Menin ja innostuin vesijuoksusta oikein tosissani, mutta taitaa innostus lopahtaa kun mistää ei löydy rintavalle (DD/E-75) tukea antavaa uimapukua/-toppia tyyliin sporttiliivit.
Eli olisko kellään tietoa mistä moisen voisi hankkia, kun minulle vaan tyrkytetään kuviokelluntabiksuja....
Uimapuku vesijuoksuun rintavalle
9
4087
Vastaukset
- Jaanelo
Oletko tarkistanut Lorellan valikoiman? Heillä on yleensä hyviä uimapukuja rintaville; kupit ovat kunnolla vuortatut ja tukevat.
- uimari 90F
Itse olen aikanani löytänyt alusasuliikkeestä Anita-uimpuvun kuppikoolla 90F ja oli napakka ja tukeva päällä. Mitään erityistä "urheiluominaisuutta" siinä ei ollut, mutta tuki mielestäni hyvin, niin vesijuoksussa kuin normaalissa uinnissa.
- hyvä valikoima
Klingelillä on laaja valikoima erilaisia uimapukuja kannattaa tsekat läpi, osa on aika hintavia mutta laatu on sitten sen mukaista.
Tilasin itelle sielt kanssa uikkit ja ne oli tosi hyvät näköset, mutta pituus ei riittänyt, et se siitä minun osalta...
Että jos joku tietää mistä saa isoja ja tarpeeks pitkiä uikkareita ja missä on "rintapussakat", et saa ees jotain tukea näille pienille riippa rinnoille niin kertokaa ihmeessä...
Tuntuu niin epätoivoselta etsiä uikkeja kun on noin muuten koko 54 ja on 105B riippa rinnat ja pituutta 186cm... oon etsinyt kaks vuotta uikkareita ja mistään ei löydy :(- khr
Olen nyt kuunnellut aika monesta suunnasta nimenomaan sitä, että kokouimapuvut ovat liian lyhyitä. Itselläni on täsmälleen sama ongelma, vaikka pituutta on vain 168cm! Olen tosin pitkäselkäinen ja ylimääräinen on kertynyt mahaan joka sekin vaatii tavallaan pituutta.
Osaako joku ammattitaitoinen kertoa olemmeko me vain poikkeuksia vai onko tässä joku toistuva kaavoituksellinen ongelma? Saman huomaa uimapukujen lisäksi bodyissa. - khr
khr kirjoitti:
Olen nyt kuunnellut aika monesta suunnasta nimenomaan sitä, että kokouimapuvut ovat liian lyhyitä. Itselläni on täsmälleen sama ongelma, vaikka pituutta on vain 168cm! Olen tosin pitkäselkäinen ja ylimääräinen on kertynyt mahaan joka sekin vaatii tavallaan pituutta.
Osaako joku ammattitaitoinen kertoa olemmeko me vain poikkeuksia vai onko tässä joku toistuva kaavoituksellinen ongelma? Saman huomaa uimapukujen lisäksi bodyissa.Jäi huomauttamatta, että riittävän pitkä uimapuku on taas järkiään liian leveä, eli kyse ei ole liian pienestä kokovalinnasta.
- vaihtelee
khr kirjoitti:
Osaako joku ammattitaitoinen kertoa olemmeko me vain poikkeuksia vai onko tässä joku toistuva kaavoituksellinen ongelma? Saman huomaa uimapukujen lisäksi bodyissa.Olen 178 pitkä ja kokouimapuvut ovat minulle pituudeltaan sopivia kun valitsen ne rinnanympäryksen mukaan (C-kuppi). Minulla ylimääräinen pituus on jaloissa.
- Rouva-71
hyvistä vinkeistä, täytyypä lähteä kauppoihin hikoilemaan. Postimyynnin jätän kuitenkin väliin kun en jaksa sitä palautusrumbaa.
- mitoilla
Oman tukevarintaisen uikkarini vesijumppaa varten löysin Patrician myymälästä. Hinta oli noin 50€
- suraya
Hei!
Olen itsekin isokokoinen ja rintava, mutta uin paljon ja uikkareita kuluu vauhdilla. Itse olen ihastunut Abecita-merkkisiin uimapukuihin, heillä on useita eri malleja tarjolla ja jälleenmyyjiä ympäri suomea. Itse ostan aina perinteisiä urheilu-uimapukumalleja, jossa rinnoille on hyvät tilat ja tukeva nauha alapuolella, mutta ei sen kummempia "lisärintaliiveja" uimapuvun yhteydessä. Mielestäni tämä käyttämäni malli (nimeltään Alanya) on yksinkertainen mutta pukeva, tukeva ja istuva. Tai ainakin siis mulle. Uimapuku ei ole myös hinnalla pilattu, viimeksi maksoin tästä n. 40 euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3603085Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3021482En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841302- 1081301
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591245- 481145
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801052Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24941- 33847