Nainen!

Tulipas vaan tuosta yhdestä aloituksesta mieleen, että osaatko hemmotella miestäsi? Ja miten sen teet? Ts. onko sinulla hajuakaan mistä miehesi tai miehet pitää?

25

830

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En varmaan tiedä mutta jos miulla olisi mies ni tottakai hemmottelisin! Kysyisin varmaan suoraan mistä hän pitää, heti tulee mieleen että voisin vaikka hieroa tms. :D

      • voitele miehellesi voileipiä. 99%:a miehistä pitää tuonkaltaisesta hemmottelusta.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        voitele miehellesi voileipiä. 99%:a miehistä pitää tuonkaltaisesta hemmottelusta.

        se nyt tulee ihan luonnostaan, äiskän perintöjä :) Kyllä se siitä kun oppii tuntemaan toisen ni keksii vaikka mitä sen "päänmenoksi" :D


    • vänkyrä-nainen

      voisin ottaa siltä vaikka suihin jos jaksaisin.:) Varmaan silti lähettäisin sen hemmottelemaan itse itseään ja viettämään poikien kanssa iltaa ja menisin itse nukkumaan.:D

      Siis mulla ei oo aavistustakaan oikeesti, mut ei ne nyt hirveen kärsineiltä oo mun kanssa näyttäneet..

      • illan aikana

        hankkia itselleen suihinoton jota et jaksanut antaa? :)


      • vänkyrä-nainen
        illan aikana kirjoitti:

        hankkia itselleen suihinoton jota et jaksanut antaa? :)

        jos halutessani hoitelisi myös mut kotiutuessaan;)


      • sitä pillua
        vänkyrä-nainen kirjoitti:

        jos halutessani hoitelisi myös mut kotiutuessaan;)

        lipittää mielellään kun kännissä kotiin tulee =)


      • vänkyrä-nainen
        sitä pillua kirjoitti:

        lipittää mielellään kun kännissä kotiin tulee =)

        Hyvä sitten :)


    • jotain sellaista josta hän ihan erityisesti tykkää, käyn kaupassa ettei miehen tarvii pitkän työpäivän jälkeen ja tuon vaikka olutta myös. Saatan laittaa kylvyn valmiiksi. Ja tuun ehkä itte mukaan kylpemään. :)

    • Kaikkien vastaukset summaa yhteen niin ollaan 75% tyytyväisyysasteessa ;-)

      • puuttuu?

        Jos halutaan päästä 100%:iin, niin mitä listaan vielä pitäisi lisätä?


      • puuttuu? kirjoitti:

        Jos halutaan päästä 100%:iin, niin mitä listaan vielä pitäisi lisätä?

        En kestänyt enää katsella tuota arpomista.


    • Ikunaan en ole ollut näin pettynyt palstan naisiin :(

      Ok, suuhoidot ja voileivät löytyi, hieronnat kans ja silleen. Ihan ok, se kuuluu asiaan. Sanoisin että se on kolmasosa. Mutta missä loput?!?

      Voiherrajumala. Olen armollinen ja tein teille naisille muistisäännön jonka voitte oppia. Tämä muistisääntö on

      KAKKA.

      Kiitollisuus
      Arvostaminen
      Kehuminen
      Kunniottaminen
      Anteeksiantaminen

      Vain näiden kanssa miehenne näkee teissä täydellisen naisen ja voitte välillä tehdä muutakin kuin leikkiä miehen piikaa ja äitiä.

      Tällä kertaa kyllä jaan kunniapalkinnonkin joka menee vänkyrälle oman ajan antamisesta. Sitä ei monelta herunut.

      Ugh.

      • mä olisin just tullu sanomaan nuo kaikki *nyöks* usko pois. En vaan ehtiny ennen kuin aloit torumaan.


      • NtiBebs kirjoitti:

        mä olisin just tullu sanomaan nuo kaikki *nyöks* usko pois. En vaan ehtiny ennen kuin aloit torumaan.

        Jumaloivat katseet? :D


      • NtiBebs kirjoitti:

        mä olisin just tullu sanomaan nuo kaikki *nyöks* usko pois. En vaan ehtiny ennen kuin aloit torumaan.

        Kato noiden juttujen pitäis tulla niinku heti mieleen, ensimmäisten joukossa. Siksi torun siinä vaiheessa kun huomaan aktiivisten olevan hakoteillä ;-)

        Ihan silleen vakavastikin, kuulemma suomalaisissa parisuhteissa nimenomaan arvostus ja kunnioitus on se mitä miehet kaipaa useimmiten - eli se mitä on tarjolla harvoin yleisesti ottaen.


      • Kukkomies kirjoitti:

        Jumaloivat katseet? :D

        Just olin tulossa sen lisäämään listaan mutta TAAS sä kerkesit ;D


      • Kukkomies kirjoitti:

        Kato noiden juttujen pitäis tulla niinku heti mieleen, ensimmäisten joukossa. Siksi torun siinä vaiheessa kun huomaan aktiivisten olevan hakoteillä ;-)

        Ihan silleen vakavastikin, kuulemma suomalaisissa parisuhteissa nimenomaan arvostus ja kunnioitus on se mitä miehet kaipaa useimmiten - eli se mitä on tarjolla harvoin yleisesti ottaen.

        Entäpä naiset, saako naiset miehiltään sitä kunnioitusta ja arvostusta mitä ne/me ansaitsee/ansaitaan...mitä luulet?


      • NtiBebs kirjoitti:

        Entäpä naiset, saako naiset miehiltään sitä kunnioitusta ja arvostusta mitä ne/me ansaitsee/ansaitaan...mitä luulet?

        Mä olen ihan kakka niissä jutuissa o:-)


      • Kukkomies kirjoitti:

        Mä olen ihan kakka niissä jutuissa o:-)

        No mutta..jos sä olet toiselle kakka niin sekin on kakka sulle.


      • NtiBebs kirjoitti:

        No mutta..jos sä olet toiselle kakka niin sekin on kakka sulle.

        Toihan kuulostaa hupaisasti loogiselta :D


    • rapiskarpalo
    • En.kerro

      osaan hemmotella :)
      Muutaman esimerkin voin kertoa: Teen miehen lempiruokaa tai leivon jotain, ihan vain siksi että tiedän hänen ilahtuvan.
      Hieronta on myös yksi hemmottelukeino. Hällä kun on usein työstä johtuen vähän jumissa lihakset. Sitten ihan sellaisia pieniä juttuja huolehdin miehen puolesta esim. laitan lasten vaatteet valmiiksi näkyville aamulla, jos lähden itse aiemmin töihin, niin ei sitten miehen tarvitse pähkäillä heti aamusta "suurien ongelmien" kanssa ;D

    • tstorotta

      hemmottelua, että hän saa olla syksyisin joka viikonloppu 200km päässä hirvimetsällä, siis lähtee perjantaina ja tulee sunnuntaina kotiin ja mä olen kotona lasten kans. Ihan mukisematta annan sen nauttia metsästysvietistään. Sitten vielä valmistan hänen tuomistaan hirvenlihoista suussa sulavia herkkuja. Hemmottelua viimesen päälle!!

    • Koppava Horo

      Ja uskon tietäväni :)
      Mulla on helppo mies, sille riittää seksi, rakkaus, hyvä ruoka, pienet yllätykset ja hieronnat.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      94
      1145
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe