Mihin kysymyksiin et suostu vastaamaan.
Listaa kolme esimerkkiä:
MaanantaiGALLUP 2
9
1030
Vastaukset
- nopea,
yksi kappale:
- En mihinkään, mikä koskee henkilökohtaista elämääni.
Yleisellä tasolla voin jaaritella vaikka mistä ja kuinka paljon tahansa. - Ujo neito puskista
Esmes suostuis kertoon missä asun tai mitä mulla on päällä. Sit sekin tuntuu musta tungettelevalta jos kysyy niitä kaikkii kokoja.
Tää oli tosi hyvä gallup ja oon aina tykännyt sun jutuistas täällä. jos siis palstasta puhutaan. Tääl on niiiiinn helppoa vastata kaikkiin kysymyksiin jos vaan haluaa. Täytyy vain eka tsekata, että mitä lukee nikkikentässä.
tietenkään en kertois puh.nroani, asuinpaikkaani, työnkuvaani tai nimeäni jne. missään tapauksessa.
- *Tipsu*
En oikein haluaisi vastata siihen että mitä minulla on päällä juuri nyt jos onkin vaan jotkut rintsikat... Enkä mitään seksijuttuja... Mutta toisaalta mulla on niin selkee mielikuva että sä oot lihaksikas ja sexy eli vaikea tässä on puun ja kuoren välissä kiemurrella ;-)
Eikö sulla ole muuta päälläsi? Toivottavasti siellä ei ole kylmä.
Tosi hyvä että olen tiukasti lakossa, kun ei tiedä miten tässä muuten kävisi.- *Tipsu*
buddy-love kirjoitti:
Eikö sulla ole muuta päälläsi? Toivottavasti siellä ei ole kylmä.
Tosi hyvä että olen tiukasti lakossa, kun ei tiedä miten tässä muuten kävisi.Nyt mä punastun oikeesti... siis on alushousut :) Mutta ei ole yhtään kylmä päinvastoin ja lakothan ovat sitä varten että joskus sopimus saadaan aikaan ja töitä voidaan jatkaa ;-)
*Tipsu* kirjoitti:
Nyt mä punastun oikeesti... siis on alushousut :) Mutta ei ole yhtään kylmä päinvastoin ja lakothan ovat sitä varten että joskus sopimus saadaan aikaan ja töitä voidaan jatkaa ;-)
Jo aika pitkäaikainen lakko ja tosi tiukka sellainen. Halailla saa, mutta muu ei käy ollenkaan. Lisäksi kaikki flirttikin on ihan siinä sallitun rajoilla. Onkohan tämä jo hiukan yli.
*harkitsee kylmiä suihkuja ja lumihankea itserankaisuna*
- vastaan:
"Mihin kysymyksiin et suostu vastaamaan.
Listaa kolme esimerkkiä:"
Kolme varmasti pitävää esimerkkiä, joihin en koskaan tule vastaamaan julkisella keskustelupalstalla:
1. Alapääkarvoitukseni malli
2. Seurustelu: miten on/ ketä tapaan
3. Ammatti/ arki spesifisti/ reaalielämässäni tuntemani ihmiset
Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh942274Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1641866- 1761403
- 238869
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11786- 62779
- 65774
- 55672
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212633Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349601