Jippii on kivaa saada tummia miehiä tänne Takajärvelle. Kyllä alkaa ulkoilu kiinnostamaan kun on silmänruokaa yksinhuoltajille ja myös varatuille naisille ;). Ehkäpä baarissa käyminen tulee mukavammaksi kun siellä on muutakin katsottavaa kuin näitä Kemin "vapaita" miehiä.
mahtavaa Kemi ja
11
1845
Vastaukset
- :-)
Älä sit itke kun pissiminen käy kipiää ja tavara muuttuu eksoottisen väriseksi. Noi mustat ei käytä kortsuja vaan vetää raaalla lihalla. :-D
Synnin palkka on yleensä kuolema (mutta kait siitä aidsistakin paranee, lääkkeet on vaan kalliita).- suomalaiset
miehet ovat itse kovia käymään venäläisissä,sieltähän ne taudit tulee...olikohan vasta joku suomalainen jätkä jääny kiinni ku oli levitelly hiviä ympäri kyliä..siis vaalenpuna ihoinen suomalainen
- tyhjäpää tyypillinen
blondi joka haaveilee mustasta molosta. hyi hitto
- miehiä
sieltä tulee..kemiläiset miehet onkin harvinaisen tyhmiä ja ennakkoluuloisia,ja älyttömän kateellisia,juoppoja,pettävät minkä ehtivät....
- vähän
esim.pääkaupunkiseudun raiskaustilastoja ketkä siellä tekee prosentuaalisesti eniten raiskauksia.
- hyvä provo
Et oikein onnistunu näköjään.
Tiedä häntä kuka, tai ketkä siellä pääkaupunki seudulla niitä raiskauksia tekee, mutta Kemin raiskausindeksi ( * indeksi = raiskauksia/1 000 asukasta) on korkeampi kuin Hellsingin.
Kemi 2,45 / Helsinki 1,65
Tämä ilmenee poliisin tekemästä tutkimuksesta jonka IS on julkaissut https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005662824.html
Siitä voi jokainen päätellä paikkakuntansa turvallisuuden.
- varattu nainen
Onneksi mulle riittää tuo oma mies,ei tarvii eikä ole edes kiinnostusta katella muita.. Että joo,ulkoilu ei tuu kiinnostaan yhtään sen enenpää ku nytkään=D
- nahkatukka luonnon tahdosta
Itseäkin ihmetyttää miksi tänne pitää tuommosta porukkaa raijata, naiset ja lapset ymmärtäs, mutta nuorille miehille ei oikein ymärrystä riitä.
- EPPÄILIJÄ
Hiiiih ! Onko tullut lisää meille työvoimaan . Koska Kemiin harkitaan uuden sellutehtaan rakentamista . Työvoiman saanti kyseiseen tehtaaseen on kuitenkin paikkakunnalta mahdotonta löytää . He ovat siis tulleet meille töihin ja tekevät viitosella päivän töitä . Kumma kyllä suuri matkustaja lentokone on laskeutunut jo pitemmän aikaa viereiselle lentokentälle kello kaksi yöllä ja lähtee takaisin kello viisi . Mistähän lento tulenee . Kun ei päiväsaikaan ole matkustajia , kutka haluavat lentää öisin .
- takitsunroosa
kiva se van on kohtteliaita ja komeita
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 367261
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 654079
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363033Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292988Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452606Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262565- 302032
- 401883
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731787