Tyhmää olla sinkku

toivoton tapaus?

Kyllästyttää tää sinkkuelämä, ku tuntuu etten enää kelpaa kellekään. En tiiä, mikä on vikana ku mua on aina sanottu kauniiksi ja mukavaksi ja fiksuksi. Ilmeisesti se ei riitä miehille. Oon kyllä vähän ujo ja aluksi hiljaisenpuoleinen, että voisko se johtua siitä?

Vai tapaanko aina vaan vääriä miehiä..? Oon ollu nyt yli vuoden sinkkuna ja oon tosissaan yrittäny löytää miestä. Onhan sitä jotain viritelmiä ollu, mut aina kaikki kaatuu johonkin. No pari kertaa mä olin se, jolle ei kelvannu. En ymmärrä. On epätoivoinen olo. Tätäkö mun loppuelämä nyt on, ku tuntuu että kaikki muut mun ikäiset reilusti päälle parikymppiset naiset on väh. avoliitossa ja suunnittelee lasten hankkimista. Kaikki muut seurustelee ja mä en vaan löydä ketään! Siltä musta tuntuu...

Kaiken lisäks vanhemmat ja suku luo kauheita paineita tyyliin: "ei se voi olla niin vaikeeta löytää joku". Kyllä se vaan näyttää olevan. Turhauttavaa!! Onko kukaan muu samassa tilanteessa? Tai tietenkin on, mutta nään mun ympärillä vaan ne ihmiset jotka on onnellisia jonkun miehen kanssa. Mutta jos löytyy joku joka on samassa tilanteessa, ja josta tuntuu samalta niin olisi kiva kuulla ajatuksia.

3

504

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nöösi_poika

Toi nyt ei merkkaa mitään!

"En tiiä, mikä on vikana ku mua on aina sanottu kauniiksi ja mukavaksi ja fiksuksi. Ilmeisesti se ei riitä miehille."

Et kai ole niin naiivi, että uskot tuollaisia "kohteliaisuuksia"? Lisäksi, naisessa pitää olla persoonaa! Ei todellakaan riitä, että on kaunis, mukava ja fiksu. Ei!

Naisen ei tarvitse olla kaunis, mutta persoona pitää olla ja omat mielipiteet! Naisella pitää olla munaa ja naisen pitää pystyä antamaan miehelle kunnolla "vastusta".

• En tiedä minäkin alan olla jo parinkympin paremmalla puolella ja välillä ehdotellaan, että millon löydän jonkun sopivan morsmaikun mut ei se vaan tule kohdalle..Gotta be somebody, nickelbackiltä osuu aika hyvin mun kohdalle..Siinä on semmosta mikä pistää mut miettimään..

• löytää joku?

"Kaiken lisäks vanhemmat ja suku luo kauheita paineita tyyliin: "ei se voi olla niin vaikeeta löytää joku". Kyllä se vaan näyttää olevan. Turhauttavaa!!"

Viestissäsihän sinä paljastat löytäneesi useammankin "jonkun", joista osan olet itse heittänyt menemään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5193
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5004
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      90
      4074
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3580
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3158
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2771
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2287
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      46
      1868
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      38
      1740
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1608
    Aihe