miten tässä eläis eteenpäin?

Oli pakko tänne välillä laittaa mietteitä ku ei jaksa aivokopassa niitä pyöritellä..Niin olin kiinnostunu yhestä naisen alusta mun työpaikalla mut kuulin sit et sillä on vissiin jo mies..Ja on ollu vaikee sitä sit unohtaa ja yrittää olla niin kuin mitään ei ois tapahtunu, hän ei varmaan onneks kuitenkaan tiedä näistä tunteista enkä mä ehkä edes halua et tietää, enpä sotke sen elämää.Ajatella olin vielä joku aika sitten kysymässä sitä leffaan mut viime hetkellä jänistin sit(munaton mies).Prkl. ku aina kun sen kans joudun tekemisiin tai nään sen niin sisällä vihlaisee!Mä yritän kyllä ihan kympillä piilottaa kaikki mun tuntemukset kun olen hänen lähellään, mut joka kerta se on yhtä vaikeeta.En tiedä pystyykö tähän kommentoimaan järkevästi mut yrittäkää.

4

837

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rabitti JJ

Olet rakastunut siihen naiseen. Niin mullekin kävi ja sen myöskin sanoin sille friidulle. OK, se oli otettu mut sanoi rakastavansa poikaystäväänsä.

Teimme duunia yhdessä ja sielua kalvoi kokoajan.
      Sit se huomas sen itsekkin ja sanoi et mulle pitää saada tyttöystävä, nainen, hoito...

Se muija auttoi mua sen ihastuksen yli olemalla ´välittäjä´. Se roudasi omia kavereitaan näytille ja järkkäsi treffejä. Nyt olen OK hänen kanssaan.

• Siinä kävi sit sillä lailla:)No minä en halua ketään parittajan hommiin, pitää yrittää saada itse hoidettua...Mut kiva kun hyvin päätty!

• jointtina
        teru84 kirjoitti:

Siinä kävi sit sillä lailla:)No minä en halua ketään parittajan hommiin, pitää yrittää saada itse hoidettua...Mut kiva kun hyvin päätty!

Oletko varma että sillä on mies, kysyisit,,-

• jointtina kirjoitti:

Oletko varma että sillä on mies, kysyisit,,-

En ole mielestäni riittävästi vielä puheväleissä ja tuo mahdollinen miesystävä meinaa nostaa tuon riman liian korkealle...En ole vahvimmillani kun pitäis kasvotusten puhua ja vielä näin vaikeasta asiasta, voi mistä sitä sais rohkeutta mennä jutulle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Herkkyydestä

Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l
      Sinkut
      267
      868
    2. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      665
    3. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      44
      645
    4. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      34
      558
    5. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      51
      497
    6. Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä

Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona
      Ikävä
      30
      450
    7. Onko meillä

Kaikki hyvin? 🤨 Miehelle
      Ikävä
      30
      444
    8. En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta

Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.
      Ikävä
      45
      437
    9. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      38
      436
    10. Mies.. rehellisesti

Mitä haluat nyt sun elämään?
      Ikävä
      45
      427
    Aihe