Jippii on kivaa saada tummia miehiä tänne Takajärvelle. Kyllä alkaa ulkoilu kiinnostamaan kun on silmänruokaa yksinhuoltajille ja myös varatuille naisille ;). Ehkäpä baarissa käyminen tulee mukavammaksi kun siellä on muutakin katsottavaa kuin näitä Kemin "vapaita" miehiä.
mahtavaa Kemi ja
11
1906
Vastaukset
- :-)
Älä sit itke kun pissiminen käy kipiää ja tavara muuttuu eksoottisen väriseksi. Noi mustat ei käytä kortsuja vaan vetää raaalla lihalla. :-D
Synnin palkka on yleensä kuolema (mutta kait siitä aidsistakin paranee, lääkkeet on vaan kalliita).- suomalaiset
miehet ovat itse kovia käymään venäläisissä,sieltähän ne taudit tulee...olikohan vasta joku suomalainen jätkä jääny kiinni ku oli levitelly hiviä ympäri kyliä..siis vaalenpuna ihoinen suomalainen
- tyhjäpää tyypillinen
blondi joka haaveilee mustasta molosta. hyi hitto
- miehiä
sieltä tulee..kemiläiset miehet onkin harvinaisen tyhmiä ja ennakkoluuloisia,ja älyttömän kateellisia,juoppoja,pettävät minkä ehtivät....
- vähän
esim.pääkaupunkiseudun raiskaustilastoja ketkä siellä tekee prosentuaalisesti eniten raiskauksia.
- hyvä provo
Et oikein onnistunu näköjään.
Tiedä häntä kuka, tai ketkä siellä pääkaupunki seudulla niitä raiskauksia tekee, mutta Kemin raiskausindeksi ( * indeksi = raiskauksia/1 000 asukasta) on korkeampi kuin Hellsingin.
Kemi 2,45 / Helsinki 1,65
Tämä ilmenee poliisin tekemästä tutkimuksesta jonka IS on julkaissut https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005662824.html
Siitä voi jokainen päätellä paikkakuntansa turvallisuuden.
- varattu nainen
Onneksi mulle riittää tuo oma mies,ei tarvii eikä ole edes kiinnostusta katella muita.. Että joo,ulkoilu ei tuu kiinnostaan yhtään sen enenpää ku nytkään=D
- nahkatukka luonnon tahdosta
Itseäkin ihmetyttää miksi tänne pitää tuommosta porukkaa raijata, naiset ja lapset ymmärtäs, mutta nuorille miehille ei oikein ymärrystä riitä.
- EPPÄILIJÄ
Hiiiih ! Onko tullut lisää meille työvoimaan . Koska Kemiin harkitaan uuden sellutehtaan rakentamista . Työvoiman saanti kyseiseen tehtaaseen on kuitenkin paikkakunnalta mahdotonta löytää . He ovat siis tulleet meille töihin ja tekevät viitosella päivän töitä . Kumma kyllä suuri matkustaja lentokone on laskeutunut jo pitemmän aikaa viereiselle lentokentälle kello kaksi yöllä ja lähtee takaisin kello viisi . Mistähän lento tulenee . Kun ei päiväsaikaan ole matkustajia , kutka haluavat lentää öisin .
- takitsunroosa
kiva se van on kohtteliaita ja komeita
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483