Harkitsen vielä...

henri Puumala.

Sitä tutkintapyyntöä.

Olen kirjoitellut tänne kevättalvelta 2006 alkaen,paitsi omalla nimelläni,myös nimimerkillä PROFEETTA!!!!!!!!!!!

Jos teen tutkintapyynnön,tiedän,että täältä löytyy huomattavasti enemmän haukkuja minua kohtaan,kuin minulta lähteneitä negatiivisia kommentteja muita kohtaan.

Jos teen tutkintapyynnön,kaikki kirjoitukset tutkitutan kevättalvelta 2006 alkaen.Siunausta.

PS:Joka leikkiin ryhtyy,se leikin kestäköön.

24

673

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun mä just kirjoitin tonne että mua kiinnostaa kaikki jotka on kirjoittaneet tänne pidempään...
      Olen ollut joskus samanlaisessa tilanteessa kun sä...pidä lippu korkealla.

• Henri Puumala.

Sinulle.

• Ökkö

"haukkuminen" rikoksen tunnusmerkit, jos kirjoitat nimimerkillä PROFEETTA!!!!???
      Eihän se kohdistu keheenkään personaan, vain nimimerkin kirjoituksiin!?
      Katselin tuossa viimeaikaisia kirjoituksiasi ja siellä uhkasit vetää jotakin kirjoittajaa lättyyn, nimittelet "hikiseksi duunariksi" ym.
      Kyllä maailmaan mölyä mahtuu ja jos on kovin herkkähipiäinen, ei pidä palstalle tulla provosoivien kirjoitusten kanssa!
      Syytät myös julkisesti nimelläsi Kokkolan viranomaisia - aika paha! Entä jos he tekevät tutkintapyynnön tapahtumista??

• Henri Puumala.

Jos he sen tekisivät,sen sanon suoraan,olen ollut todellakin Kokkolan viranomaisten revittävänä ja jos siitä tulee jotakin,se on minulle siunaus.

Viime kesänä Helsingin Kalliossa kaksi ratsupoliisia keskusteli minusta minun kuulteni ja he tiesivät tapauksestani.
        Toinen kysyi toiselta,että miten tuossa yleensä toimitaan,kun on kirjoitettu aiheetta psykoosista paperit.
        Toinen oli sitä mieltä,että eiköhän se tyypillisin tapa ole rahallinen korvaus.

Kyllä virkavalta tapaukseni tietää,Herra ei vielä toistaiseksi ole antanut minun tehdä siitä rikosilmoitusta,vaikka vannoi,että tulen saamaan Presidentin kautta terveen paperit takaisin.

Mitä tulee nimimerkkiin PROFEETTA!!!!Ihmiset ovat kyllä tienneet sen olevan minun nimimerkkini.
        Samat ihmiset ovat kyllä haukkuneet silloinkin,kun olen kirjoittanut omalla nimelläni.

• riitapukarit

Lopettakaa tuo kantelu. Tämä nettikanteleminen alkaa olla jo säälittävää. Vihreät kantelee halla-ahosta, Halla-aho kantelee vihreistä. Ruusunen kantelee, RKP kantelee, jukka kantelee, ökkö kantelee, Mäkinen kantelee, Puumala kantelee. Mitenhän kellään edes riittää aika kantelupukkien kuuntelemiseen?

Tämä kuulostaa vähän niinku tällaselta: "ÄITIIIII, PEKKA KIUSAA. SE SANO ETTÄ MÄÄ OON LÄSKI."
        Kuuluu PAM,LÄTS,POKS ja kauhee poru.
        "ÄITIIIII, LIISA LÖI MUA POHKEESEEN!!"

• Samalla

Kun Aurorallakin täl hetkel piippu hukas..vai onko henkan "pelto"ehtynyt,...

• Samalla kirjoitti:

Kun Aurorallakin täl hetkel piippu hukas..vai onko henkan "pelto"ehtynyt,...

Mistä sitä tietää jos se on oikeesti asunnoton..sääliksi käy.

• täysin
        auroraboreallis kirjoitti:

Mistä sitä tietää jos se on oikeesti asunnoton..sääliksi käy.

Voin todistaa, totta on mitä se kertoo!!! 100%faktaa

• täysin kirjoitti:

Voin todistaa, totta on mitä se kertoo!!! 100%faktaa

voit todistaa?

• todisteeksi

voit todistaa?

totta ne vaan on!

• todisteeksi kirjoitti:

totta ne vaan on!

arvasin.

• mitä?

arvasin.

tiedän että on. en valehtele. henrin voit löytää helsingin kaduilta. ja kohta on pakkaset!

• mitä? kirjoitti:

tiedän että on. en valehtele. henrin voit löytää helsingin kaduilta. ja kohta on pakkaset!

Töitä sillä ei ainakaan ole...läksin töistä pois aikaisemmin ja mulla oli aikaa olla koneella ja huomasin että se on kirjoittanut eilen puol yhestä päivällä yöhön asti(kai se jollain kaverilla oli kun kirjasto menee jo kaheksalta kiinni)ja tänään se on ollut yhdestä asti...
        Ei voi olla sillon töissä.
        Noita asunnottomia on varmaan tällä palstalla enemmänkin: yhteen aikaan yks 26-vuotias asunnoton kirjotti mulle sähköpostia. Mäkin olin sillon melkein asunnoton.

• Henri Puumala.

Töitä sillä ei ainakaan ole...läksin töistä pois aikaisemmin ja mulla oli aikaa olla koneella ja huomasin että se on kirjoittanut eilen puol yhestä päivällä yöhön asti(kai se jollain kaverilla oli kun kirjasto menee jo kaheksalta kiinni)ja tänään se on ollut yhdestä asti...
        Ei voi olla sillon töissä.
        Noita asunnottomia on varmaan tällä palstalla enemmänkin: yhteen aikaan yks 26-vuotias asunnoton kirjotti mulle sähköpostia. Mäkin olin sillon melkein asunnoton.

Jos kirjoituksiani löytyy yöaikaan nimelläni,ne kirjoitukset on kirjoittanut joku muu.

• Henri Puumala. kirjoitti:

Jos kirjoituksiani löytyy yöaikaan nimelläni,ne kirjoitukset on kirjoittanut joku muu.

tai yöllä tuntui vaan siltä että kirjoittelit täällä kun koko palsta oli täynnä Henri Puumalaa.

• Henri Puumala.

tai yöllä tuntui vaan siltä että kirjoittelit täällä kun koko palsta oli täynnä Henri Puumalaa.

Siunausta.

• Henri Puumala. kirjoitti:

Siunausta.

siunausta!

• Ihmisen viisaus

Tässä hiukan ajattelemisen aihetta.

Olet kirjoitellut kauan eri palstoille.

Toisin kuin useimmat kirjoittajat, sinun tarkoitus ei ole saada aikaan keskustelua näkemyksistäsi. Sinun on tarkoitus vain ärsyttää ihmisiä. Naureksit koneesi takana, ja ajattelet "Heh heh, nyt ne luulee, että olen Henri puumala niminen hullu, mutta en olekaan, sen niminen, enkä edes hullu, heh heh"

Jospa ihmiset ovatkin oivaltaneet sinun olevan jotain muuta kuin jyrkkämielinen Henri? Jospa he eivät otakaan sinua tosissaan, vaan oikeasti näkevät sinun olevan todellisuudesta irtoava ihminen?

Elämäsi on varmaan aika epämiellyttävää, kun saat tyydytyksen vain ihmisten ärsyttämisestä, ja uhkailusta. Eikö kiinnostaisi elää kuitenkin normaalia elämää? Tiedäthän, oikeita ystäviä, töitä, jopa perhekin? Nyt kannattaa ottaa itseään niskasta kiinni, ja katsoa peiliin kysyen itseltä:

"Onko tämä elämäni ihan terveen ihmisen elämää, vai kannattaisiko kysellä hiukkasen apua?"

• Henri Puumala.

Teosofisia luentoja,sopisi sinulle hyvin.

• Ihmisen viisaus
        Henri Puumala. kirjoitti:

Teosofisia luentoja,sopisi sinulle hyvin.

Jos vielä yrittäisit lukea uudelleen tuon kirjoitukseni?

Tämä voisi olla se risteys, mistä valitset loppuelämäsi kulkeman tien.

Jos hakeutuisit hoitoon, voisit saada terveen paperit, ja olla varma, ettei aivojesi kemiassa mikään falskaa, voisit sitten kirjoittaa omaavasi sellaiset paperit, jollaisia tuskin kovin moni tänne kirjoittava on koskaan hakenut?

Entä jos falskaakin, niin entä sitten?
        Häiriö hoidettaisiin pois, ja kohta voisit olla jututtamassa jotain kivaa tyttöä baaritiskillä.

Toisaalta voit jättää hoidot "hulluille" ja elää elämäsi aivan kuten tähän asti, hamaan loppuun kurkkia verhon välistä, ja inhoten maailmaa. Ei ketään kiinnosta vaikka tuhlaisit elämäsi, kuten todelliset fundamentalistit, jotka odottaa "kyllä se sit hieno elämä alkaa, kunhan ensin kuollaan!"

Jälkimmäistä toivoo luonnollisesti suuri osa kirjoittajista, jotka saisivat yhä pitää "naurunaiheensa" Noita ihmisiä varmaan "vituttaisi" jos menisit lääkärille, eikä heillä olisi enää "luuseria" johon vertaamalla tuntisi itsensä paremmaksi.

• tositosiaan
        Ihmisen viisaus kirjoitti:

Jos vielä yrittäisit lukea uudelleen tuon kirjoitukseni?

Tämä voisi olla se risteys, mistä valitset loppuelämäsi kulkeman tien.

Jos hakeutuisit hoitoon, voisit saada terveen paperit, ja olla varma, ettei aivojesi kemiassa mikään falskaa, voisit sitten kirjoittaa omaavasi sellaiset paperit, jollaisia tuskin kovin moni tänne kirjoittava on koskaan hakenut?

Entä jos falskaakin, niin entä sitten?
        Häiriö hoidettaisiin pois, ja kohta voisit olla jututtamassa jotain kivaa tyttöä baaritiskillä.

Toisaalta voit jättää hoidot "hulluille" ja elää elämäsi aivan kuten tähän asti, hamaan loppuun kurkkia verhon välistä, ja inhoten maailmaa. Ei ketään kiinnosta vaikka tuhlaisit elämäsi, kuten todelliset fundamentalistit, jotka odottaa "kyllä se sit hieno elämä alkaa, kunhan ensin kuollaan!"

Jälkimmäistä toivoo luonnollisesti suuri osa kirjoittajista, jotka saisivat yhä pitää "naurunaiheensa" Noita ihmisiä varmaan "vituttaisi" jos menisit lääkärille, eikä heillä olisi enää "luuseria" johon vertaamalla tuntisi itsensä paremmaksi.

hienosti kuvattu!

• merim.raimo

eikö poliisilla ole maallista tutkittavaa? mikset voisi käyttää niitä profeetan (näkijä) kykyjäsi tutkiaksesi veljien ja siskojen salaisia syntejä ? mutta kysy kuitenkin ensin Herralta, mitä mieltä hän on asiasta ?

• Henri Puumala.

umpihetero ja poikalapsi.
        Ihmekös tuo,taidatte kaksi muuta ollakin samaa sakkia poikalapsen kanssa.

• kristityt

Tähänkö on tultu? Tällaiset viestit, olivatpa ne kenen tahansa itseään kristityksi kutsuvan kirjoittamia, tekevät minut surulliseksi, sillä ne vain osoittavat sen laittomuuden tai luopumuksen määrän eli mitan, joka Suomen kristittyjä riivaa.
      Ei ole siis ihme, että maamme on henkisesti ja hengellisesti rapakunnossa kun kristitytkin elävät kaksoiselämää; yksi rooli seurakunnassa ja toinen rooli sen ulkopuolella!
      Parannuksen tekoon on joka päivä aihetta. Ja kun Herramme tulee, löytäneekö Hän todellista, vuoria siirtävää, uskoa maan päältä?

Jaak. 4:11-12

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      143
      2956
    2. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      50
      2442
    3. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      107
      2401
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2101
    5. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      236
      1633
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      99
      1632
    7. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      423
      1509
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      1482
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      8
      1469
    10. R.I.P. Kristian Antila

Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi
      Maailman menoa
      20
      1269
    Aihe