ennenkuin se hajoaa kokonaan, minä en jaksa enää kestää tätä kipua, en.
Montako kertaa
6
1215
Vastaukset
Yhdesti minun sydän on särkynyt niin pahasti, että en voinut kuin ajatella kuolemaa ja masennuin pitkäksi aikaa..Sen jälkeen päätin kun elämä taas alkoi hymyilemään, että kukaan ei pysty enää pahasti kolauttamaan minun sydäntä.On siitä ollut minulle apua ei enää ole sattunut niin paljon kuin ennen vaikka sydän on kolhuja saanutkin, mutta me kaikki ollaan ainoita lajissamme ja suhtaudumme asioihin eri tavalla.Toivon ,että tämä edes vähän lievensi sinun tuskaa tiedän kyllä miltä se tuntuu..
- mietin itsekin
usein samaa. Voiko sydän karaistua? Voiko menettää rakkauden/tärkeän ihmisen katkeroitumatta?
Sydän itkee verta erään miehen takia. Luulin, ettei enää ja silti:( mietin itsekin kirjoitti:
usein samaa. Voiko sydän karaistua? Voiko menettää rakkauden/tärkeän ihmisen katkeroitumatta?
Sydän itkee verta erään miehen takia. Luulin, ettei enää ja silti:(Ei maailma siihen kaadu vaikka siltä tuntuukin, se ottaa taas oman aikansa päästä kiinni arkeen.Always look on the bright side of life" vai miten se meni..Tsemppiä sulle ja jaksamista!!
- DS.
Eihän se sydän koskaan lopullisesti säry. Ajattele positiivisesti. Ne ihmiset eivät olleet sun arvoisia, eivätkä ävlittäneet susta. Haistattele niille mielessäsi ja anna elämän jatkua.
- sydämen voi
särkeä vai kerran, jos sitäkään. Muina kertoina se vain taipuu ja muovaantuu. Entistä siitä ei saa koskaan, muistijäljet jää kokemuksista aina, mutta se on itsestä kiinni kuinka sen antaa vaikuttaa itseensä ja tulevaisuuteen. Aurinkoisempaa aamua sullekkin.
- Mennis
Riippuu tietenkin siitä, kuinka täydellisesti sydämesi olet toiselle antanut. Ihastumiset tulevat ja menevät. Itse olen rakastunut täydellisesti vain kahdesti reilun parinkymmenen vuoden välein. Kummallakin kerralla sydän meni rikki. Minulle riitti nyt. En enää halua kokea sitä varsinkaan kuusikymppisenä. Kunhan tästä tokenen, alan elää itsekkäästi.
Sanoisin, että nuorena sydän tokenee paremmin kuin vanhempana, koska tietää, että matkaa ja mahdollisuuksia on edessä. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä ohuemmaksi muuttuvat mahdollisuudet ja ymmärtää, että se on nyt tässä juuri nyt tai ei enää ollenkaan. Vaatii vähän opettelua tulla toimeen tuollaisen asian kanssa.
Kerrohan, onko sinulle tärkeämpää antaa vai saada? Coelho kirjoittaa, että se joka odottaa vastarakkautta, tuhlaa aikaansa. Minua on lohduttanut se hivenen uskonnollinen ajatus, että rakkaus tulee jostain meitä suuremmasta ja me olemme vain merkityksettömiä välineitä. Jotenkin silloin rakkaudella on arvoa silloinkin, kun sille ei löydy vastakaikua. Jotenkin ymmärtää, että on tehnyt tehtävänsä.
Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387745Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381955Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1061004- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4889Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812