Mistä (pääkaupunkiseudulta) voisi ostaa melko edulliset hyvät push-up rintaliivit jotka puristaisi rinnat yhteen ja saisi aikaan hyvän "vaon"?
Tuossa olis esimerkki:
http://img.alibaba.com/photo/101226411/Half_Cup_Silicone_Push_Up_Pad_Relleno_De_Silicona_Medio_Casco_.jpg
mistä hyvät push-up-rintaliivit?
4
3661
Vastaukset
- miten olisi
Miten olisi LaSenza? Mun mielestä niillä on kauniita ja hyviä rintaliivejä. Itsellä on sen verran iso koko että yleensä push-up liivien koot loppuu ennen mun kokoo, joka on harmittanu tosi paljon koska itse etsin myös pitkään push-up liivejä jotka saa aikaan vaon. LaSenzasta löydän hienoja liivejä jopa mulle ja vaik ei oo geeli toppausta ni tekee hyvän vaon ja liivit pitää kaiken ylhäällä ;) Niillä melkein kaikki liivit tekee hyvän vaon, vaikkei oliskaan push-up, mutta pitäis löytyy geeli täytteisii push-uppeja myös. Hinnat on mun mielestä myös sopivat, koska liikkeestä löytyy eri hintaisia tuotteita. Itse olen löytäny melkein kaikki liivini LaSenzan alennusmyynneistä ku sieltä poistetaan vanhat mallit ;) Oon saanu hienoja liivejä mielestäni halvalla.
- mieleen
Tuossa linkissähän mainostettiin silikonilisukkeita joilla saa rintoja nostettua. Samanlaisia löysin Lindexiltä.
- mkdgjL
onko lasenza suomessa oleva kauppa vai netti kauppa sillä paikan nettisivut ovat englannin kilenä joten se ei varmaankaan ole kauppa.. ja tilaaminen varmasti maksaa vielä paljon lisää.. tietääkö joku nyt ihan suomessa olevaa kauppaa josta voi käydä osta´massaa ?
- fdvsbaladji
Löytyy kyllä Suomestaki, jostain syystä ei vaan nettisivujen kautta näy että semmosia on. Espoon Isosta Omenasta ja Sellosta ainakin löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232