Mistä saa hyvän tennishameen?myydäänkö esim.urheilukaupoissa, ajattelin hankkia sen ihan harrastuksen vuoks, eli en ole missään seurassa mutta joskus aina tulee käytyä pelaamassa...?
paljonko maksaa?
Onko niissä taskut jossain,vai?ja minkälaiset housut sinne alle on hyvä laittaa?jotkut pyöräilyhousut tai hotpantsit?
Kiitos avusta kaikille!
tennishameen?
6
3642
Vastaukset
- jote
tennishameita ei löydy LÄHESKÄÄN
joka urheiluliikkeestä.
urheiluliikkeen pitää olla
hyvin varustautunut, jotta siellä
voisi olla.
kyllä niitä kuitenkin löytyy-
paras tennishame olisikin sellainen,
missä on shortsit sen hameen
alla..ja pallotasku. :) itselläni
on sellainen valkonen..jonka ostin
kyllä virosta. se makso jonkun
400 markkaa.
ne on siis aika kalliita. :|
toinen paikka missä tennishameita
yleensä on..on helsingin isoimmat
tennishallit.
talin tenniskeskuksesta löytyy
varmasti..ja myllypurosta myös!
toinen konsti..miten pääsee
halvemmalla..on se, että ostat
jonkunlaisen minihameen. mieluiten
sellaisen venyvän ja joustavan..
ja laitat sinne alle pyöräilyshortsit. :)
kukaan ei huomaa että siellä olla
on shortsitkin. monet käyttää tota
taktiikkaa. (:- aloittelija.
Eikös pyöräilyshortsit oo aika pitkiä...nehän näkyy sieltä alla kun päällä on minihame?minnes pallo on hyvä laittaa?kerro hyvä taktiikka, ettei peli kärsi...:)
Kiitti tosi paljon!!! - jote
aloittelija. kirjoitti:
Eikös pyöräilyshortsit oo aika pitkiä...nehän näkyy sieltä alla kun päällä on minihame?minnes pallo on hyvä laittaa?kerro hyvä taktiikka, ettei peli kärsi...:)
Kiitti tosi paljon!!!ostat sellaset tarpeeks
lyhyet pyöräilyshortsit.
ite oon joskus käyttäny
puntillista uimapuvun alaosaa..
siis bikinien alaosaa. :D
sen pallon voi laittaa sinne
pyöräilyshortsin lahkeeseen..
jos ne on tarpeeks tiukat
ne shortsit.
kykkä se pallo siellä pysyy.
- chilarandom>>
dude nyt on 2011 ei olla enäää mis markka ajas ja hei käyttääks muute naiset aina tennistä pelatessa hametta vai vaa kilpailus emt??? :O
- tennispelaaja
Minun mielestäni naiset käyttävät hametta myös harjotuksissa.
- Williams...
Tennishameita on urheiluliikkeissä melko harvakseltaan ja siksi paras paikka niiden hakemiseen on tennishallit. Oikeassa tennishameessa on hameosan alla shortsit, jotka on siis kiinnitetty hameeseen ja ne ovat usein samaa väriä, kuin itse hame. Tälläisissä hameissa on usein yhdelle pallolle sopiva tasku. Ongelma onkin usein siinä, että urheiluliikkeissä on hameita ja shortseja urheiluun, mutta niistä puuttuu usein kokonaan taskut. Jotkut pelaajat ovat ratkaiseet ongelman erillisellä "pallovyöllä" mutta itse en ole sellaista kokeillut ja se soveltuukin parhaiten hidastempoiseen peliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18976Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875