mahtavaa Kemi ja

Takajärvi

Jippii on kivaa saada tummia miehiä tänne Takajärvelle. Kyllä alkaa ulkoilu kiinnostamaan kun on silmänruokaa yksinhuoltajille ja myös varatuille naisille ;). Ehkäpä baarissa käyminen tulee mukavammaksi kun siellä on muutakin katsottavaa kuin näitä Kemin "vapaita" miehiä.

11

1906

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :-)

      Älä sit itke kun pissiminen käy kipiää ja tavara muuttuu eksoottisen väriseksi. Noi mustat ei käytä kortsuja vaan vetää raaalla lihalla. :-D

      Synnin palkka on yleensä kuolema (mutta kait siitä aidsistakin paranee, lääkkeet on vaan kalliita).

      • suomalaiset

        miehet ovat itse kovia käymään venäläisissä,sieltähän ne taudit tulee...olikohan vasta joku suomalainen jätkä jääny kiinni ku oli levitelly hiviä ympäri kyliä..siis vaalenpuna ihoinen suomalainen


    • tyhjäpää tyypillinen

      blondi joka haaveilee mustasta molosta. hyi hitto

      • miehiä

        sieltä tulee..kemiläiset miehet onkin harvinaisen tyhmiä ja ennakkoluuloisia,ja älyttömän kateellisia,juoppoja,pettävät minkä ehtivät....


    • vähän

      esim.pääkaupunkiseudun raiskaustilastoja ketkä siellä tekee prosentuaalisesti eniten raiskauksia.

      • hyvä provo

        Et oikein onnistunu näköjään.


      • Tiedä häntä kuka, tai ketkä siellä pääkaupunki seudulla niitä raiskauksia tekee, mutta Kemin raiskausindeksi ( * indeksi = raiskauksia/1 000 asukasta) on korkeampi kuin Hellsingin.
        Kemi 2,45 / Helsinki 1,65
        Tämä ilmenee poliisin tekemästä tutkimuksesta jonka IS on julkaissut https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005662824.html
        Siitä voi jokainen päätellä paikkakuntansa turvallisuuden.


    • varattu nainen

      Onneksi mulle riittää tuo oma mies,ei tarvii eikä ole edes kiinnostusta katella muita.. Että joo,ulkoilu ei tuu kiinnostaan yhtään sen enenpää ku nytkään=D

    • nahkatukka luonnon tahdosta

      Itseäkin ihmetyttää miksi tänne pitää tuommosta porukkaa raijata, naiset ja lapset ymmärtäs, mutta nuorille miehille ei oikein ymärrystä riitä.

      • EPPÄILIJÄ

        Hiiiih ! Onko tullut lisää meille työvoimaan . Koska Kemiin harkitaan uuden sellutehtaan rakentamista . Työvoiman saanti kyseiseen tehtaaseen on kuitenkin paikkakunnalta mahdotonta löytää . He ovat siis tulleet meille töihin ja tekevät viitosella päivän töitä . Kumma kyllä suuri matkustaja lentokone on laskeutunut jo pitemmän aikaa viereiselle lentokentälle kello kaksi yöllä ja lähtee takaisin kello viisi . Mistähän lento tulenee . Kun ei päiväsaikaan ole matkustajia , kutka haluavat lentää öisin .


    • takitsunroosa

      kiva se van on kohtteliaita ja komeita

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1014
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      99
      871
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      767
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      652
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      475
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      460
    Aihe