassa aion luukuttaa Slayeriä, sano popparit mitä vaan.


      • Lampaasta Ruokaa Viidelle
        metalli kirjoitti:

        Just siistii ku saa ekan kerran rynkyn käteen. Pääsee vähän ammuskeleen. Vittu ois siistii jos Suomessakin ois sellasii rynkkyi mis on kranaatinheitin myös. Sit sotaharjotuksissa mä aion kävellä rambotyyliin eteenpäin menemättä matalaks ja ammuskelen lonkalta. Vittu ku pääsis jonkun panssarivaunun kyytiin, ois just siistii istuskella jonkun panssariajoneuvon päällä rynkky sylissä.
        Mut ois paljon siistimpää jos sais olla pitkätukkasena, onhan Rambollakin pitkä letti. Paljon rankemman näköstä ku vastaan tulee pitkälettisiä ja pitkäpartasia tappajia ku jotain poppitukkasia ruipeloita.
        Mut kai se on sit pakko leikata tää letti natsitukaks. Tuvassa aion luukuttaa Slayeriä, sano popparit mitä vaan.

        On tainnut tulla kuunneltua liian monta kertaa Metallican Seek and Destroy? vaihda levyä


      • ACES HIGH

        ja vaikutat vielä olevan se hullukin. Eli mikä hätä??!? Ps. Homous on piilevää...


      • voivoi
        metalli kirjoitti:

        Just siistii ku saa ekan kerran rynkyn käteen. Pääsee vähän ammuskeleen. Vittu ois siistii jos Suomessakin ois sellasii rynkkyi mis on kranaatinheitin myös. Sit sotaharjotuksissa mä aion kävellä rambotyyliin eteenpäin menemättä matalaks ja ammuskelen lonkalta. Vittu ku pääsis jonkun panssarivaunun kyytiin, ois just siistii istuskella jonkun panssariajoneuvon päällä rynkky sylissä.
        Mut ois paljon siistimpää jos sais olla pitkätukkasena, onhan Rambollakin pitkä letti. Paljon rankemman näköstä ku vastaan tulee pitkälettisiä ja pitkäpartasia tappajia ku jotain poppitukkasia ruipeloita.
        Mut kai se on sit pakko leikata tää letti natsitukaks. Tuvassa aion luukuttaa Slayeriä, sano popparit mitä vaan.

        kyllä siinä kaikki glamour katoaa kun siivoaa tupaa kolmasti päivässä. kyllä suomessakin on ainakin rk 7.62 95 mallissa mahdollisuus kiväärikranaatteihin. tuskin pääset koskaan laukaisemaan sellaista. lonkalta ei osu juuri mihinkään joten se on ammusten tuhlausta. jos haluat pitää armeijassa partaa, niin liity ranskan muukalaislegioonan pioneeri joukkoihin. lyhin komennus viisi vuotta.


      • metalli
        voivoi kirjoitti:

        kyllä siinä kaikki glamour katoaa kun siivoaa tupaa kolmasti päivässä. kyllä suomessakin on ainakin rk 7.62 95 mallissa mahdollisuus kiväärikranaatteihin. tuskin pääset koskaan laukaisemaan sellaista. lonkalta ei osu juuri mihinkään joten se on ammusten tuhlausta. jos haluat pitää armeijassa partaa, niin liity ranskan muukalaislegioonan pioneeri joukkoihin. lyhin komennus viisi vuotta.

        Toi siivoaminen ja simputus on just sellasta mitä mä haluan. Se kovettaa luonnetta.

        Vittu lonkalta osuu. ku piipun osottaa kohti ja painaa liipasimen pohjaan niin kyllä joku niistä luodeista osuu. Että älä sä vitun tähdäten ampuva neiti tuu mua neuvoon.
        Etenen ja tulitan. Kävelen suoraan eteenpäin ja annan palaa.


      • Lampaasta Ruokaa Viidelle
        metalli kirjoitti:

        Toi siivoaminen ja simputus on just sellasta mitä mä haluan. Se kovettaa luonnetta.

        Vittu lonkalta osuu. ku piipun osottaa kohti ja painaa liipasimen pohjaan niin kyllä joku niistä luodeista osuu. Että älä sä vitun tähdäten ampuva neiti tuu mua neuvoon.
        Etenen ja tulitan. Kävelen suoraan eteenpäin ja annan palaa.

        Ennemmin kyllä kannattais jotain muuta tehdä kuin armeijaan mennä.

        Perusta vaikka perhe.

        se on paljon mukavampaa


      • Majere
        metalli kirjoitti:

        Just siistii ku saa ekan kerran rynkyn käteen. Pääsee vähän ammuskeleen. Vittu ois siistii jos Suomessakin ois sellasii rynkkyi mis on kranaatinheitin myös. Sit sotaharjotuksissa mä aion kävellä rambotyyliin eteenpäin menemättä matalaks ja ammuskelen lonkalta. Vittu ku pääsis jonkun panssarivaunun kyytiin, ois just siistii istuskella jonkun panssariajoneuvon päällä rynkky sylissä.
        Mut ois paljon siistimpää jos sais olla pitkätukkasena, onhan Rambollakin pitkä letti. Paljon rankemman näköstä ku vastaan tulee pitkälettisiä ja pitkäpartasia tappajia ku jotain poppitukkasia ruipeloita.
        Mut kai se on sit pakko leikata tää letti natsitukaks. Tuvassa aion luukuttaa Slayeriä, sano popparit mitä vaan.

        No jos sä noin paljon sinne armijaan haluat, ihme sotahullu, niin ei luulis yhden tukanlähdön paljon haittaavan...


      • metalli
        Lampaasta Ruokaa Viidelle kirjoitti:

        Ennemmin kyllä kannattais jotain muuta tehdä kuin armeijaan mennä.

        Perusta vaikka perhe.

        se on paljon mukavampaa

        voisin perustaa kyl perheen yhden matin kans, sen kanssa tullu oltuu pari vuotta yhdessä.. seki muuten kuuntelee slayerii, ei mikää turha jätkä ookaan, samanlaiset rintalihakset ku rambollaki.. ai että niitä kuulkaa pojat on kiva öljytä saunan jälkeen!


      • Painkiller
        metalli kirjoitti:

        Just siistii ku saa ekan kerran rynkyn käteen. Pääsee vähän ammuskeleen. Vittu ois siistii jos Suomessakin ois sellasii rynkkyi mis on kranaatinheitin myös. Sit sotaharjotuksissa mä aion kävellä rambotyyliin eteenpäin menemättä matalaks ja ammuskelen lonkalta. Vittu ku pääsis jonkun panssarivaunun kyytiin, ois just siistii istuskella jonkun panssariajoneuvon päällä rynkky sylissä.
        Mut ois paljon siistimpää jos sais olla pitkätukkasena, onhan Rambollakin pitkä letti. Paljon rankemman näköstä ku vastaan tulee pitkälettisiä ja pitkäpartasia tappajia ku jotain poppitukkasia ruipeloita.
        Mut kai se on sit pakko leikata tää letti natsitukaks. Tuvassa aion luukuttaa Slayeriä, sano popparit mitä vaan.

        No huhhuh! Tätä jätkää ei kyllä saa päästää armeijaan! Asetta sille ei voi ainakaan antaa. Tappaa itsensä ja muut.


    • Military

      Hui hitsi jos joudut hiukset leikkaamaan. Kyllä ne takas kasvaa. Ikäväkyllä niitäkin tapauksia on jotka itkee mutsin kainalossa ku joutuu letin leikkamaan.

      Ja sivaria ei edes harkita.

      • metalli

        En mä ny mihinkään sivariin mee. Joutuu vittu työntään jotain räkästä ja turhaa vanhusta pyörätuolissa. Mitä niin vanhoilla tekee?


      • -sieluton666-
        metalli kirjoitti:

        En mä ny mihinkään sivariin mee. Joutuu vittu työntään jotain räkästä ja turhaa vanhusta pyörätuolissa. Mitä niin vanhoilla tekee?

        No mitä nuin kusipäisillä lapsilla tehdään??
        on eräillä huolenaiheet,kyllähän ne hiukset takasikkin kasvaa..
        ohhoi,ku lapsellista..8)


    • Ancalagon

      Ei se tukan pois ajaminen nyt koko maailmaa kaada, osa siitä kasvaa kuitenkin takasin noin vuodessa (tukka kasvaa 1,5-2,5cm kuukaudessa, eli 2 x 12 = 24cm). NSBM ajattelua vaan ja pää kaljuksi, jos ei muuten tukan menetystä kestä.

    • just me

      ...kasvaahan se luonne siinäkin, kun joudut leikkaamaan sen lettis pois. Think positive ;)

    • Tiia

      ...Ei armijassa nykyään oo pakko leikata lettiä ellei halua. Mutta mietipä miten hienoa on olla kaks viikkoa mettässä pitkällä tukalla ku ei pääse suihkuun. Mut sehän tietty kasvattaa luonnetta... Ja simputustakin saat monin verroin ku et leikkaa lettiäs...

      • sami

        ...toi, ettei tarvi leikata hiuksia. hiusten tulee olla siistit, eikä ne saa olla yli korvan pituset. ja tää on saletti!!!


      • kjj
        sami kirjoitti:

        ...toi, ettei tarvi leikata hiuksia. hiusten tulee olla siistit, eikä ne saa olla yli korvan pituset. ja tää on saletti!!!

        Onhan naisillakin pitkät tukat siellä ja kyllähän nekin siellä metsässä on. Eli tottakai sillon voi miehelläkin olla. Mun tietääkseni miehen hiusten rakenne ei eroa kovin paljoa naisten hiusten rakenteesta.


      • Tiia
        sami kirjoitti:

        ...toi, ettei tarvi leikata hiuksia. hiusten tulee olla siistit, eikä ne saa olla yli korvan pituset. ja tää on saletti!!!

        Intän nyt kuitenkin takaisin varmistettuani asian kaverin isosiskolta joka oli kaks vuotta intin jälkeen töissä Säkylässä... Koska naiset saa pitää pitkät hiukset, tasa-arvon nimissä myös mies saa pitää pitkät hiuksset jos tätä vaatii.


      • heman
        Tiia kirjoitti:

        Intän nyt kuitenkin takaisin varmistettuani asian kaverin isosiskolta joka oli kaks vuotta intin jälkeen töissä Säkylässä... Koska naiset saa pitää pitkät hiukset, tasa-arvon nimissä myös mies saa pitää pitkät hiuksset jos tätä vaatii.

        Tasa-arvonkaan nimissä miehet eivät saa pitää pitkää tukkaa, vaikka naiset saavat.
        Miehillä tukka pitää olla korkeintaan korviin asti, pulisongit korkeintaan korvakäytäviin asti ja tukan pitää muutenkin näyttää siistiltä.
        Näin ainakin meidän varuskunnassa kolme vuotta sitten kerrottiin... tai siis käskettiin.


      • Tiia
        heman kirjoitti:

        Tasa-arvonkaan nimissä miehet eivät saa pitää pitkää tukkaa, vaikka naiset saavat.
        Miehillä tukka pitää olla korkeintaan korviin asti, pulisongit korkeintaan korvakäytäviin asti ja tukan pitää muutenkin näyttää siistiltä.
        Näin ainakin meidän varuskunnassa kolme vuotta sitten kerrottiin... tai siis käskettiin.

        Se oli kolme vuotta sitten, nykyään saa olla miehilläkin pitkä letti, jos joku näin haluaa ja vaatii.


      • vitut
        Tiia kirjoitti:

        Se oli kolme vuotta sitten, nykyään saa olla miehilläkin pitkä letti, jos joku näin haluaa ja vaatii.

        ei tod. saa ! miehil pitaa olla siistit
        lyhyet hiukset!! oon ite nyt intissa ja olisin
        halunnu pitaa hiukseni, mut ei se onnistunu!
        jooo asia on nain!!


    • Painkiller

      Vai niin. Jospa kuitenkin menisit sivariin, kun näyttää olevan tuota asenneongelmaa sen verran. Minua vitutti armeijassa lähinnä vellihousut ja valittajat olivat sitten hevareita, poppareita tai ihan mitä tahansa.

    • Metal Heart

      ite ainakin oon menossa ens vuonna, letistä ei oo ongelmaa ku ei ole sellasta ja ainaha se kasvaa takas....

    • Azunite

      Päätä jo tukka vai armeija????!!??? Kerta et voi saada molempia, niin on pakko valita jompi kumpi!!! Mieti itse kumpi on sulle tärkeämpi: pyssyjen paukuttelu vai moshaus Slayerin parissa?
      Itse valitsisin jälkimmäisen...

    • Metallisti82

      En kyllä oikein usko että armeijassa saisi olla pitkää tukkaa edes miehillä, oletko täysin varma asiasta? Ainakaan en ole ikinä nähnyt kenelläkään armeijan vaatteissa olevalla pitkää tukkaa. Tosin itse olen sivari, joten en tiedä asiasta. Mutta itse en kyllä suostuisi leikkaamaan hiuksiani armeijan takia.

    • bloodline cutter

      onko ne hiukset niin tärkeät ? minusta ainakin on mukavaa, kun saa aina uudestaan kasvattaa sitä pehkoa päähän. ennen armeijaa minulla oli kolme kertaa pitkät hiukset, enkä lainkaan välittänyt siitä, että täällä pitää olla lyhyet. ja miten niin ei hevimies kävisi inttiä ? ja sitten, mitä sitten jos osuu tupaan jotain muun tyylilajin edustajia ? ei sitä edes viikon jälkeen tajua, kuinka erilainen kaveri oikeasti siviilissä onkaan. se vain on armeijan tapa. jos sen osaa oikein ottaa. minä en ainakaan ole ottanut paineita. vaikka vielä on gtj 71, takana 291.

      • Metallisti82

        Kyllä hiukset on mulle tärkeät, varsinkin kun niitä on kasvatettu jo pitkään. Joten mitä järkeää olisi ensin kasvattaa hevilettiä, ja mennä sitten armeijaan? Menisi hiusten kasvatus ihan hukkaan. Armeija ei vaan ole yhtään mun juttu. Kannattan maailmanrauhaa ja olen antimilitaristi. Minua kiinnostaa kovasti maailman asiat, ihmisoikeudet, politiikka, historia, mielenosoitukset, rasismin vastustaminen, ja tietysti aseista kieltäytyminen.


      • One
        Metallisti82 kirjoitti:

        Kyllä hiukset on mulle tärkeät, varsinkin kun niitä on kasvatettu jo pitkään. Joten mitä järkeää olisi ensin kasvattaa hevilettiä, ja mennä sitten armeijaan? Menisi hiusten kasvatus ihan hukkaan. Armeija ei vaan ole yhtään mun juttu. Kannattan maailmanrauhaa ja olen antimilitaristi. Minua kiinnostaa kovasti maailman asiat, ihmisoikeudet, politiikka, historia, mielenosoitukset, rasismin vastustaminen, ja tietysti aseista kieltäytyminen.

        Onkohan sittenkin niin, että sinussa vain ei ollut tarpeeksi miestä mennä armeijaan?


      • Metallisti82
        One kirjoitti:

        Onkohan sittenkin niin, että sinussa vain ei ollut tarpeeksi miestä mennä armeijaan?

        Mulle on aivan täysin sama mitä ihmiset ajattelevat mun valinnastani. Sillä se on täysin minun asia, eikä kenenkään muiden. Tässä taas huomataan suomalaisten suvaitsevattomuus. Kaikkien pitäisi tehdä juuri samalla tavalla, ja mitään ei saisi vastustaa. Maailmanrauha ja ihmisoikeudet on aina kaikista tärkein asia maailmassa.


      • lol
        Metallisti82 kirjoitti:

        Mulle on aivan täysin sama mitä ihmiset ajattelevat mun valinnastani. Sillä se on täysin minun asia, eikä kenenkään muiden. Tässä taas huomataan suomalaisten suvaitsevattomuus. Kaikkien pitäisi tehdä juuri samalla tavalla, ja mitään ei saisi vastustaa. Maailmanrauha ja ihmisoikeudet on aina kaikista tärkein asia maailmassa.

        aina nää tulevat sivarit jaksaa paukuttaa jostai maailmanrauhan utopiasta... ja miten suomalainen maanpuolustus mitenkään edes liittyy asiaan?
        vitun teiniurvelo.


      • jees
        Metallisti82 kirjoitti:

        Kyllä hiukset on mulle tärkeät, varsinkin kun niitä on kasvatettu jo pitkään. Joten mitä järkeää olisi ensin kasvattaa hevilettiä, ja mennä sitten armeijaan? Menisi hiusten kasvatus ihan hukkaan. Armeija ei vaan ole yhtään mun juttu. Kannattan maailmanrauhaa ja olen antimilitaristi. Minua kiinnostaa kovasti maailman asiat, ihmisoikeudet, politiikka, historia, mielenosoitukset, rasismin vastustaminen, ja tietysti aseista kieltäytyminen.

        Kaikki kunniotus sulle!Sais samankaltasia olla enemmänki :)..tän kaiken nykypaskan keskellä.


      • bloodline cutter
        Metallisti82 kirjoitti:

        Kyllä hiukset on mulle tärkeät, varsinkin kun niitä on kasvatettu jo pitkään. Joten mitä järkeää olisi ensin kasvattaa hevilettiä, ja mennä sitten armeijaan? Menisi hiusten kasvatus ihan hukkaan. Armeija ei vaan ole yhtään mun juttu. Kannattan maailmanrauhaa ja olen antimilitaristi. Minua kiinnostaa kovasti maailman asiat, ihmisoikeudet, politiikka, historia, mielenosoitukset, rasismin vastustaminen, ja tietysti aseista kieltäytyminen.

        on aika huono syy tuo ainakin, ettei mene armeijaan sen takia, että on kasvattanut pitkään pitkiä hiuksia. aika typerä selitys oikeastaan. mitä taas maailmanrauhaan tulee, niin ei se yhdestä miehestä lähde ja kaltaisiasia on niin vähän, ettei se koskaan tule onnistumaan. minäkin olen rauhan miehiä, mutta ikävä kyllä nykypäivänä se rauhakin täytyy taistella. ihmisen luonnolle ei vain voi minkään. ihminen on peto.


    • Lilith_Marduk

      Näin naisena kommentoin,että älä leikkaa lettiä.Mun mielestä pitkätukat on kaikist komeimpia:)
      Mul olis semmone luulo,että lettiä ei ois pakko leikata,jos sen saa pistettyä pois tieltä, lakin alle ettei se häiritte.Tyhmäähän se on jos muijat saa intissä pitää pitkää lettiä!Ja jos se sen takia on että täitä lisääntyis,ni kyllä niil muijillakin iha hyvi voi olla.Paskamaista suorastaan,missä tasa-arvo?
      Ämmät siin tapaukses sais leikata siilin myös!
      Mun äijäkaveril oli aika heviletti aikanaan kans ja se joutu sen leikkaa,tosin en o varma,halusko se jotenkin leikata sen ettei tarvis armeija aikan pelata hiuksie kans,mut voit ymmärtää et oli kova paikka mulle:)
      Mutta pidä pääs ja selvitä asia joltai virallisislt tasoilt ettei tuu ikäviä ylläreitä.
      "if you don´t like heavymetal you are not my friend"

      • bloodline cutter

        ei pidä mitenkään paikkaansa, että sais olla pitkät hiukset, jos ne saa piilotettua. minä ainakin leikkautan jokaiselta mieheltä hiukset pois, jos ne on muutamaa senttiä pidemmät eikä siinä sitten enää itku auta, nimittäin ne on sen jälkeen aivan lyhyet, sanoisinko korkeintaan millin.


    • 270vrk takana!

      Kyllä se letti aina takas kasvaa!! Kannattaa armeija käydä. Vaikka se tuntuu välillä maailman paskimmalta paikalta ja välillä se sitä onkin niin siitä huolimatta sieltä saa uusia ystäviä sekä helvetin hyviä muistoja. Ei tota kannata missata hiusten takia, kyllä ne sit takas kasvaa kun olet nuorikin vielä. Meikäläiselläkin oli poppareita ja räppäreitä tupakavereina, kyllä siellä sai välillä luukuttaa omaakin musaa :)

      • [musaman]

        jos menis peruukki kainalossa inttiin :D


    • misu

      kyllä sieltä voi kuulemma pyytää lupaa. ainakin jos on jossain "viestissä" nii sillon ainakin.

      • Absinthe

        Ei ole semmosta lakia joka pakottaisi tukan leikkaamaan. Se on pinttyny tapa. Aina voi yrittää jutella asiasta skappareille, mutta tod näk saa paperit jossa lukee :'ei kelpaa palvelukseen' jos ei suostu letistään luopumaan. Sittenhän asian voi viedä sotaoikeuteen, mutta en tiedä kannattaako.
        Tuskinpa mitkään viestimiehet mitään erivapauksia saa.
        Ite raavin ihan hyvän heviletin pois aikoinani ennen armeijaa, ja nyt vasta alkaa olla viitseliäisyyttä kasvattaa se takas. Onhan se perkele tiellä kun jotain Kung Fuaki reenaa...


    • plöö

      Miksi valittaa siitä että menettää letin, ku se kuitenki kasvaa takasi. Ite aion kasvattaa heviletin, ja sitte ku meen inttiin ni leikkaan pois.
      Mutta älä missään nimessä mee sivariin nynnyileen letin menettämisen takia. Suorastaan lapsellista käytöstä.

    • gayarmy

      armeija on homoille. sinne vaan pullamössöt. tunnette itsenne sitten kerrankin miehiksi, kun muuten ette.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2021
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1932
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1515
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe