Menin ja innostuin vesijuoksusta oikein tosissani, mutta taitaa innostus lopahtaa kun mistää ei löydy rintavalle (DD/E-75) tukea antavaa uimapukua/-toppia tyyliin sporttiliivit.
Eli olisko kellään tietoa mistä moisen voisi hankkia, kun minulle vaan tyrkytetään kuviokelluntabiksuja....
Uimapuku vesijuoksuun rintavalle
9
4079
Vastaukset
- Jaanelo
Oletko tarkistanut Lorellan valikoiman? Heillä on yleensä hyviä uimapukuja rintaville; kupit ovat kunnolla vuortatut ja tukevat.
- uimari 90F
Itse olen aikanani löytänyt alusasuliikkeestä Anita-uimpuvun kuppikoolla 90F ja oli napakka ja tukeva päällä. Mitään erityistä "urheiluominaisuutta" siinä ei ollut, mutta tuki mielestäni hyvin, niin vesijuoksussa kuin normaalissa uinnissa.
- hyvä valikoima
Klingelillä on laaja valikoima erilaisia uimapukuja kannattaa tsekat läpi, osa on aika hintavia mutta laatu on sitten sen mukaista.
Tilasin itelle sielt kanssa uikkit ja ne oli tosi hyvät näköset, mutta pituus ei riittänyt, et se siitä minun osalta...
Että jos joku tietää mistä saa isoja ja tarpeeks pitkiä uikkareita ja missä on "rintapussakat", et saa ees jotain tukea näille pienille riippa rinnoille niin kertokaa ihmeessä...
Tuntuu niin epätoivoselta etsiä uikkeja kun on noin muuten koko 54 ja on 105B riippa rinnat ja pituutta 186cm... oon etsinyt kaks vuotta uikkareita ja mistään ei löydy :(- khr
Olen nyt kuunnellut aika monesta suunnasta nimenomaan sitä, että kokouimapuvut ovat liian lyhyitä. Itselläni on täsmälleen sama ongelma, vaikka pituutta on vain 168cm! Olen tosin pitkäselkäinen ja ylimääräinen on kertynyt mahaan joka sekin vaatii tavallaan pituutta.
Osaako joku ammattitaitoinen kertoa olemmeko me vain poikkeuksia vai onko tässä joku toistuva kaavoituksellinen ongelma? Saman huomaa uimapukujen lisäksi bodyissa. - khr
khr kirjoitti:
Olen nyt kuunnellut aika monesta suunnasta nimenomaan sitä, että kokouimapuvut ovat liian lyhyitä. Itselläni on täsmälleen sama ongelma, vaikka pituutta on vain 168cm! Olen tosin pitkäselkäinen ja ylimääräinen on kertynyt mahaan joka sekin vaatii tavallaan pituutta.
Osaako joku ammattitaitoinen kertoa olemmeko me vain poikkeuksia vai onko tässä joku toistuva kaavoituksellinen ongelma? Saman huomaa uimapukujen lisäksi bodyissa.Jäi huomauttamatta, että riittävän pitkä uimapuku on taas järkiään liian leveä, eli kyse ei ole liian pienestä kokovalinnasta.
- vaihtelee
khr kirjoitti:
Osaako joku ammattitaitoinen kertoa olemmeko me vain poikkeuksia vai onko tässä joku toistuva kaavoituksellinen ongelma? Saman huomaa uimapukujen lisäksi bodyissa.Olen 178 pitkä ja kokouimapuvut ovat minulle pituudeltaan sopivia kun valitsen ne rinnanympäryksen mukaan (C-kuppi). Minulla ylimääräinen pituus on jaloissa.
- Rouva-71
hyvistä vinkeistä, täytyypä lähteä kauppoihin hikoilemaan. Postimyynnin jätän kuitenkin väliin kun en jaksa sitä palautusrumbaa.
- mitoilla
Oman tukevarintaisen uikkarini vesijumppaa varten löysin Patrician myymälästä. Hinta oli noin 50€
- suraya
Hei!
Olen itsekin isokokoinen ja rintava, mutta uin paljon ja uikkareita kuluu vauhdilla. Itse olen ihastunut Abecita-merkkisiin uimapukuihin, heillä on useita eri malleja tarjolla ja jälleenmyyjiä ympäri suomea. Itse ostan aina perinteisiä urheilu-uimapukumalleja, jossa rinnoille on hyvät tilat ja tukeva nauha alapuolella, mutta ei sen kummempia "lisärintaliiveja" uimapuvun yhteydessä. Mielestäni tämä käyttämäni malli (nimeltään Alanya) on yksinkertainen mutta pukeva, tukeva ja istuva. Tai ainakin siis mulle. Uimapuku ei ole myös hinnalla pilattu, viimeksi maksoin tästä n. 40 euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan533278Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan282939- 1212346
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281442- 111366
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131088- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802