Kertokaas selluliitistä! itelläni on paksut reidet. muuten ihan ok mutta selluliittiä ja paljon! laihdutus ei auta! tosin tosi vähän!
miten saan itelleni kauniit reidet??
itku tulee kaupassa ku sääret ihan kuhmuralla aina ku yrittää sovittaa jotain vaatetta. ei edes kesällä pysty käyttämään lyhyempää mekkoa.
Auttaako mikään koti tekoinen konsti,kuivahieronta?
kauniit sääret!
7
4287
Vastaukset
- muutama vinkki
Tässä vinkit selluliitittomaan ihoon:
- matala rasvaprosentti (itselläni alkaa muhkuraisuus kadota kun rasva% on siinä 20, käytännössä mun kohdalla toi tarkoittaa että mun on oltava alipainon rajoilla)
-tupakoimattomuus
-työ, jossa ei istuta perseellään 8 tuntia päivässä (seisoma/liikkuva työ on parasta)
- säilöntä- ja lisäaineiden välttäminen (ei eineksiä, ei valmisruokia, ei karkkeja joissa paljon lisäaineita jne)
Selluliittihan on sinällään luonnollista, se ei ole mikään sairaus ja lähes kaikilla naisilla sitä on. Se johtuu osin elämäntyylistämme, jossa ihmiset eivät liiku kuten ennen, ja syövät kaikkea moskaa. Toisaalta siihen vaikuttaa myös paino ja rasvaprosentti, kovaa treenaavilla ammattiurheiljoilla ei ole selluliittia koska heillä on yleensä hyvin alhainen rasvaprosentti. Siihen ei tietenkään kannata pyrkiä koska liian alhainen rasvaprosentti on terveysriski. Mutta hoikkuus edesauttaa selluliititonta elämää terveiden elintapojen ohella.- väärässä!
Selluliitti ei johdu elämäntavasta. Se liittyy enemmänkin naisen ihon rakenteeseen. Siksi sille ei voi paljon mitään.
Hankipa asiallista tietoa, ennen kuin levittelet huuhaatasi. Lue tämä:
www.cosmeticscop.com/skin-care-facts-cellulite-myths-facts-produce-reviews-options-treatments.aspx
Juttu perustuu tieteelliseen tutkimukseen ja siinä käydään läpi suuri osa ns. hoitoja ja niiden todistettavissa olevat vaikutukset. - tosi on
väärässä! kirjoitti:
Selluliitti ei johdu elämäntavasta. Se liittyy enemmänkin naisen ihon rakenteeseen. Siksi sille ei voi paljon mitään.
Hankipa asiallista tietoa, ennen kuin levittelet huuhaatasi. Lue tämä:
www.cosmeticscop.com/skin-care-facts-cellulite-myths-facts-produce-reviews-options-treatments.aspx
Juttu perustuu tieteelliseen tutkimukseen ja siinä käydään läpi suuri osa ns. hoitoja ja niiden todistettavissa olevat vaikutukset.Moitit edellisen vastaajan kommentteja huuhaaksi. Kyllä ne pitävät paikkansa myös minun tapauksessani. Selluliitti vähenee, kun paino ja rasvaprosentti laskevat. Minulla BMI on nyt 18 ja selluliitti dramaattisesti vähentynyt. En ole alipainoinen, ainoastaan pieni ja siro sekä myös lihaksikas. Ja alhainen rasvaprosentti on vain eduksi esim. uusimpien syöpätutkimusten mukaan. Siihen kannattaa pyrkiä, mutta tietenkin normaalin rajoissa.
Ja elämäntavat vaikuttavat satavarmasti. Jos esim. käyttää liikaa suolaa ja myös sokeria, niin nestettä kertyy, kudokset turpoavat ja selluliitti näyttää pahemmalta. Elämäntapoihin liittyy myös liikunta, joka auttaa painonpudotuksen ja lihaskunnon kautta pitämään selluliittia kurissa. - vai ei..........
tosi on kirjoitti:
Moitit edellisen vastaajan kommentteja huuhaaksi. Kyllä ne pitävät paikkansa myös minun tapauksessani. Selluliitti vähenee, kun paino ja rasvaprosentti laskevat. Minulla BMI on nyt 18 ja selluliitti dramaattisesti vähentynyt. En ole alipainoinen, ainoastaan pieni ja siro sekä myös lihaksikas. Ja alhainen rasvaprosentti on vain eduksi esim. uusimpien syöpätutkimusten mukaan. Siihen kannattaa pyrkiä, mutta tietenkin normaalin rajoissa.
Ja elämäntavat vaikuttavat satavarmasti. Jos esim. käyttää liikaa suolaa ja myös sokeria, niin nestettä kertyy, kudokset turpoavat ja selluliitti näyttää pahemmalta. Elämäntapoihin liittyy myös liikunta, joka auttaa painonpudotuksen ja lihaskunnon kautta pitämään selluliittia kurissa.SELLULIITTI
on yksilöllistä, joillakin johtuu elämäntavoista
joillakin sitä vaan on.
EI OLE MIKÄÄN KIISTAN AIHE, sitäpaitsi kiistelemäänkö tälle palstalle on pyydetty.
Ei.
Vaan kertomaan ohjeita miten päästä eroon selluliitistä.
Siispä vinkki:
Joillakin OIKEASTI toimii nuo selluliitin poisto ihmevoiteet joita kaupoissa myydään.
Itse kumminkin en ole hyötynyt niistä...
Mutta hierominen, ja sit just elämäntapojen muuttaminen auttaa... Kokemusta on;) - sittenkin ----
vai ei.......... kirjoitti:
SELLULIITTI
on yksilöllistä, joillakin johtuu elämäntavoista
joillakin sitä vaan on.
EI OLE MIKÄÄN KIISTAN AIHE, sitäpaitsi kiistelemäänkö tälle palstalle on pyydetty.
Ei.
Vaan kertomaan ohjeita miten päästä eroon selluliitistä.
Siispä vinkki:
Joillakin OIKEASTI toimii nuo selluliitin poisto ihmevoiteet joita kaupoissa myydään.
Itse kumminkin en ole hyötynyt niistä...
Mutta hierominen, ja sit just elämäntapojen muuttaminen auttaa... Kokemusta on;)Jos terveelliset elämäntavat toimisivat, miksi terveellisesti elävillä naisilla yleensä selluliittiä näkee? Sitten on lihavia leidejä, joilla sellua ei ole ollenkaan.
Jos luitte laittamani linkin jutun, niin mitään tieteellistä todistetta ei ole millekään selluhoidolle.
Mutta kyllä mustakin tuntuisi että sellu on vähentynyt jos olisin maksanut itseni kipeäksi jostain kuppauksesta, muusta hoidosta tai voiteesta :-) Nne taitaa toimia siis enimmäkseen naisten päässä... - tosi on
sittenkin ---- kirjoitti:
Jos terveelliset elämäntavat toimisivat, miksi terveellisesti elävillä naisilla yleensä selluliittiä näkee? Sitten on lihavia leidejä, joilla sellua ei ole ollenkaan.
Jos luitte laittamani linkin jutun, niin mitään tieteellistä todistetta ei ole millekään selluhoidolle.
Mutta kyllä mustakin tuntuisi että sellu on vähentynyt jos olisin maksanut itseni kipeäksi jostain kuppauksesta, muusta hoidosta tai voiteesta :-) Nne taitaa toimia siis enimmäkseen naisten päässä...Voit olla rauhassa ihan mitä mieltä tahansa, mutta totean vielä, että selluliittini on todellakin vähentynyt dramaattisesti laihtumisen, kuntoilun ja hyvän ravitsemuksen ansiosta. Eikä maksa enempää kuin sohvalla makoilu!
- suvisi
tosi on kirjoitti:
Voit olla rauhassa ihan mitä mieltä tahansa, mutta totean vielä, että selluliittini on todellakin vähentynyt dramaattisesti laihtumisen, kuntoilun ja hyvän ravitsemuksen ansiosta. Eikä maksa enempää kuin sohvalla makoilu!
käytän kuurimaista kahden putelin hoitoa. toinen aine laitetaan laitteella niin että se menee dermiksen ja epidermiksen läpi ihon sisälle ja "sulattaa"/hajottaa rasvaa. toinen aine kiinteyttää ja näitä käytetään vuoropäivinä. myyn näitä tuotteita mutta epäilevät ihmiset eivät uskalla käyttää näitä tuotteita koska jostain syystä
a)he eivät oikeasti halua sellusta eroon
b)he ovat köyhiä
c)pelkäävät ... jotain?
itse olen tyytyväinen ja mulal ei oo yhtään enää sellua. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1528913Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492649- 482427
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282427Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961833- 971827
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231723Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä451259Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136