mahtavaa Kemi ja

Takajärvi

Jippii on kivaa saada tummia miehiä tänne Takajärvelle. Kyllä alkaa ulkoilu kiinnostamaan kun on silmänruokaa yksinhuoltajille ja myös varatuille naisille ;). Ehkäpä baarissa käyminen tulee mukavammaksi kun siellä on muutakin katsottavaa kuin näitä Kemin "vapaita" miehiä.

11

1906

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :-)

      Älä sit itke kun pissiminen käy kipiää ja tavara muuttuu eksoottisen väriseksi. Noi mustat ei käytä kortsuja vaan vetää raaalla lihalla. :-D

      Synnin palkka on yleensä kuolema (mutta kait siitä aidsistakin paranee, lääkkeet on vaan kalliita).

      • suomalaiset

        miehet ovat itse kovia käymään venäläisissä,sieltähän ne taudit tulee...olikohan vasta joku suomalainen jätkä jääny kiinni ku oli levitelly hiviä ympäri kyliä..siis vaalenpuna ihoinen suomalainen


    • tyhjäpää tyypillinen

      blondi joka haaveilee mustasta molosta. hyi hitto

      • miehiä

        sieltä tulee..kemiläiset miehet onkin harvinaisen tyhmiä ja ennakkoluuloisia,ja älyttömän kateellisia,juoppoja,pettävät minkä ehtivät....


    • vähän

      esim.pääkaupunkiseudun raiskaustilastoja ketkä siellä tekee prosentuaalisesti eniten raiskauksia.

      • hyvä provo

        Et oikein onnistunu näköjään.


      • Tiedä häntä kuka, tai ketkä siellä pääkaupunki seudulla niitä raiskauksia tekee, mutta Kemin raiskausindeksi ( * indeksi = raiskauksia/1 000 asukasta) on korkeampi kuin Hellsingin.
        Kemi 2,45 / Helsinki 1,65
        Tämä ilmenee poliisin tekemästä tutkimuksesta jonka IS on julkaissut https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005662824.html
        Siitä voi jokainen päätellä paikkakuntansa turvallisuuden.


    • varattu nainen

      Onneksi mulle riittää tuo oma mies,ei tarvii eikä ole edes kiinnostusta katella muita.. Että joo,ulkoilu ei tuu kiinnostaan yhtään sen enenpää ku nytkään=D

    • nahkatukka luonnon tahdosta

      Itseäkin ihmetyttää miksi tänne pitää tuommosta porukkaa raijata, naiset ja lapset ymmärtäs, mutta nuorille miehille ei oikein ymärrystä riitä.

      • EPPÄILIJÄ

        Hiiiih ! Onko tullut lisää meille työvoimaan . Koska Kemiin harkitaan uuden sellutehtaan rakentamista . Työvoiman saanti kyseiseen tehtaaseen on kuitenkin paikkakunnalta mahdotonta löytää . He ovat siis tulleet meille töihin ja tekevät viitosella päivän töitä . Kumma kyllä suuri matkustaja lentokone on laskeutunut jo pitemmän aikaa viereiselle lentokentälle kello kaksi yöllä ja lähtee takaisin kello viisi . Mistähän lento tulenee . Kun ei päiväsaikaan ole matkustajia , kutka haluavat lentää öisin .


    • takitsunroosa

      kiva se van on kohtteliaita ja komeita

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe