Missä voisi harrastaa sulkapalloa Joensuussa ohjauksen kanssa? Mielellään aikuisporukassa..
Sulkapallo ohjaukset Joensuu
4
2696
Vastaukset
- Jester88
Itse asiassa minuakin kiinnostaisi tietää onko täällä varsinaista sulkapalloseuraa, ja missä päin on
- Rico
Joo tosiaan olen jo tässä jonkin aikaa etsiskellyt, mutta ainakin tuo Joen sulan pitämät kurssit on lapsille/nuorisolle tarkoitettuja... Enkä taida itseäni enää niihin lukea x) Mutta etsinnät jatkuu..
- A_loittelija
Rico kirjoitti:
Joo tosiaan olen jo tässä jonkin aikaa etsiskellyt, mutta ainakin tuo Joen sulan pitämät kurssit on lapsille/nuorisolle tarkoitettuja... Enkä taida itseäni enää niihin lukea x) Mutta etsinnät jatkuu..
Joensuussa toimii myös sulkapalloseura Karjalan Sulka, googlettamalla löytyy yhteistiedot Joensuun kaupungin kotisivuilta, jos otatte yhteyttä niin kertokaa sitten ihmeessä tähän ketjuun!
- reima000
Sedälle kehuskelin pelanneeni sulkapalloa, niin tämä sano että ehottomasti on käytävä joku parin tunnin ohjaus/valmennus. sano jotta jos en käy jotain semmosta en tuu ikinä pärjäämään hänelle, mutta jos käyn, saatan jopa parin vuoden päästä pärjätä x) mutta itsekin siis etsin jtn sulkapallo-ohjausta joensuusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1722014
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,821460Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821394Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta111147Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita391057Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210983- 40856
- 94834
- 85805
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49765