Ei taida ensi kausikaan hyvältä näyttää. Joka sarjasta tulee uusia luopujia. Saa nähdä montako sarjaa aloittaa täytenä. Miesten superissa ja muutamassa suomisarjalohkossa on jo vajausta.
Naisten superi voi olla pitkästä aikaa alkaa ilman vajausta, mutta miesten ykköseenkin voi vielä tulla luopumisia.
Ensi kausi
penkkiurheilija
5
1269
Vastaukset
- ...
tais käydä niin, että jotkut joukkueet putosivat porrasta alemmas mutta joukkueiden vähyyden takia he sitten nousivatkin sarjaporrasta ylöspäin.
- pesäpallo
Putoajat on nostettu suomisarjaan jo lokakuussa ja vielläkin haetaan uusia joukkueita.
- o-p.
pesäpallo kirjoitti:
Putoajat on nostettu suomisarjaan jo lokakuussa ja vielläkin haetaan uusia joukkueita.
lavettiko se täällä taas kirjoittelee..
- lavettiko?
o-p. kirjoitti:
lavettiko se täällä taas kirjoittelee..
Mikä ihmeen lavetti?
- rapo
ja entä jos tädillä onkin munat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854900- 1902278
- 371978
- 1331879
- 771713
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231648- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401195- 351136