Kyllästyttää tää sinkkuelämä, ku tuntuu etten enää kelpaa kellekään. En tiiä, mikä on vikana ku mua on aina sanottu kauniiksi ja mukavaksi ja fiksuksi. Ilmeisesti se ei riitä miehille. Oon kyllä vähän ujo ja aluksi hiljaisenpuoleinen, että voisko se johtua siitä?
Vai tapaanko aina vaan vääriä miehiä..? Oon ollu nyt yli vuoden sinkkuna ja oon tosissaan yrittäny löytää miestä. Onhan sitä jotain viritelmiä ollu, mut aina kaikki kaatuu johonkin. No pari kertaa mä olin se, jolle ei kelvannu. En ymmärrä. On epätoivoinen olo. Tätäkö mun loppuelämä nyt on, ku tuntuu että kaikki muut mun ikäiset reilusti päälle parikymppiset naiset on väh. avoliitossa ja suunnittelee lasten hankkimista. Kaikki muut seurustelee ja mä en vaan löydä ketään! Siltä musta tuntuu...
Kaiken lisäks vanhemmat ja suku luo kauheita paineita tyyliin: "ei se voi olla niin vaikeeta löytää joku". Kyllä se vaan näyttää olevan. Turhauttavaa!! Onko kukaan muu samassa tilanteessa? Tai tietenkin on, mutta nään mun ympärillä vaan ne ihmiset jotka on onnellisia jonkun miehen kanssa. Mutta jos löytyy joku joka on samassa tilanteessa, ja josta tuntuu samalta niin olisi kiva kuulla ajatuksia.
Tyhmää olla sinkku
3
539
Vastaukset
- nöösi_poika
Toi nyt ei merkkaa mitään!
"En tiiä, mikä on vikana ku mua on aina sanottu kauniiksi ja mukavaksi ja fiksuksi. Ilmeisesti se ei riitä miehille."
Et kai ole niin naiivi, että uskot tuollaisia "kohteliaisuuksia"? Lisäksi, naisessa pitää olla persoonaa! Ei todellakaan riitä, että on kaunis, mukava ja fiksu. Ei!
Naisen ei tarvitse olla kaunis, mutta persoona pitää olla ja omat mielipiteet! Naisella pitää olla munaa ja naisen pitää pystyä antamaan miehelle kunnolla "vastusta". En tiedä minäkin alan olla jo parinkympin paremmalla puolella ja välillä ehdotellaan, että millon löydän jonkun sopivan morsmaikun mut ei se vaan tule kohdalle..Gotta be somebody, nickelbackiltä osuu aika hyvin mun kohdalle..Siinä on semmosta mikä pistää mut miettimään..
- löytää joku?
"Kaiken lisäks vanhemmat ja suku luo kauheita paineita tyyliin: "ei se voi olla niin vaikeeta löytää joku". Kyllä se vaan näyttää olevan. Turhauttavaa!!"
Viestissäsihän sinä paljastat löytäneesi useammankin "jonkun", joista osan olet itse heittänyt menemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625