Hei!
Alkaa ahdistamaan todella tämä elämä.
29v. Olen lonkkakipuni (ikuinen bursiitti, lonkka vinossa yms.) takia päätynyt useiden mutkien kautta myös urologille hakemaan diagnoosia oireilleni..
Oireina nivusten juiliminen, välillä kuin puukolla viistäisi hetkellisesti. Kasseihin kolottaa ja yleensä ovat ERITTÄIN arat. Välillä kepin päätä polttelee. Alavatsaa kuumottaa, välillä jäätää. Tarkkaa kipukohtaa hyvin vaikea paikantaa.
EI KOSKAAN ole kusemisessa ollut mitään oiretta!
Yleislääkäri on rassannut takapuolta, ei eturauhasessa vikaa.
Sitten urologi koitti "hieman" kovemmin, armoton kipu ja hiki samantien ohimoille. Sanoin että nämä kivut ovat olleet elämässäni ainakin viisi vuotta, nyt puolen vuoden ajan enemmän. Olen syövät ja kaikki kaynyt mielessäni jo läpi. Ensi vikolla palleista otetaan vielä ultra, eliminoidaan syöpä.
Ovatko kertomani oireet eturauhastulehduksen oireita myös teilläkin? Itse ihmettelen tuota virtsaamisjuttua, eikös aina pitäisi olla niitä ongelmia vai pitäisikö?
Urologin diagnoosi, krooninen eturauhastulehdus. 3 kk kuuri jotain Xatral-lääkettä. Fysioterapeutit sanovat femoralis-hermon olevan lonkassa jumissa ja se oireilisi palleihin asti. Tiedä sitten näitä!!
No, kuitenkin hoidetaan nyt eturauhastulehduksena, katsotaan mitä seuraa.
Antakaa elämiseen vinkkejä jos tosiaan tuo krooninen tulehdus on diagnoosi.
Tämä on ihan persettä. Mikään asento ei oli ikinä hyvä.
Krooninen eturauhastulehdus, auttakaa miestä!
23
12694
Vastaukset 23
- pelkkää arvailua
Voi sinua. Mistä se alkoi? Voisiko kipu johtua vaurioituneista hermoradoista? Niin, että itse vauriota ei oe, mutta hermoradat antavat aivojen välityksellä viestin kivusta? Tosin tätä voi ajatella vasta kun kaikki muut syyt on pois suljettu.
- häiritsevää
Terve! jokseenkin samat vaivat ja eturauhasta epäiltiin kans. tätä jatkunut viime talvesta. olin ultrassa viime viikolla ja kiveksestä löyty joku patti ilmeisesti vaaraton(cysta). tutkimukset jatkuu... Kipu on välillä todella häiritsevää ja vaikea kertoa tarkkaa kohtaa, mutta selkä,vatsa,nivunen,kives ovat kokonaisuutena kipeät. olen kyllä miettinyt jo syövänkin mahdollisuutta ja meinaan kyllä vaatia kunnon tutkimuksia, kun noita vaivoja on jo kärsitty sen verran.
- Mahatauti
Mulla ei selkä oireile alaalta (kaikkialta muualta kyllä), mutta onko sulla kusen kanssa jotain ongelmaa??
- bdfs
Mahatauti kirjoitti:
Mulla ei selkä oireile alaalta (kaikkialta muualta kyllä), mutta onko sulla kusen kanssa jotain ongelmaa??
Ei tee virtsaaminen kipeetä. joskus tuntuu et lopuks joutuu hiukan liruttelemaan pitempää,mut ei kipuja
- Mahatauti
En todellakaan tiedä mistä tämä paska on alkanut ja miksi. Ja yksityinen yleislääkärikään ei löytänyt tunnustellessa mitään. Vasta urologi löysi kun kunnolla tunkkasi ja sanoi eturauhasen tulehduksen.. ollut ties kuinka kauan. Parissa kuukaudessa heittänyt kivut kovemmaksi.
En tiedä. Neuvoton olo. Nytkin oikeaa nivusta polttaa. Aivan sama tankkaanko 600mg Buranaa vai en, sitäkin määräsi. Ei auta mihinkään, en siis ole syönyt.
Tuntuu että lääkäritkin vähän "vahvasti vain epäilevät", mutta kun saisi 100% diagnoosin niin helpottaisi edes henkisesti. Ei minkäänlaisia kusiongelmiakaan ole, siksi epäilen diagnoosia, mutta joku siellä kuitenkin mättää.
En tiedä.
Elämän pitäisi olla nyt parasta aikaa.- etura
Minua myös ahdistaa omassa tapauksessani tällähetkellä diagnoosi. Olo tuntuu niin epävarmalta, haluasin itsekin varman 100% diagnoosin oireilleni jottei kokoajan tarvitsisi miettiä pahempia vaihtoehtoja.
Tämä epävarmuus ahdistaa ihan helvetisti.
- etura
Itsellä seuraavanlainen tapaus, tila on ollut päällä kohta noin vuoden.
Kivut hepin päässä, kärki on myös ärtyneen näköinen.
Alaselkä kokoajan kipeä, alavatsassa tuikkii sillointällöin. Kasseihin tuikkii kans sillointällöin.
Muutaman kerran on ollut aivan hirveät alavatsan väänteet, silloin on tuntunut niinkuin kusettaisi ja pa***ttaisi yhtäaikaa.
Tuo hepin päässä oleva särky on vallitsevin, muista säryistä en paljoa välitä, koska tuo on kivun paikkana kamalinta.
Vessassa saa käydä usein, loppukusi tulee liruttamalla ja ruikkimalla. Yleensä jää vähän jälkitiputtelua.
Tahmeaa limaa vuotaa virtsaputkesta, ja luulenpa että juuri tämä lima ärsyttää hepin kärkeä.
Istuminen alkaa tekemään kipeää.
Yleislääkäri on tutkinut eturauhasen, joka ei oikeastaan aristanut, jomotus alkoi vasta kun lähdin vastaanotolta.
Lääkärin mielestä vaivat silti liittyivät eturauhaseen ja odottelenkin nyt urologin vastaanotolle pääsyä.
Tuon punoituksen takia olen käynyt varmuudenvuoksi myös ihotautilääkärillä, iho-ongelmasta ei kuulemma ole kyse.
Missään näytteissä ei ole mitään taudinaiheuttajaa löytynyt.
Välillä epäilen johtuuko eturauhasesta, välillä se taas tuntuu ihan ilmeiseltä.
Oireiden vaihtelu laittaa epäilyttämään, kaikki oireet ei ole aina samaanaikaan päällä, esim. jatkuva kusella ramppaaminen ja vatsakivut saattaa olla kokonaan poissa jopa viikon.
Tsemppiä!- Anonyymi
Hiiva
- Rev.McMoon
Minulla on ollut samantapaisia oireita ajoittain, pääasiassa ne tuntuvat alavatsassa vasemmalla puolella mutta siten kuin ne olisivat hyvin lähellä lonkkaa. Kivut säteilevät välillä selän puolelle, alavatsaan, reiteen, vasempaan kivekseen ja joka lonkan ulkopuolelle ja siitä kylkeen.
Tuo mainintasi femoralishermosta oasui nappiin minun kohdallani, minulla on nimittäin ollut samantapaisia hermopinteitä ympäri kehoa jo 80 luvun alkupuolelta. Niiden aiheuttaja oli elimistööni varastoituva kofeiini, minulla on ilmeisesti hidas kofeiinimetabolia ja silloin kofeiinijäämät kertyvät luulihasten kiinnityskohtiin ja kerryttävät niihin myös natriumia ja kalsiumia. Tämän seurauksena syntyy tulehduksia jotka löytyvät helposti sormin painellesssa voimakkaina kipupesäkkeinä luulihasten kiinnityskohdista, paitsi tietysti ne femoraalihermoa painavat lihakset.
Kofeiini vahvistaa myös aivorungossa tuntoaistimuksia valikoivasti ja silloin tuollaiset kipukohdat aiheuttavat takaisinsyöttöilmiön jonka johdosta lihakset alkavat kramppaamaan kipukohdan välittömässä läheisyydessä ja sieltä tulevat tuntoaistimukset vääristyvät ja voimistuvat sietämättömiksi.
Lopetin kahvinjuonnin viime talvena ja nyt noita kipuja tulee harvemmin ja harvemmin kun kudoksiin varastoitunutta kofeiinia vapautuu välillä takaisin verenkiertoon. Saattaa olla, että tuo femoralishermo ei kuntoudu kokonaan jos se on vahingoittunut oltuaan vuosia puristuksissa. Toinen sellainen hermo minulla on oikean jalan iskiashermo, se on ollut kipeä 5 vuotta ja se on tällä hetkellä kipein kohta niistä mitä on vielä jäljellä. Sen takia kävelin ½ vuotta kävelykepin avulla ja silläkin helvetin huonosti, viikon päästä kahvinjuonnin lopettamisen jälkeen sain heittää kepin menemään.
Blogissani on paljon juttua kofeiinista jos se kiinnostaa.
http://qmies.blogit.fi/- Rev.McMoon
Minulla se pallikipu meni pahimpien oireiden aikana niin pitkälle, että se todella tuntui eturauhastulehdukselta alavatsassa, alaselässä ja reisissä mutta se jatkuva kusetus puuttui. Eturauhasen lihakset olivat minulla niin kovassa krampissa, että edes spermaa ei tullut kuin tippa, kun tilanne laukesi, aukesivat mäihähanatkin.
Virtsaamiseen kofeiini vaikutti siten, että suihkua ei meinannut saada millään käyntiin ja kun sai, se tuli ohuena ja pätki kuin ois koiraa kusettanut. Jälkitiputustakin esiintyi. - Mahatauti
Rev.McMoon kirjoitti:
Minulla se pallikipu meni pahimpien oireiden aikana niin pitkälle, että se todella tuntui eturauhastulehdukselta alavatsassa, alaselässä ja reisissä mutta se jatkuva kusetus puuttui. Eturauhasen lihakset olivat minulla niin kovassa krampissa, että edes spermaa ei tullut kuin tippa, kun tilanne laukesi, aukesivat mäihähanatkin.
Virtsaamiseen kofeiini vaikutti siten, että suihkua ei meinannut saada millään käyntiin ja kun sai, se tuli ohuena ja pätki kuin ois koiraa kusettanut. Jälkitiputustakin esiintyi.Kiitos viestistäsi kofeiinimies.
Ite tankkaan kahvia ja jos pannu ei lähellä, tankataan Euroshopperin halpaa energiajuomaa.
Koitan nyt ilman kahvia elämääni, olen kaikille ehdotuksille avoin.
Se luo jonkinlaista turvallisuuden tunnetta, että en varmasti ole oireideni kanssa ainoa.
Äsken taas analysoin kun kivut kovenivat. Suurin kipu tuntuu tuossa "ylänivusissa" imusolmukkeiden kohdalla, eli oikeastaan alamahan alla. Sieltä se hyppii sitten sinne tänne, palleista nivusiin.
Mielenkiintoista.
Huomenna palleista otetaan ultra, koville joutuu miesrukka.
Ilmoittelen miten tilanne etenee. Koitetaan nyt ilman kofeiinia mitä tapahtuu. - Rev.McMoon
Mahatauti kirjoitti:
Kiitos viestistäsi kofeiinimies.
Ite tankkaan kahvia ja jos pannu ei lähellä, tankataan Euroshopperin halpaa energiajuomaa.
Koitan nyt ilman kahvia elämääni, olen kaikille ehdotuksille avoin.
Se luo jonkinlaista turvallisuuden tunnetta, että en varmasti ole oireideni kanssa ainoa.
Äsken taas analysoin kun kivut kovenivat. Suurin kipu tuntuu tuossa "ylänivusissa" imusolmukkeiden kohdalla, eli oikeastaan alamahan alla. Sieltä se hyppii sitten sinne tänne, palleista nivusiin.
Mielenkiintoista.
Huomenna palleista otetaan ultra, koville joutuu miesrukka.
Ilmoittelen miten tilanne etenee. Koitetaan nyt ilman kofeiinia mitä tapahtuu.minulla oireet alkavat hieman hellittää tällä kertaa, uusi kipuilukausi tulee taas kun otan seuraavan kuurin valkosipulia. Valkosipuli irroittaa tehokkaasti kudoksiin kertyneitä toksiineja, niin tehokkaasti, että olin joutua psykoosiin 5kk vieroituksen jälkeen sen takia kun kofeiinia irtosi kerralla oikein messevät määrät.
- hermohieroja
pinne nivusessa.Tekee noita ongelmia.Mun ehdotus osta apteekista risiiniöljyä sitä rätiin ja hautomaan nivushermon päälle ja sit se olisi saatava irti siitä suoliluun päältä. Tekee aluksi kipeetä mutta sit alkaa ihmeellisesti vitrsavaivatkin helpottamaan.Ongelma johtuu lantion vinoudesta eli siitä jo täälläkin paltalla kuuluisasta si-nivelestä.googlaa esim.selkasivut ym.lantionryhtivirhe asennot
- oireet
Oireet ovat samat kuin minulla aikoinaan todettiin.Lopulta kaikkien testien jälkeen todettiin krooninen eturauhastulehdus, joka on erittäin kivulias ja vaivaa koko elämän ajan. Lääkityksenä oli muistaakseni useita kuukausien jaksoja virtsatiehye tulehdukseen tarkoitettua lääkettä ja lisäksi vahva kipulääkitys.
Olin sairaslomalla noin 3kk ja pahimmat oireet kesti 1 vuoden ennenkuin alkoi helpottamaan. Tuli kyllä mieleen kaikki syövät yms. muut pahimmat sairaudet.
Tehokkain hoitokeino on ns. lämpökylpy, eli laitat kuumaa vettä vatiin tai lasten kylvetys punkkaan ja menet sitten sinne istumaan 15-30 min. kerrallaan vähintään kerran päivässä. Lämpötyyny on myös hyvä hoitokeino, muista ettet kylmetä itseäsi lämmön jälkeen.
Pukeutumisen kanssa pitää nyt olla tarkkana, kunnon lämpökerrasto päälle ja mieluummin yhdet ylimääräiset kalsarit jalkaan.
Toivotan Tsemppiä sinulle, kyllä vaivat ajan myötä helpottaa.- Mahatauti
Moi sairaat kanssatoverit!
Kiitos kaikista viesteistänne. Pallit on nyt ultrattu, ei mitään hälyttävää, eli ei syöpää. Joku herneen kokoinen spermapatti ja suonikohjuja, mutta tällä hetkellä nille ei tehdä mitään vaikka kuulemma "veri kulkee väärään suuntaan vasemmasta pallista".
Oireet ovat tosiaan hermoja raastavia, oikeastaan täysin nyt keskittynyt tuon navan alle nivusia kohti, kuin sisälläni asuisi hiiriä jotka juoksentelevat sytkärit kädessä alamahaa edestakaisin ja siinä sivussa nahkaani poltellen.
Ja lääkkeistä, Xatral pissilääke on käytössä vaikka niitä oireita ei olekaan.
Myöskin kuukauden antibiootti aloitettiin, ihan "varuilta", jospa olisikin bakteeriperäistä..
Seurataan tilannetta. Kroonisena pellenä nyt mennään sitten ympäriinsä. Tälläkin hetkellä kahdet kalsarit päällekkäin.
Ja totta, kuolemanpellko on kauhea, luonnollinen reaktio. Nytkin kuumetta tässä kun tätä kirjoitan, mutta se on taas ihan perus virustauti, niitäkin toinen toisensa perään. Tottakai senkin yhdistin jo vähintään Aidsiin. Kyllähän sitä itsensä saa psyykkaamalla vaikka hulluksi.
Ei pidä miettiä.
Huomenna lämpötyynyt hakuun duunipenkkiin ja autoon. Hyvä elämä. - Runk-ari
Mahatauti kirjoitti:
Moi sairaat kanssatoverit!
Kiitos kaikista viesteistänne. Pallit on nyt ultrattu, ei mitään hälyttävää, eli ei syöpää. Joku herneen kokoinen spermapatti ja suonikohjuja, mutta tällä hetkellä nille ei tehdä mitään vaikka kuulemma "veri kulkee väärään suuntaan vasemmasta pallista".
Oireet ovat tosiaan hermoja raastavia, oikeastaan täysin nyt keskittynyt tuon navan alle nivusia kohti, kuin sisälläni asuisi hiiriä jotka juoksentelevat sytkärit kädessä alamahaa edestakaisin ja siinä sivussa nahkaani poltellen.
Ja lääkkeistä, Xatral pissilääke on käytössä vaikka niitä oireita ei olekaan.
Myöskin kuukauden antibiootti aloitettiin, ihan "varuilta", jospa olisikin bakteeriperäistä..
Seurataan tilannetta. Kroonisena pellenä nyt mennään sitten ympäriinsä. Tälläkin hetkellä kahdet kalsarit päällekkäin.
Ja totta, kuolemanpellko on kauhea, luonnollinen reaktio. Nytkin kuumetta tässä kun tätä kirjoitan, mutta se on taas ihan perus virustauti, niitäkin toinen toisensa perään. Tottakai senkin yhdistin jo vähintään Aidsiin. Kyllähän sitä itsensä saa psyykkaamalla vaikka hulluksi.
Ei pidä miettiä.
Huomenna lämpötyynyt hakuun duunipenkkiin ja autoon. Hyvä elämä.Niin tuli vaan mieleen tästä keskustelusta että olen jostain kuullut että säännöllinen masturbointi saattaisi estää eturauhasvaivoja/eturauhassyöpää. Onko tästä mitään parempaa tietoa teillä.
Olishan se mukava tietää että sen lisäksi että se on mukavaa, siitä saattaisi olla jotain hyötyäkin =) - jopi
Runk-ari kirjoitti:
Niin tuli vaan mieleen tästä keskustelusta että olen jostain kuullut että säännöllinen masturbointi saattaisi estää eturauhasvaivoja/eturauhassyöpää. Onko tästä mitään parempaa tietoa teillä.
Olishan se mukava tietää että sen lisäksi että se on mukavaa, siitä saattaisi olla jotain hyötyäkin =)Kuulostaapa tutulta.
Itselle monia eri oireita poislukien virtsaamisvaivat jotka "poistuneet" pahimman alun jälkeen mutta muuten kyllä kipuja riittää.
Itselle parhaiten auttaa lämpö niin monessa muodossa vain pystyy antaan( alaselkään, alamahaan ja välilihalle).
Kalja pois, viina pois(ainakin latraamattomana). Heti oireet pahenee jos kuppia kunnolla ottaa.
Väkevät mausteet/ruuat pahentaa oireita.
Pääkoppa pitäis saada jotenkin kuntoon sillä mitä enemmän mietit sitä kipeämpi olet.
Itsellä parikin kertaa rauhanen ultrattu jossa näkyi jälkiä tulehduksesta eli kalkkeumaa mutta muuten ok. Alavatsa, ,munuainen jne.. ultrattu ja testattu = ok ja kun nämä tiedot tulivat niin vaivat pienenivät ainakin puolella.
Tuosta rauhasen tyhjentämisestä sen verran että sitä kannattaa suorittaa joko sitten omin käsin jollei siihen apuja muuten löydy. Ja jos ukkomies olet niin lääkäriltä "todistus" että pitää saada.
Rauhasen tyhjennys säännöllisesti pitää "epäpuhtaudet" suht hyvin loitolla joita muuten sinne kertyy. - polvikipuja
jopi kirjoitti:
Kuulostaapa tutulta.
Itselle monia eri oireita poislukien virtsaamisvaivat jotka "poistuneet" pahimman alun jälkeen mutta muuten kyllä kipuja riittää.
Itselle parhaiten auttaa lämpö niin monessa muodossa vain pystyy antaan( alaselkään, alamahaan ja välilihalle).
Kalja pois, viina pois(ainakin latraamattomana). Heti oireet pahenee jos kuppia kunnolla ottaa.
Väkevät mausteet/ruuat pahentaa oireita.
Pääkoppa pitäis saada jotenkin kuntoon sillä mitä enemmän mietit sitä kipeämpi olet.
Itsellä parikin kertaa rauhanen ultrattu jossa näkyi jälkiä tulehduksesta eli kalkkeumaa mutta muuten ok. Alavatsa, ,munuainen jne.. ultrattu ja testattu = ok ja kun nämä tiedot tulivat niin vaivat pienenivät ainakin puolella.
Tuosta rauhasen tyhjentämisestä sen verran että sitä kannattaa suorittaa joko sitten omin käsin jollei siihen apuja muuten löydy. Ja jos ukkomies olet niin lääkäriltä "todistus" että pitää saada.
Rauhasen tyhjennys säännöllisesti pitää "epäpuhtaudet" suht hyvin loitolla joita muuten sinne kertyy.Moi,
Heppiä kutittelee ja joskus voi tulla nopea vihlaisu. Outo "tuntemus" putkessa aika usein. Alavatsa ja vähän joskus muualtakin ilmoittelee itsestään-oikea kylki esim. Nivusia polttelee. Alselkä on vihoitellut pidempään kun on tuo lantiokin vinossa!
Onko teilla arvon sairaat polvet kipeät? Nyt on alkanut taas tauon jälkeen polviin sattumaan aika paljonkin.. Joskus aikoinaan oli klamppa ja polvet oli silloinkin kipeät. En kyllä tähän hätään keksi mistä klampan olisin saanut. Siinä sitä olisi muijalle selittämistä, kun ei ole mitä tunnustaa. Klamppa tai tippuri testeihin ei jaksais mennä jos joku pommi löytyykin, niin parempi olla tietämättä koko asiaa... Viimeks kävin, eikä mitään löytynyt, mutta kaikkia testejä ei tehty sillon, enkä enää edes muista mitä tehtiin.
Mutta siis, onko kenelläkään teistä polvet oireilleet tulehduksen vuoksi? Entä pakottaako navan ja hepin välistä aluetta- ihan siitä juuren tuntumasta? Kuseminen ei satu yhtään, eikä mitään vuotoakaan ole ilmennyt mielestäni.
Tässä yritän diagnosoida vaivaani... - veikkasi
polvikipuja kirjoitti:
Moi,
Heppiä kutittelee ja joskus voi tulla nopea vihlaisu. Outo "tuntemus" putkessa aika usein. Alavatsa ja vähän joskus muualtakin ilmoittelee itsestään-oikea kylki esim. Nivusia polttelee. Alselkä on vihoitellut pidempään kun on tuo lantiokin vinossa!
Onko teilla arvon sairaat polvet kipeät? Nyt on alkanut taas tauon jälkeen polviin sattumaan aika paljonkin.. Joskus aikoinaan oli klamppa ja polvet oli silloinkin kipeät. En kyllä tähän hätään keksi mistä klampan olisin saanut. Siinä sitä olisi muijalle selittämistä, kun ei ole mitä tunnustaa. Klamppa tai tippuri testeihin ei jaksais mennä jos joku pommi löytyykin, niin parempi olla tietämättä koko asiaa... Viimeks kävin, eikä mitään löytynyt, mutta kaikkia testejä ei tehty sillon, enkä enää edes muista mitä tehtiin.
Mutta siis, onko kenelläkään teistä polvet oireilleet tulehduksen vuoksi? Entä pakottaako navan ja hepin välistä aluetta- ihan siitä juuren tuntumasta? Kuseminen ei satu yhtään, eikä mitään vuotoakaan ole ilmennyt mielestäni.
Tässä yritän diagnosoida vaivaani...tippuria, mutta siinä taitaa olla niin äkäiset oireet alkuvaiheessa,että olisi varmaan tullut lääkäriin mentyä.. Lisäksi tippurissa taitaa olla usein runsastakin vuotoa alkuvaiheessa.
- Kaleva+-+
veikkasi kirjoitti:
tippuria, mutta siinä taitaa olla niin äkäiset oireet alkuvaiheessa,että olisi varmaan tullut lääkäriin mentyä.. Lisäksi tippurissa taitaa olla usein runsastakin vuotoa alkuvaiheessa.
Tämä on "hiukan" myöhässä.Ristiluun ja häntäluun
nikamien väleistä kokoontuu se hermopunos joka
hermottaa laajasti lantion aluetta,punos löytyy
suoliluulta tunnustelemalta.Jatkuu reiden sisäsyrjästä alas hermottaen polven.Yhdelle tuttavalle tehtiin molempiin polviin tähys.leikkaus
ja olisi tehty uudestaan mutta ehdin väliin.Potilas
oli valittanut samalle kirurgille kipeää takapuolta
Mutta mutta !!? Hermoratahieronta tässä tapauksessa
korjasi ongelman.
- ll.j
tiedän miltä tuntuu kun mikää asento tunnu hyvältä olen itse kärsiny vuosia samoista oiresta ja napsinu vaikka mitä lääket lääkäri on määräny mut ei tunnu auttavan ja nyt syön iteki noit samoja lääket xatral ja arcoxia olen syöny niitä noin 3kk ja noin vuode kuurin mä sain huonolta näyttää tä mun tilanne mut ei voi muuta kun rukoila ja tsempata elämäni yhtä kun helvetissä ainaki siltä tuntuu 24v.Scarface
- Siitä minäkin kärsin
Kyllä tämä alavatsan/selän polte joka säteilee lonkkiin on perseestä.Itsellä on jälkitiputtelua virtsaamisen jälkeen,joskus kolottaa putken päätä. Ensi kosketus tähän tautiin oli kuusi vuotta sitten.Ensin lievänä ja sitten oli jo välissä yksi virtsatulehdus.Muutama vuosi menny vähemmmillä kivuilla,mutta tämä talvi ollu taas yhtä helvettiä.Kaiken maailman testit otettu ja lääkkeen syöminen ei saa kuin pakin sekaisin. Itselläni alaselän hieronta auttaa,lämpimät suihkut,saunassa istuminen ja kaikki mihin liittyy sana lämmin.Tämäkin helpotus itse vaivaan on tilapäistä Sitten yleensä tämän kanssa tulee kylkiäisenä stressi joka tietysti aiheuttaa kaikkea muuta kivaa.Toisinaan sitä mitä miettii että millasta se sitten on kun tulee se OIKEA kipu?! tämäkin on toisinaan yhtä helvettiä.
- nuori2
Itsekin oletan kärsiväni jonkinasteisesta kroonisesta eturauhastulehduksesta, mutta vuosien oireilun jälkeen olen diagnosoinut ongelman johtuvan ennen kaikkea stressistä ja lihasten kiristymisestä. Nämä vaikuttavat lantion ja vatsan seudun verenkiertoon ja aiheuttavat mitä kivuliaampia ja ihmeellisempiä vaivoja konehuoneessa. Haluasinkin kysyä tämän palstan lukijoilta onko kukaan muu huomannut, että kun oireet ovat päällä niin erityisesti alavatsa on turvoksissa, suoli toimii vähän huonosti ja koko alakerrassa on sellainen olo että se olisi jotenkin tukossa. Itse huomaan esimerkiksi, että ilmojen päästäminen vaikuttaa positiivisesti olotilaan ja samalla vatsan/eturauhasen alue rentoutuu ja oireet ovat poissa. Jos joku kokee tuota vaikeasti kuvailtavaa "tukossa olevaa" olotilaa alakerran seudulla niin olisi kiva kuulla kokemuksia. Itse siis uskon, että eturauhasen hyvinvointiin liittyy siis vahvasti suoliston toiminta ja kun suolisto voi huonosti niin se aiheuttaa painetta mm. eturauhaseen ja oireet ovat päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid1721135En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene45763Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi27723Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.137718- 44679
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l221669- 67635
Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää164602Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36600Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal52580