Hei
Nyt on kova paikka. Exän kanssa juteltiin ja kerroin että olen kirjoitellut hänelle kirjettä, jonka haluisin hänelle lähettää. Tarkoituksena että lähentyisimme toisiamme. Mitä asioita olisi hyvä tuoda kirjeessä esille? (Ex on nainen)
Olen kirjoitellut jonkin verran, mutta täysin ei ole valmista vielä.
Rakastan exääni älyttömästi ja haluaisin kertoa sen mahdollisimman kauniisti hänelle, ja samalla muista tunteistani.
Vinkkejä pliis.
Exälle kirje (apuja kaipaan)
8
1470
Vastaukset
- Kamalaa eikö vain?
..mahdollisimman kauniisti, että rakastat häntä ja kerro samalla muista tunteistani.
runoja vaikka koskaan en ole mitään aiemmin
kirjoitellut. Voit toki lainata muiden
runoja (mainitse lainaus) jos tuntuu että
et itse osaa. Minäkin luulin, että en osaa,
kummasti syntyi rivejä kun tunteita löytyi.
Näin saa asiat sanottua hienovaraisemmin.
Olen myös saanut tietää että kovasti ovat
tekstit liikuttaneet. Miehen kirjoittamat
rakkausrunot tuskin jättävät ketään naista
kylmäksi.
Kirjeen voit tietenkin laittaa mukaan mutta
tuo esille itsestäsi jotain uutta, yllättävää
niin kuin minä.- riit.
Se, mitä exälle kannattaa kirjoittaa, riippuu ihan ensinnäkin siitä, mihin kirjeellä pyrit? Haluatko hänet takaisin, haluatko lähentyä ystävänä vai jotain muuta.
Toisekseen siitä, mitkä ovat exän fiilikset sinua kohtaan. Vaikka et täsmälleen sitä tietäisikään, pystyt kyllä varmasti (hyvin?) tuntemastasi ihmisestä lukemaan käytöksen perusteella jotain, edes suuntaa antavaa.
Miten ja miksi suhde päättyi? Jommankumman aloitteesta vai yhteisellä päätöksellä? Oliko mukana pettämistä tms.?
On hirvittävän vaikea antaa neuvoja toisten ihmisten tilanteeseen josta ei tiedä mitään. :/
Harkitse kuitenkin hyvin tarkkaan, mitä paperille pistät ja hänelle annat. Kirje on kuitenkin ns. pysyvä juttu, se ja sen sisältämät asiat säilyvät kirjaimellisina "todisteina" toisin kuin keskustelut. Exäsi saattaa myös näyttää kirjeesi muillekin ihmisille. - spinneri79
Olemme molemmat aikuisia ihmisiä ja luottamus välillämme on 100%. Minun on vain vaikea kertoa kasvotusten asioistani hänelle tässä tilanteessa ja ajattelin että kirjeenä se olisi helpompaa.
En vain tiedä ihan tarkkaan missä sävyssä, ja millaisella rakenteella lähestyisin. Tarkoitus olisi että hän kokisi olevansa ainutlaatuinen ja tärkeä ihminen minulle ja haluan kertoa tämän hänelle oikein sanoin.
Ajattelin myös iiittää siihen jonkin hemmottelulahjan tms, mukaan.
Mutta kaipailen silti vinkkejä tuekseni.- fenk-ku
Ei tuommoisia asioita minusta korusanoilla ja lahjuksilla todistella, vaan näytetään teoilla.
Sano suoraan ja yksinkertaisesti. Jos todellisuus vastaa sanojasi, niin sittenhän toinen tulee näkemään käytöksestäsi että sanat olivat tosia.
- kirjeen exälle..
Minäkin kirjoitin kirjeen exälle ja kerroin siitä valitettavasti hänelle myös.
No, ennen lähettämistä annoin kirjeen muhia kaapissa hetken, että olen kanssa varma halustani lähettää sen.
Noooo.. nyt kirje on sitten tuhottu, onneksi odotin. - Lk.
Miksi hänestä sitten aikanaan tuli ex? Mikä muuttuisi jos te nyt sattuisitte palaamaan yhteen?
- mutta mitä...
Itse halusin puhua exän kanssa kasvotusten. Hän suhtautui ehdotukseeni erittäin kylmästi ja eväsi tämän mahdollisuuden. Suostui ainostaan keskustelemaan kanssani puhelimessa.
Mielestäni tämä oli loukkaavaa. Meillä ei ole koskaan ollut pahoja riitoja, enkä ole häntä koskaan satuttanut tahallisesti.
Olin kuitenkin päättänyt puhua hänelle. Ajattelin kuitenkin myöhemmin, että olisi ehkes sittenkin pitänyt lähettää hänelle kirje.
Hän oli koko puhelinkeskustelun ajan niin kylmä, itsekäs ja ylimielinen, että kaikki sanani valuivat kuin tuhka tuuleen.
Kirjeessä sanat säilyisivät ja hänellä olisi ehkä mahdollisuus palata niihin toisenlaisessa mielentilassa.
Kirjoita kirjeeseen tunteistasi rehellisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022306- 1151801
- 881449
- 1331397
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741248Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511067
- 36992
- 33844