Kuka nainen tykkää kun sitä kiskotaan tukasta? Eiks kaikki naiset tykkääkin siitä, et niit vähä alistetaan sängyssä? Kaikkien kans en sitä ole kokeillut, mut ne kenen kans olen, ni ovat tykänneet.
Kuka tykkää kiskoa naista tukasta?
37
1127
Vastaukset
- hiukan mennyt
eteenpäin luolamiesajoista(ni)
- vissiin
relaxed_eyes kirjoitti:
tuliko joku nainen mukana pois sieltä?
odottamaan sitä kiskojaa
- scale
kotirodeoo. Eli siis höyläät naistasi takaa, otat kaksin käsin kiinni rinnoista ja toteat "kyllä naapurin rouvalla on paremmat tissit", sitten vaan koitat pysyä "satulassa".
mut se ei mee meil läpi. Oon jo kehunu maailman parhaimmiksi tisseiksi useaankin kertaan.
Mut nii, ootkos vedelly tukasta?- scale
relaxed_eyes kirjoitti:
mut se ei mee meil läpi. Oon jo kehunu maailman parhaimmiksi tisseiksi useaankin kertaan.
Mut nii, ootkos vedelly tukasta?ulottanut sm-juttuihin hiuksista kiskomista.
- cookos.
onhan sinä joku viehätys, mies korostaa maskuliinisuuttaan ja nainen nöyrtyy pakon edessä. Vaikka tuksata vetäminen sattuu liikaa helposti ja jos on kipuherkkä, ei tunnu enää kivalta..menee huomio liikaa kipuun.
- cookos
relaxed_eyes kirjoitti:
tuotahan se vähä niinku on.
naisille on usein välttämättömyys, että mies määrää. Teki sen sitten tukasta kiskoen tai jollain muulla lailla. Vaikka sanallisesti...se on melkein tehokkainta.
Mun ukko muuten on tässä sanonut, että hyvä kun kasvatit pitkät hiukset, niistä saa hyvän otteen.ja niitä on mistä ottaa kiinni :D cookos kirjoitti:
naisille on usein välttämättömyys, että mies määrää. Teki sen sitten tukasta kiskoen tai jollain muulla lailla. Vaikka sanallisesti...se on melkein tehokkainta.
Mun ukko muuten on tässä sanonut, että hyvä kun kasvatit pitkät hiukset, niistä saa hyvän otteen.ja niitä on mistä ottaa kiinni :Dootte te vähä sellasia kontrolloinnin kipeitä. Ja jos mies ei kontrolloi ja pistä naista aisoihin, ni nainen tekee sen miehelleen, jolloin syntyy kuuluisa Justiina.
- cookos
relaxed_eyes kirjoitti:
ootte te vähä sellasia kontrolloinnin kipeitä. Ja jos mies ei kontrolloi ja pistä naista aisoihin, ni nainen tekee sen miehelleen, jolloin syntyy kuuluisa Justiina.
jos menee siihen, että nainen on päällepäsmäri, niin kellään ei oo hyvä olla. Sellanen tasapuolisuus elämässä ja makuukammarissa naisen omaehtoinen miehen totteleminen, silloin ollaan oikeilla jäljillä.
Miehistä on vaan tullut nössöjä, naisten pillin mukaan kulkevia talutus-buudeleita, yök... cookos kirjoitti:
jos menee siihen, että nainen on päällepäsmäri, niin kellään ei oo hyvä olla. Sellanen tasapuolisuus elämässä ja makuukammarissa naisen omaehtoinen miehen totteleminen, silloin ollaan oikeilla jäljillä.
Miehistä on vaan tullut nössöjä, naisten pillin mukaan kulkevia talutus-buudeleita, yök...mut mitäs muuta meistä vois tulla, ku akka pakottaa puudelia räntäsateeseen kävelyttämään? Jonkunhan se piskikin on pakko kusettaa, vaikka sitten munattomuuden hinnalla.
- cookos
relaxed_eyes kirjoitti:
mut mitäs muuta meistä vois tulla, ku akka pakottaa puudelia räntäsateeseen kävelyttämään? Jonkunhan se piskikin on pakko kusettaa, vaikka sitten munattomuuden hinnalla.
pakottaa, ihmettelen? Mun ukkoo en voi pakottaa tekee yhtään mitään. Jos se ei jotain haluu, ei kans haluu, vaikka mikä ois.
tai kyllä mä ymmärrän, naiset vedättää miehiä niill makuukammarihommeleilla. No, me nukutaankin eri kammareissa.
Pakottaminen hyvällä ja pakottaminen pahalla..on niissä ero. cookos kirjoitti:
pakottaa, ihmettelen? Mun ukkoo en voi pakottaa tekee yhtään mitään. Jos se ei jotain haluu, ei kans haluu, vaikka mikä ois.
tai kyllä mä ymmärrän, naiset vedättää miehiä niill makuukammarihommeleilla. No, me nukutaankin eri kammareissa.
Pakottaminen hyvällä ja pakottaminen pahalla..on niissä ero.mut oon vaan välistä kattellu noiden puudelinkävelyttäjämiesten ilmeitä ja olemuksia.
- cookos
relaxed_eyes kirjoitti:
mut oon vaan välistä kattellu noiden puudelinkävelyttäjämiesten ilmeitä ja olemuksia.
voi olla jollekin ihan haluttu asema, ovat tyytyväisiä tilanteeseen, tykkäävät, että vaimo on voimakastahtoinen. vaikka kyl se useimmin johtaa miehen sydänvaivoihin, ennen pitkää.
Naisen elämäkin on sillee käsittämätöntä, että pitää olla vahva ja samalla heikko :D ..aina tilanteen mukaan.
siveä,etten tohdi jutustella teidän rietastelijoiden kanssa tällaisesta aiheesta.
sä et vaan kehtaa tunnustaa. Tai, uskalla tunnustaa, mikä on iha ymmärrettävää täl palstal.
relaxed_eyes kirjoitti:
sä et vaan kehtaa tunnustaa. Tai, uskalla tunnustaa, mikä on iha ymmärrettävää täl palstal.
En mä kehtaa ;D
Kyllä teidän kanssa on paree pysyä ihan siveällä linjalla.NtiBebs kirjoitti:
En mä kehtaa ;D
Kyllä teidän kanssa on paree pysyä ihan siveällä linjalla.jotka jotain uskalsivat sanoa. Mä odotin, että kaikki tulee joko kieltämään asian, tai ootte vaan ihan hiljaa.
- cookos
relaxed_eyes kirjoitti:
jotka jotain uskalsivat sanoa. Mä odotin, että kaikki tulee joko kieltämään asian, tai ootte vaan ihan hiljaa.
sehän on vaan yks seksin muoto, joka on ihan ok. Kaikista miehistä ei oo vaan siihen.
cookos kirjoitti:
sehän on vaan yks seksin muoto, joka on ihan ok. Kaikista miehistä ei oo vaan siihen.
Miehillä on kuulemma enemmän estoja kuin naisilla.
- cookos
relaxed_eyes kirjoitti:
tai niillä on ollut liian voimakastahtoinen äiti.
relaxed_eyes kirjoitti:
onko se mistään estoista kiinni, joku vaan tykkää yhdestä tyylistä, toinen toisesta ja kolmas molemmista.
Tietyssä fiiliksessä se on tosi jees muttei todellakaan mitenkään välttämätöntä.NtiBebs kirjoitti:
onko se mistään estoista kiinni, joku vaan tykkää yhdestä tyylistä, toinen toisesta ja kolmas molemmista.
Tietyssä fiiliksessä se on tosi jees muttei todellakaan mitenkään välttämätöntä.jos kuulee useelta naiselta, etä vielä useemmalla miehellä on noin niinku yleisesti estoja makuukammarissa, ni emmä sitä enää sanois tykkäämisjutuksi. Jos siis laajennetaan käsitettä tukastavedosta muihinkin juttuihin.
relaxed_eyes kirjoitti:
jos kuulee useelta naiselta, etä vielä useemmalla miehellä on noin niinku yleisesti estoja makuukammarissa, ni emmä sitä enää sanois tykkäämisjutuksi. Jos siis laajennetaan käsitettä tukastavedosta muihinkin juttuihin.
ollakkin, paha sanoa juuta tahi jaata kun en ole sen laajempaa tutkimusta asiasta tehnyt. Niin siis jos nyt puhutaan laajemmaltikin kuin tukan vetämisestä niin eiköhän niitä estoja löydy ihan kiitettävästi kumpaiseltakin sukupuolelta.
- Serpico
Saamarin villitys lyhentää pitkät hiukset. Tympäsee joka kerta ihan samalla tavalla. Ensin lyhenee vähän, sitten vielä enemmän. Sitten tulee otsatukka. AAAArrrrrrgggh
varsinkin otsatukka on jotain ihan karseeta.
Paitsi, nyt olen kyl siin mieles onnellisessa asemassa, että meillä kasvatetaan lyhyestä pitkää. Vaikka yleensä se suhteen vakiintuessa menee toisinpäin.
- a_little_mermaid
selvää, että en tykkää minkäänlaisesta alistamisesta. Ja jos tykkäisinkin, niin eikö hiuksista repiminen ole jotain mikä loppuu ala-asteen jälkeen? Mulle aikuistumisessa yksi parhaita asioita oli se, että ihmiset lakkasivat roikkumasta hiuksissani. Kissoja sieltä löytyy edelleen.
Mietipä miten hienolta tuntuis kun imet miehen elintä aivan onnessas ja ukko ottaakin yhtäkkii tukasta kiinni ja määrää tahdin. Eiks olis aika makeeta?
- a_little_mermaid
relaxed_eyes kirjoitti:
Mietipä miten hienolta tuntuis kun imet miehen elintä aivan onnessas ja ukko ottaakin yhtäkkii tukasta kiinni ja määrää tahdin. Eiks olis aika makeeta?
tuloksena olisi oksennusrefleksi. Mulla oli aikoinaan tapana sitoa mies sängynpäätyyn, kun inhosin sitä, kun painetaan päätä alas.
a_little_mermaid kirjoitti:
tuloksena olisi oksennusrefleksi. Mulla oli aikoinaan tapana sitoa mies sängynpäätyyn, kun inhosin sitä, kun painetaan päätä alas.
Se oksennusrefeleksi on vähä huono juttu seksin kannalta. Enkä mä tiedä, että voiko siitä edes oppia pois. Jonkun vuoden siitä jouduin kärsimään. Se rajoittaa ja vaikuttaa niin kaikkeen muuhunkin, ettei sitä tajuu kun vasta jälkikäteen. Vaikuttaa jopa ajatteluun, sekä miehen, että naisen.
- a_little_mermaid
relaxed_eyes kirjoitti:
Se oksennusrefeleksi on vähä huono juttu seksin kannalta. Enkä mä tiedä, että voiko siitä edes oppia pois. Jonkun vuoden siitä jouduin kärsimään. Se rajoittaa ja vaikuttaa niin kaikkeen muuhunkin, ettei sitä tajuu kun vasta jälkikäteen. Vaikuttaa jopa ajatteluun, sekä miehen, että naisen.
ongelma, jos sain itse määrätä tahdin, mutta jos mies painoi päätä alas, enkä päässyt vetäytymään tilanteesta tarvittaessa, niin sitten. En tiedä olisiko siitä oppinut aikanaan pääsemään eroon, ehkä...
En mä siitä mitään kiksejä saa, jos se toinenkaa ei saa. Ei tarvinu kiskoo tällä vuosituhannella...
..."pyydettäessäkään" saa kiksejä siitä hiuksista kiskomisesta vaa siitä, että nään ku se nainen nauttii siitä.
Richartti kirjoitti:
..."pyydettäessäkään" saa kiksejä siitä hiuksista kiskomisesta vaa siitä, että nään ku se nainen nauttii siitä.
joskus vetää ihan pyytämättä, kun meno on kiihkeimmillään. UUUhhh, jos akka on hommassa koko sydämellä ja kropalla mukana, ni se saa siitä jo pienen orkun. Ja niin, siitä mäkin ne kiksit saan, kun nainen siit ne varsinaiset kiksit saa.
Tykkään kiskoa. Tai no ei se sellasta kiskomista ole että reuhdotaan letistä... ennemminkin mulle sellaista tuntuvaa hallintaa... :)
Ja sana "alistaminen" kuulostaa jotenkin väärällä tavalla latautuneelta.
Ainakin mä olen hoksannut että mimmit antaa siihen sellasen pienen vihjeen jos ne tykkää tosta toiminnasta, fiksuja naisia... ;-)
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀2936859Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis2526380Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai455723Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j1625088Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi493917Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main2253835Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1433529Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan183223HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok463187Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa
Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja3762981