Aupairin tulemisen peruminen?

hostmommm

Jos haluaa perua sovitun aupairin tulemisen, niin onko 2kk riittävästi aikaa? olen ensi vuodelle sopinut tytön tulemisen, mutta saattaa olla, että meidän nykyinen haluaakin jäädä pidemmäksi aikaa. Joten nykyinen olisi tietty etusijalla.

Tuntuu vaan pahalta, jos joudun toisen tulon perumaan. Mutta jos saan nykyisen meillä pidettyä, niin se olisi aivan mahtava juttu..

5

691

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • au pairin nakokulmasta

Ikava tilanne uutta au pairia ajatellen tietysti, mutta kylla fiksu tytto ymmartaa. Ja kylla mun mielesta 2 kk on ihan riittavasti. Toki mita pidempi varoitusaika, sita parempi ja jaa tytollekin aikaa etsia uusi perhe.

• EX host

Voit mielestani perua ihan samalla tyylilla, kuin auppari tytotkin.

Toissa kesana etsin auppari tyttoja perheeseemme ja kymmenista lista lyheni kolmeen, kolmesta kolme perui muutamia viikkoja ennen saapumista!!! Jotkut poikaystavan takia ja eras sen takia, etta aiti ei halunnut tyton lahtevan!!! Tytto oli 23v.

• itkeako vai nauraa

"Voit mielestani perua ihan samalla tyylilla, kuin auppari tytotkin. "

Kylla on taas lapsellista ja naurettavaa "samalla mitalla takaisin" -tyylista ajattelua joltakin hostilta! Ja taas yleistysta: "auppari tytokin"!

• Hostmomma

Suomalaisena hostperheenä pitäisin 2kk vielä ok:na, mutta esim. kuusi viikkoa on jo liian lyhyt uusiin järjestelyihin.

• ex-aupair

Hei, mun mielestä 2kk on riittävä! Ja jos tiukka paikka tulee niin 1kk riittää :) Tilanteet muuttuu puolin ja toisin aina välillä ja siinä tarvitaan ymmärrystä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe