miten tässä eläis eteenpäin?

Oli pakko tänne välillä laittaa mietteitä ku ei jaksa aivokopassa niitä pyöritellä..Niin olin kiinnostunu yhestä naisen alusta mun työpaikalla mut kuulin sit et sillä on vissiin jo mies..Ja on ollu vaikee sitä sit unohtaa ja yrittää olla niin kuin mitään ei ois tapahtunu, hän ei varmaan onneks kuitenkaan tiedä näistä tunteista enkä mä ehkä edes halua et tietää, enpä sotke sen elämää.Ajatella olin vielä joku aika sitten kysymässä sitä leffaan mut viime hetkellä jänistin sit(munaton mies).Prkl. ku aina kun sen kans joudun tekemisiin tai nään sen niin sisällä vihlaisee!Mä yritän kyllä ihan kympillä piilottaa kaikki mun tuntemukset kun olen hänen lähellään, mut joka kerta se on yhtä vaikeeta.En tiedä pystyykö tähän kommentoimaan järkevästi mut yrittäkää.

4

756

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rabitti JJ

Olet rakastunut siihen naiseen. Niin mullekin kävi ja sen myöskin sanoin sille friidulle. OK, se oli otettu mut sanoi rakastavansa poikaystäväänsä.

Teimme duunia yhdessä ja sielua kalvoi kokoajan.
      Sit se huomas sen itsekkin ja sanoi et mulle pitää saada tyttöystävä, nainen, hoito...

Se muija auttoi mua sen ihastuksen yli olemalla ´välittäjä´. Se roudasi omia kavereitaan näytille ja järkkäsi treffejä. Nyt olen OK hänen kanssaan.

• Siinä kävi sit sillä lailla:)No minä en halua ketään parittajan hommiin, pitää yrittää saada itse hoidettua...Mut kiva kun hyvin päätty!

• jointtina
        teru84 kirjoitti:

Siinä kävi sit sillä lailla:)No minä en halua ketään parittajan hommiin, pitää yrittää saada itse hoidettua...Mut kiva kun hyvin päätty!

Oletko varma että sillä on mies, kysyisit,,-

• jointtina kirjoitti:

Oletko varma että sillä on mies, kysyisit,,-

En ole mielestäni riittävästi vielä puheväleissä ja tuo mahdollinen miesystävä meinaa nostaa tuon riman liian korkealle...En ole vahvimmillani kun pitäis kasvotusten puhua ja vielä näin vaikeasta asiasta, voi mistä sitä sais rohkeutta mennä jutulle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      66
      3235
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      25
      2993
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2882
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2688
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2568
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2550
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2321
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2211
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2098
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2082
    Aihe