tää ei kuulu petelle,

mut kiinnostaako teitä muita miehiä tekniikka ja koneet yhtään? Vai onko koko elämä yhtä tunteiden vuoristorataa?

43

931

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mulle

TM tulee ja autoa vaihdan kahden vuoden välein.

Moottorikelkka löytyy Lapista mökiltä. Prätkäkortin ajattelin ajaa ens keväänä. Jos jonku pärinän hankkis.

Tietokoneet, kännykät tai viihde-elektroniikka ei kiinnosta pätkän vertaa. Ei myöskään isot työkoneet.

• kysyä, että mikä kelkka, jotta jos et haluu kertoo, ni mil koneel se on?

• pilkkikelkka,
        relaxed_eyes kirjoitti:

kysyä, että mikä kelkka, jotta jos et haluu kertoo, ni mil koneel se on?

503 föönirotax siitä löytyy.

• vm. 1982
        pilkkikelkka, kirjoitti:

503 föönirotax siitä löytyy.

pitääks kutisa?

• vm. 1982 kirjoitti:

pitääks kutisa?

nelitahtikoneella olevasta kelkasta, mut kyllä se näil lumimääril jää kyl hankkimatta. Kahden viime vuoden aikana tullu joku kymmenkunta kelkkailupäivää ja se on iha liia vähä.

• kuulostaa
        relaxed_eyes kirjoitti:

nelitahtikoneella olevasta kelkasta, mut kyllä se näil lumimääril jää kyl hankkimatta. Kahden viime vuoden aikana tullu joku kymmenkunta kelkkailupäivää ja se on iha liia vähä.

Polariksen nelitahti. Kaksi sylinterinen, 750 kuutioinen kelkka?

• mallissa
        vm. 1982 kirjoitti:

pitääks kutisa?

on rotax 377, ei 503.

On se vähän uudempikin.

• ostaa
        mallissa kirjoitti:

on rotax 377, ei 503.

On se vähän uudempikin.

tuommonen, eikä oisi kalliskaan

http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=680163&efrom=&eng_type=&eto=&id_bike_type=&id_domicile=&id_make=&id_model=&id_sub_type=36&id_town[]=&mileageFrom=&mileageTo=&pfrom=&pto=&search=Hae&show=inline&status=F&yfrom=1947&yto=&PN[0]=simp_search&PL[0]=simpleSearch.php?efrom=@eng_type=@eto=@id_bike_type=@id_domicile=@id_make=@id_model=@id_sub_type=36@id_town[]=@mileageFrom=@mileageTo=@pfrom=@pto=@search=Hae@show=inline@status=F@yfrom=1947@yto=

• kuulostaa kirjoitti:

Polariksen nelitahti. Kaksi sylinterinen, 750 kuutioinen kelkka?

Onks sul sellane? Mä olisin kade, jos osaisin. Se on hieno peli.

Mul on vaan Skidoon Formulaplus vesijäähdytetyllä Rotaxilla. Alkaa jo olla kulunutkin käytössä. Mut, kyllä ensi pitää tulla lunta...

Kuume nousee.

• on.
        relaxed_eyes kirjoitti:

Mul on vaan Skidoon Formulaplus vesijäähdytetyllä Rotaxilla. Alkaa jo olla kulunutkin käytössä. Mut, kyllä ensi pitää tulla lunta...

Kuume nousee.

Polaris. Mökillä. Sallassa.

• peli.
        relaxed_eyes kirjoitti:

Kuume nousee.

heppoja irtoaa 140 edestä. Ei paha.

• alkuperäisellä
        ostaa kirjoitti:

tuommonen, eikä oisi kalliskaan

http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=680163&efrom=&eng_type=&eto=&id_bike_type=&id_domicile=&id_make=&id_model=&id_sub_type=36&id_town[]=&mileageFrom=&mileageTo=&pfrom=&pto=&search=Hae&show=inline&status=F&yfrom=1947&yto=&PN[0]=simp_search&PL[0]=simpleSearch.php?efrom=@eng_type=@eto=@id_bike_type=@id_domicile=@id_make=@id_model=@id_sub_type=36@id_town[]=@mileageFrom=@mileageTo=@pfrom=@pto=@search=Hae@show=inline@status=F@yfrom=1947@yto=

koneella. Kone vaihdettu 5900:n koneeksi. Kuomuun oli jouduttu tekemään avarrusreikiä jäähdytyksen varmistamiseksi.

Asia pelihän se varmaan on, kunhan matto on kunnossa.

Se minun kelkka on kanssa vielä noita kunnon rautalynxejä. 5900 viime vuosikymmenen puolesta välistä. Samanlaiset vuotsolaiset löytyy ja jos umpihangelle reki perässä lähdetään, niin kyllä tuo nettimoton kampe toiseksi jää.

Rautalynxillä joenvarsipusikkokin jää alle että heilahtaa, eikä tartte naarmuuntumista varoa.

Tietäisin mistä saisit vastaavan, hinta 1500. Osta ennemmin se. Kyllä vaan pääsee pilkkipaikoille.

• lisätiedois
        alkuperäisellä kirjoitti:

koneella. Kone vaihdettu 5900:n koneeksi. Kuomuun oli jouduttu tekemään avarrusreikiä jäähdytyksen varmistamiseksi.

Asia pelihän se varmaan on, kunhan matto on kunnossa.

Se minun kelkka on kanssa vielä noita kunnon rautalynxejä. 5900 viime vuosikymmenen puolesta välistä. Samanlaiset vuotsolaiset löytyy ja jos umpihangelle reki perässä lähdetään, niin kyllä tuo nettimoton kampe toiseksi jää.

Rautalynxillä joenvarsipusikkokin jää alle että heilahtaa, eikä tartte naarmuuntumista varoa.

Tietäisin mistä saisit vastaavan, hinta 1500. Osta ennemmin se. Kyllä vaan pääsee pilkkipaikoille.

avarruksist :)tuntemust löytyy

• ei petelle

???

• se tykkää koneista niinku hullu puurosta, että se asia on jo tiedossa.

Mut saa se tietty vastata jos haluaa.

• uk-ko

Ei ne kiinnosta yhtään. Ei se silti tarkoita, että kaikki on pelkkää tunnetta. On maailmassa muitakin asioita kuin koneet ja rakkausasiat.

• No ok, seksi, ruoka ja työ on viel lisäksi.

• uk-ko
        relaxed_eyes kirjoitti:

No ok, seksi, ruoka ja työ on viel lisäksi.

Kaikenlainen huuhailu metsässä.
        Sienestys ja muut jonninjoutavat harrasteet.

Mua kiinnostaa kaikki elollinen aika lajittelematta. Elottomat systeemit ei oo kiinnostavia.

No, ruoka tietysti. Se on jossain elollisen ja elottoman välissä...

• uk-ko kirjoitti:

Kaikenlainen huuhailu metsässä.
        Sienestys ja muut jonninjoutavat harrasteet.

Mua kiinnostaa kaikki elollinen aika lajittelematta. Elottomat systeemit ei oo kiinnostavia.

No, ruoka tietysti. Se on jossain elollisen ja elottoman välissä...

Viinaa unohtamatta.

Mut siis. Kyllä kalastus(ja metsästys) ja kaikenlainen luonnossa haahuilu on iha jeesjuttui, vaikka ite en niistä koskaan ole oikein kunnolla syttynyt. Ainakaan vielä.

• uk-ko
        relaxed_eyes kirjoitti:

Viinaa unohtamatta.

Mut siis. Kyllä kalastus(ja metsästys) ja kaikenlainen luonnossa haahuilu on iha jeesjuttui, vaikka ite en niistä koskaan ole oikein kunnolla syttynyt. Ainakaan vielä.

Rakentaminen. En ole mikään rakentaja, mutta se on kiinnostavaa. Koneet joita siinä käytetään, eivät ole.

• saman asian.

Tämän palstan miehet eivät ole miehiä, vaan jotain tunteellisia möykkyjä.

• No mä nyt täs vähä yritän puristaa sielt tunteellisesta möykystä sitä miestä esiin. En tiedä, vähä huonosti tuntuu onnistuvan, vaikka alotuksen ensimmäinen vastaaja kyllä nk. oikein vastasikin.

• Enrique_Lister

Holland & Holland sivulukko, Anson & Deeley laatikkolukko, Purdeyn alasulku, Greener ristitappi lukitus... Nam!

• mullei oo ku vanha pinski ja joku kiinalainen imppa.

• Enrique_Lister
        relaxed_eyes kirjoitti:

mullei oo ku vanha pinski ja joku kiinalainen imppa.

ja harvinaisen ylpeä ittestään. :P

• Mitä niillä voi aikaansaada. Tekniikassa mun kiinnostukseni rajoittuu sen tietämiseen että mikä on hyvä ja miksi se on oikeasti hyvä että voin tehdä loistavan valinnan eikä niinkään niiden teknisten nyanssien täydelliseen hallintaan.

• Minulla on nimenomaan kierteistyssarja kaapissa. Mies minussa pakotti hankkimaan sellaisen... :)

• halusin tajuta ja pitiki lukee aika moneen kertaan. Jotenkin oletin, että tämän aloituksen alla pysyy asiat yksinkertaisina, mut oli näemmä väärässä.

Mut, ap.huomauttaa, kierteytyssarjalisäys kyllä pelasti paljon.

• relaxed_eyes kirjoitti:

halusin tajuta ja pitiki lukee aika moneen kertaan. Jotenkin oletin, että tämän aloituksen alla pysyy asiat yksinkertaisina, mut oli näemmä väärässä.

Mut, ap.huomauttaa, kierteytyssarjalisäys kyllä pelasti paljon.

Näin. Ja jonain päivänä mulla on se puusepänverstas kunhan löydän vaan tarpeeks rikkaan naisen.

• uk-ko
        Kukkomies kirjoitti:

Näin. Ja jonain päivänä mulla on se puusepänverstas kunhan löydän vaan tarpeeks rikkaan naisen.

Aikoinaan olin yhdessä projektissa Puolangalla. Tutustuttiin paikallisiin käsityöläisiin. Yksi oli entinen puuseppä. Semmonen 140-senttinen äijä, joka asu isohkon Volvon kokoista mökkiä.
        Haastateltiin sitä ja se kertoi, miten se oli aloittanut puusepän hommat. Se oli ostanut kylän sepältä kolme metallia: puukonterän, höylänterän ja sahanterän. Se oli sen investointi. puuosat noiden metallien ympärille se teki itse ja niillä se sitten hoiteli verstaan...

• uk-ko kirjoitti:

Aikoinaan olin yhdessä projektissa Puolangalla. Tutustuttiin paikallisiin käsityöläisiin. Yksi oli entinen puuseppä. Semmonen 140-senttinen äijä, joka asu isohkon Volvon kokoista mökkiä.
        Haastateltiin sitä ja se kertoi, miten se oli aloittanut puusepän hommat. Se oli ostanut kylän sepältä kolme metallia: puukonterän, höylänterän ja sahanterän. Se oli sen investointi. puuosat noiden metallien ympärille se teki itse ja niillä se sitten hoiteli verstaan...

tarpeeks kun on intohimoa, ni jo löytyy asennetta ja tahtoakin.

• uk-ko kirjoitti:

Se on vaan siinä että kun tekee käsin niin saa vääntää joka vi*un pömpeliä viikkotolkulla ja sitten kun ne saa valmiiksi niin niissä on todellakin käsityön jälki :)

Oon konepuuseppä enemmänkin. Vauhti, taito ja tyyli samassa paketissa. Se vaatii vakavasti otettuna tiettyjä isoja koneita jos mielii muutakin kuin kynttilänjalkoja tehdä - ja niille tilaa :-P

• veistopuuseppä
        Kukkomies kirjoitti:

Se on vaan siinä että kun tekee käsin niin saa vääntää joka vi*un pömpeliä viikkotolkulla ja sitten kun ne saa valmiiksi niin niissä on todellakin käsityön jälki :)

Oon konepuuseppä enemmänkin. Vauhti, taito ja tyyli samassa paketissa. Se vaatii vakavasti otettuna tiettyjä isoja koneita jos mielii muutakin kuin kynttilänjalkoja tehdä - ja niille tilaa :-P

on hienompi.

Kirveellä, puukolla ja kädellä sitä ammattimies tekee. Vähä silmää ja höylääkin käyttäen.

• uk-ko
        Kukkomies kirjoitti:

mitään vihjettä. Halusin vaan kertoa, kun muistin tarinan. Se hemmo on tehnyt työnsä sotien aikaan. Sen vehkeet varmaan riitti siihen aikaan sen ajan tarpeisiin.

• veistopuuseppä kirjoitti:

on hienompi.

Kirveellä, puukolla ja kädellä sitä ammattimies tekee. Vähä silmää ja höylääkin käyttäen.

Hermot sellaseen nykertämiseen. Ammattimies lienee köyhä kuin kirkonrotta ellei tee perinnekylässä apurahoilla nykerrystään tai vaihtoehtoisesti puuveneitä.

Mä haluun suorat kulmat ja siihen tapinreiät millilleen oikein ja jos sen saa 30 sekunnissa pyörösahalla ja karaporalla vastaan se että käyttää 15 minuuttia nykertämiseen antiikkiasein niin mä osaan kyllä valita sen oikeen välineen mun ajankäyttöni tehostamiseksi.

Fiilistelyt hoidan jossain muualla kuin sorvin ääressä. Mut jokainen tyylillään, onhan se käsin tehty ihan omanlaisensa tuote ja omalla tavallaan hyvin arvostettava. Se vaan ei oo mun juttuni.

• se ammattilainen
        Kukkomies kirjoitti:

Hermot sellaseen nykertämiseen. Ammattimies lienee köyhä kuin kirkonrotta ellei tee perinnekylässä apurahoilla nykerrystään tai vaihtoehtoisesti puuveneitä.

Mä haluun suorat kulmat ja siihen tapinreiät millilleen oikein ja jos sen saa 30 sekunnissa pyörösahalla ja karaporalla vastaan se että käyttää 15 minuuttia nykertämiseen antiikkiasein niin mä osaan kyllä valita sen oikeen välineen mun ajankäyttöni tehostamiseksi.

Fiilistelyt hoidan jossain muualla kuin sorvin ääressä. Mut jokainen tyylillään, onhan se käsin tehty ihan omanlaisensa tuote ja omalla tavallaan hyvin arvostettava. Se vaan ei oo mun juttuni.

oli heitto.

Mulle tämä on ihan harrastushommaa. Leipä tulee muualta. Tästä saan jotain muuta.

Eikä paljon suorakulmaa tartte, kun jutut ovat sellaisia, ettei niissä suoria kulmia ole.

Vannesaha, pöytäsirkkeli tai pylväsporakone ovat teollisimmat työvälineet mitä multa löytyy.

• dayum

Peteä syrjit.

Kiinnostaa joo. On aina kiinnostanut. Käytänkin kaiken hiustenlaitolta ja meikkaamiselta liikenevän aikani tekniikkaan ja koneisiin.

• oletettavasti vain yksi nainen on vastannut tähän aloitukseen. Ne osaa sittenkin pitää nokkansa poissa miesten asioista.

Nyt kun sä aloit puhua kynsilakoista, ni arvaappa on kohta akkalauma perässä? Ja sit ne taas tunkee nokkansa miesten asioihin. Se on vaan meistä kiinni, että osataanko pitää akat poissa.

• möykky..
        relaxed_eyes kirjoitti:

oletettavasti vain yksi nainen on vastannut tähän aloitukseen. Ne osaa sittenkin pitää nokkansa poissa miesten asioista.

Nyt kun sä aloit puhua kynsilakoista, ni arvaappa on kohta akkalauma perässä? Ja sit ne taas tunkee nokkansa miesten asioihin. Se on vaan meistä kiinni, että osataanko pitää akat poissa.

tuli saman miehen näppäimistöltä, joka käy pilkillä rautalynxillä, ettei hätää.

Tähän keskusteluun ei ole osallistunut naisia.

Kerrankin asiallinen keskustelu.

• dayum
        relaxed_eyes kirjoitti:

oletettavasti vain yksi nainen on vastannut tähän aloitukseen. Ne osaa sittenkin pitää nokkansa poissa miesten asioista.

en ajatellut tuolta kantilta ollenkaan. Pahus. Pitäisi yrittää kehitellä sellaisia aloituksia, lisää siis tämän ohella, missä saataisiin akat jäämään statistin osiin. Sielläpähän nuolisivat naama pitkällä näppejään.

• möykky.. kirjoitti:

tuli saman miehen näppäimistöltä, joka käy pilkillä rautalynxillä, ettei hätää.

Tähän keskusteluun ei ole osallistunut naisia.

Kerrankin asiallinen keskustelu.

ja olen aivan samaa mieltä keskustelusta.

• scale

kiinostaa. Mulla on nyt yksi uusi ison pojan lelu kotona vartoomassa. En piruutankaan kerro mikä se on, mutta litroja piisaa ja turbo löytyy. Eikä se sitten ole C ja sillä uudet kahden litran silikonit. :)

• kerrony edes vähä jotai lisää.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      240
      1938
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      188
      1607
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      46
      1240
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      50
      952
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      40
      779
    6. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      760
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      751
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      740
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      23
      722
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      637
    Aihe