Kuka voi harrastaa?

Kuopion poeka

Kuka voi harrastaa sukellusta, tarvitseeko olla "teräsmies" tai "terästyttö" ? :)
Mitä harrastus maksaa?

Suomen vedet taitaa olla aika sameita....kallavedestä puhumattakaan...

Kiitos asillisista vastauksista.

5

1326

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hepuli

ei tarvi olla "terästä" , lääkärintodistuksen tarvii, jos ei vakavia keuhko tai korvasairauksia,saa todistuksen kyll..uimataito tietenki on tarpeen..kursseja pidetään näin talviaikana allasharjottelun merkeis ja teorian..ota yhteyttä lähimpään sukellusseuraan ..

• -Padi pelle ja Naui idiootti-

Esim kattelin nopeasti mitä kamat vois maksaa käytettynä Goooglella ja loput varuste.netistä

Märkäpuku 7 5 mm 120 € (huuto.net)
      Suunnon liivi käytetty 230€ (dyykki.com)
      12/300 pullo leimattu 2008 140€ (snorkkeli.net)
      Regu setti konsolilla yms huollettu 120 (snorkkeli.net)
      Sukellus puukko 15€ (huuto.net)
      Maski 39€ (varuste.net)
      Jetfin räpsyjen kopiot 58€ (varuste.net)
      Kengät 21,20 (varuste.net)
      Painot ~7kg 64€ (varuste.net)
      Painovyö 14,90€ (varuste.net)
      Tietsikka Gekko 189€ (varuste.net)

YHT 1011,10€
      Eiköhän noilla pääse alkuun…no jotku sukeltaa ilman tietsikkaa aluksi, mutta mutta…

Sit vielä kurssi
      Esim.
      OWD kurssi 330€ tai P1 kurssi 410€ …

Eli alkuun pääsee noin 1400€

Tai sitten voi ostaa niin kuin mä…
      sukelluslamppu 1350€
      kuivapuku 900€
      tietokone 390€
      tupla 12/200 500€
      tupliin regut yms 880€
      jne

siis näihin saa uppoamaan rahaa ihan niin paljon kun sitä normaali ihmisellä on.

• Uppotukki1000

Vesistä sen verran että, mulla on kavereita joita ei saa suomessa veteen millään "kun on niin kylmä ja pimeetä". Itse olen sukeltanut hyvissä ja huonoissa paikoissa en nää eroa sillä onko näkyväisyys hyvä, tietinkin aina mukavampaa jos näkee hyvin. Harrastuksena erittäin mielenkiintoinen ja haastava(suomen vedet). Rohkeesti kurssille ja tervetuola iloseen joukkoon.

• Nimetön

Kun olet kerran kuopion poeka niin käy kätsomassa www.kuopionurheilusukeltajat.fi Siellä on kurssi alkamassa. Siltä kyselemällä varmaankin saat vastauksia.

• HenkenpiättäjäPRO

Se riippuu miten sukeltaa. Pittuussukeltaja tarvihtee suuret keuhkot ja ja rauhottumistaijot, uppopalloilia kuntua ja syvvyyssukellus... sitä en oikeen tunne, mutta ei ainakkaan kovin uhkarohkia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      76
      5041
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      16
      3413
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      24
      2710
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      58
      1770
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1576
    6. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1352
    7. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1346
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      235
      1243
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      71
      1035
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      54
      922
    Aihe