mikä tekee sinut tyytyväiseksi. Vain yks pikkiriikkinen asia.
Mainitse yksi asia
15
520
Vastaukset
- gek-ko
Siellä se on, tämän viikon uurastus ja viimeinen duuni tänä vuonna. Itse tolppaan sidottu kauralyhde. Lyhteen jouduin siis hakemaan kaukaa marketista, ja näin vaivaa kun sidoin lyhdettä narun avulla tolppaan kiinni.
Kyllä nyt kelpaa ylpeänä ulos katsella :) itse tehdyt. Niitä on kiva syödä keittoruoan kanssa. Ovat aika nopeita tehdäkin.
ja se ruokailuhetki ja vielä se, ett joku tekee mulle sen ruuan tekee mut yltiötyytyväiseksi.
Tos tais kyl jo tulla kolme asiaa. No kuitennii nii..Sehän on tietysti 400 mg ibuprofeiini. Se on ainakin pieni ja helpottaa, jos on tarvis.
- gips
kovan päivän jälkeinen euforia! Masussa ruokaa ja monta tuntia aikaa omille jutuille. Hyrisen tyytyväisenä.
- -------
pimppi tekee minut hyvin tyytyväiseksi.
- zisel
yhden asian saa sanoa niin yksi lottopotti vois virkistää mieltä. En välttämättä tarvii useempia voittoja, ainakin alkuun riittäis vaan se yksi.
Mahtaisiko siitä pikkuriikkisestä voitosta (4 oikein = 10€) olla iloa pitkäksikin aikaa? ;-)
- zisel
Ratikkakuski kirjoitti:
Mahtaisiko siitä pikkuriikkisestä voitosta (4 oikein = 10€) olla iloa pitkäksikin aikaa? ;-)
on suhteellinen käsite. Kyllä pari miljoonaa voi olla pikkiriikkinen kun eihän niitä miljoonia ole kuin 2 siinä :D
zisel kirjoitti:
on suhteellinen käsite. Kyllä pari miljoonaa voi olla pikkiriikkinen kun eihän niitä miljoonia ole kuin 2 siinä :D
Minäkin aloin juuri tuntemaan itseni suorastaan nöyräksi. ;-)
- zisel
Ratikkakuski kirjoitti:
Minäkin aloin juuri tuntemaan itseni suorastaan nöyräksi. ;-)
avullani joku löytää uusia ulottuvuuksia itsestään. Olen imarreltu :D
- En.kerro
hymy :)
- pimu
Vapaapäivä. Vietin kauneus-/hemmottelu päivan, aamulla piipahdin uimassa. Viikonloppuksi duuniin, joten ansaitsin itsekkään ja rentouttavan breikin. Hyvä fiilis, suosittelen.
- uk-ko
Mun lintulaudalla käy puukiipijä ja töyhtötiainen. Kattelen niitä keittiön ikkunasta. Siinä ne ahmivat siemeniä puolen metrin päässä musta.
- caput.mortuum
Kaikki oli niin kaunista. Lunta oli satanut ja aurinko paistoi. Iltapäivällä puiden oksat olivat täynnä jäätyneitä pisaroita kuin kristalleja.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381