Oli pakko tänne välillä laittaa mietteitä ku ei jaksa aivokopassa niitä pyöritellä..Niin olin kiinnostunu yhestä naisen alusta mun työpaikalla mut kuulin sit et sillä on vissiin jo mies..Ja on ollu vaikee sitä sit unohtaa ja yrittää olla niin kuin mitään ei ois tapahtunu, hän ei varmaan onneks kuitenkaan tiedä näistä tunteista enkä mä ehkä edes halua et tietää, enpä sotke sen elämää.Ajatella olin vielä joku aika sitten kysymässä sitä leffaan mut viime hetkellä jänistin sit(munaton mies).Prkl. ku aina kun sen kans joudun tekemisiin tai nään sen niin sisällä vihlaisee!Mä yritän kyllä ihan kympillä piilottaa kaikki mun tuntemukset kun olen hänen lähellään, mut joka kerta se on yhtä vaikeeta.En tiedä pystyykö tähän kommentoimaan järkevästi mut yrittäkää.
miten tässä eläis eteenpäin?
4
795
Vastaukset
- rabitti JJ
Olet rakastunut siihen naiseen. Niin mullekin kävi ja sen myöskin sanoin sille friidulle. OK, se oli otettu mut sanoi rakastavansa poikaystäväänsä.
Teimme duunia yhdessä ja sielua kalvoi kokoajan.
Sit se huomas sen itsekkin ja sanoi et mulle pitää saada tyttöystävä, nainen, hoito...
Se muija auttoi mua sen ihastuksen yli olemalla ´välittäjä´. Se roudasi omia kavereitaan näytille ja järkkäsi treffejä. Nyt olen OK hänen kanssaan.Siinä kävi sit sillä lailla:)No minä en halua ketään parittajan hommiin, pitää yrittää saada itse hoidettua...Mut kiva kun hyvin päätty!
- jointtina
teru84 kirjoitti:
Siinä kävi sit sillä lailla:)No minä en halua ketään parittajan hommiin, pitää yrittää saada itse hoidettua...Mut kiva kun hyvin päätty!
Oletko varma että sillä on mies, kysyisit,,-
jointtina kirjoitti:
Oletko varma että sillä on mies, kysyisit,,-
En ole mielestäni riittävästi vielä puheväleissä ja tuo mahdollinen miesystävä meinaa nostaa tuon riman liian korkealle...En ole vahvimmillani kun pitäis kasvotusten puhua ja vielä näin vaikeasta asiasta, voi mistä sitä sais rohkeutta mennä jutulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa1384553SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p763785Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.712449SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2261888Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1181747Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2471156Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo49805- 62756
Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall20746Unelmoitko asumisesta ja elämisestä tai lomasta Lapissa?
Unelmoitko Lapista, ja ehkä voisit asua ja elääkin siellä? Lappi kiehtoo niin suomalaisia kuin ulkomaalaisiakin: lumi,6725