Parkour

ou jeah...

kuinka moni on käynyt sairaalassa harrastuksensa vuoksi? Kyllä se kannattaa paikkansa rikkoa kun on niin muodinorja XD

13

2395

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harrastaja-

      Suosittelen että tutustut parkourin harrastamiseen, niin opit ettei kunnon parkouraajalla kuulu mennä paikat rikki.
      Parkour ei ole riskin ottamista, vaan itsensä kehittämistä liikkumaan omassa ympäristössämme ja liikkumisen harjoittelu ja liikkuminen kuuluu toteuttaa niin ettei loukkaa itseään vaan pystyy tavan kävelyä parempaan ja sulavampaan liikkumiseen.

      • Traceur

        Juuri niin! Parkour ei ole
        mitään mielipuolisten kamikaze hyppyjen
        tekemistä joissa pakostakin loukkaa itsensä.
        Se on silkkaa omaa tyhmyyttään
        jos menee hyppimään niskoilleen talon katolta.

        Täältä lisätietoja Parkourista: http://fi.wikipedia.org/wiki/Parkour


      • frontti

        Olen itse keksinyt "liikkeitä", jotka eivät satu. Jollen ole "väärässä" niin monkey vault on huono tehdä aidassa, koska se on pitempi "kuin" jalat. Sen täytyis olla 50cm lyhyempi kuin 100cm, koska jalat jää kiinni ja naama on kuin olisi tippunut tähtitornista. Ne "liikkeet" jotka olen keksinyt on turvallisia, joten voitte kysyä! Ja ne "liikkeet" tehdään esteen/aidassa. Kerron pari turvallista "mitä" en ole keksinyt... (One handetd vault) "yhden käden perus ylitys"...tai...(Two handed vault) "kahden käden perus ylitys". Sitten mennään hankaleempiin opetuksiin. Ja kyse on paikasta ei ole oikeaa tapaa. Kroppa menee omaa tahtia. Parkouria voi tehdä tyylillä tai nopeasti, hitaasti.


    • fgksjhlihbgfikhgkxdfsxjkdfghej
      • jalat maassa

        Putositko päälleen vai perseelleen


      • mä vaan

        Parkour ei ole perseestä vaan ranskasta lähtöisin. :)


      • ParkourGuy66

        Idiootti... toi tekee tos kuvassa rollia


    • vitut kerron kuka oon...

      No kerra tos päivystyksessä kävin.3vk kipsis ranne murtunut.Eikä parkour oo mikää naurun asia

    • Parkour-äiti

      Kahden alaa harrastavan pojan äitinä en ole heitä kertaakaan lääkärissä käyttänyt kahden harrastusvuoden aikana.Liikkeet-voltit,hypyt,kaatumiset harjoitellaan salilla talven aikana valvotusti ennenkuin mennään kaupungille"pomppimaan".

    • vaultti

      Niin parkour on Ranskasta ja eikös parkourin keksinyt ranskalainen David Belle.

    • !BELLEONPASKA!

      Belle keksi parkourin :D OK...

      • Se keksi sen...

        David Belle on kehittänyt parkourin. Katso vaikka Wikipediasta.


    • et arvaa

      miksi kukaan parkouraaja ei ikinä oo osallistunu esim wipeoutin tyyppiseen kisaan?voittohan ois melkee varma.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      90
      4666
    2. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      29
      3354
    3. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3172
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      51
      3017
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2945
    6. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      321
      2786
    7. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      44
      2697
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      235
      2458
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      25
      2256
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      49
      2217
    Aihe