Eli kävin valkaisemassa hampaani laserilla noin vuosi sitten, enkä ollut hirveän tyytyväinen lopputulokseen. Hampaani eivät vaalenneet paljoa, vaikka en kovin kummoista lopputulosta odottanutkaan, kun oma hammasluuni on luonnostaan keltainen:) Nyt haluaisin kokeilla kotona käytettäviä muotteja kuten dentaway. Onko jollain kokemusta? Parempi lopputulos kuin laserilla? En polta, en juo kahvia tai punaviiniä, mutta teetä senki edestä:D Mutta siis tehoavatko muotit luonnostaan keltaiseen hampaaseen?:)
Hampaiden valkaisu..
18
6635
Vastaukset
- oma kokemukseni...
Itse valkaisen luonnostaan keltaiset hampaani Opalescense kotivalkaisulla 10% karbamidiperoksilla, hintaa tälle tuli 220e. Muotteja pidin suussa 7 yötä. Aika inhottavaa puuhaa se oli, varsinkin kun yhden kokonaisen päivän vihloi alahampaita aivan riivatusti. Meinasi itku tulla. Nämä vihlomisethan on aika yleisiä sivuoireita.
Valkaisun lopuksi hampaisiin tuli valkoisia laikkuja, mutta ne katosivat muutamassa päivässä.
Hampaista tuli selkeästi vaaleammat ja vähemmän keltaiset, mutta ei sellaiset kirkkaan valkoiset. Luonnollisen valkoiset, sanoisin. Kukaan ei varmaan arvaa että hampaitani on valkaistu mutta eipä kukaan katso myöskään että onpa keltaiset hampaat. Kun etualueelta valkaisun jälkeen vaihdettiin yks vanha paikka, siihen laitettiin paikka-aineen sävyä A1 eli kaikista vaaleinta mitä lääkärillä oli saatavana. - valkoiset
Kokeille Crest whitestripse, usan suosituin valkaisu tuote. Laitta haku Youtuben.
- Baye
Moi, itse tilasin ebay.comista Crest Whitestrips Supremeja (http://en.wikipedia.org/wiki/Crest_Whitestrips) Niissä oleva valkaisuaine on Suomesta saatavia vahvempaa.
Jo vajaan viikon käytön jälkeen luonnollisesti keltaiset hampaat ovat vaalenneet huomattavasti. 84 liuskaa maksoi postikuluineen n. 40e, huomattavasti hammaslääkärissä tehtyä valkaisua edullisempi siis.. Vihlontaa tai muuta harmeja ei ole ollut.
Ebayssä on useita myyjiä, itse tilasin 'vivaplanetilta', toimitus oli perillä vajaassa viikossa. Paketit lähetetään kirjattuna ja jos kuitenkin jäisi tulematta, niin luottokortilla maksettaessahan vahinko jää luottokunnan kontolle..
Jos päätät tilata niin kerro miten toimii :)- havekk
Ei toimi. 10% hapoilla kokeiltu ja ei mitään muutosta. Ne liuskat on muutenkin aivan onnettomat. Ylä Etuhampaille tuleva teippi peittää melkein näkyvät pinnat ja alahampaille tuleva teippi ei peitä kuin juuri etuhampaat. Eli ala teipin leveys on noin 5cm. Älä laita rahaa noihin teippeihin jos oikeasti haluat valkaista hampaasi. Jos pientä tupakan tummumaa on, niin noilla voi saada ehkä jotain pientä parannusta. Mutta keltaisia hampaita nuo eivät muuta valkoisiksi tai edes vaaleiksi.
- Baye
havekk kirjoitti:
Ei toimi. 10% hapoilla kokeiltu ja ei mitään muutosta. Ne liuskat on muutenkin aivan onnettomat. Ylä Etuhampaille tuleva teippi peittää melkein näkyvät pinnat ja alahampaille tuleva teippi ei peitä kuin juuri etuhampaat. Eli ala teipin leveys on noin 5cm. Älä laita rahaa noihin teippeihin jos oikeasti haluat valkaista hampaasi. Jos pientä tupakan tummumaa on, niin noilla voi saada ehkä jotain pientä parannusta. Mutta keltaisia hampaita nuo eivät muuta valkoisiksi tai edes vaaleiksi.
"Mutta keltaisia hampaita nuo eivät muuta valkoisiksi tai edes vaaleiksi. "
Ja juuri kun sanoin että minulle toimivat.. 14% on 40% voimakkaampaa kuin 10% aine, luuletko ettei tuolla ole väliä?? Dentway valkaisugeeli on ymmärtääkseni 22% KARBAMIDIperoksidia, 'Supreme'-teipeissä 14% VETYperoksidia, joka on kolme kertaa karbamidia tehokkaampaa..
Ei minulla ole tarvetta mainostaa kenenkään tuotteita, mutta minulle teipit ovat toimineet erittäin hyvin. - valkoiset
Baye kirjoitti:
Ja juuri kun sanoin että minulle toimivat.. 14% on 40% voimakkaampaa kuin 10% aine, luuletko ettei tuolla ole väliä?? Dentway valkaisugeeli on ymmärtääkseni 22% KARBAMIDIperoksidia, 'Supreme'-teipeissä 14% VETYperoksidia, joka on kolme kertaa karbamidia tehokkaampaa..
Ei minulla ole tarvetta mainostaa kenenkään tuotteita, mutta minulle teipit ovat toimineet erittäin hyvin.Toimivat eritäin hyvin joo(Y). Suositelen! parempi kui zoom valkaisu. Ja halvepi:P
- tää on tätä
valkoiset kirjoitti:
Toimivat eritäin hyvin joo(Y). Suositelen! parempi kui zoom valkaisu. Ja halvepi:P
On se ihme homma kun pitää rimpuilla kaikenmaailman teipeillä, stripseillä ja vaikka ties millä kotikonsteilla. Nytkin tossa vieressä vilkkuu Dentwayn "ammattimainen valkaisu" banneri...Miten hitossa ammattimainen valkaisu voi tippua postilaatikosta?! Täysin edesvastuutonta hommaa. HEI, teillä on yhdet hampaat! Jos ei ole varaa turvautua ammattilaisen apuun, niin on kaksi vaihtoehtoa 1) anna asian olla 2) tingi jostain muusta turhemmasta, säästä ja hoida asia kunnolla. piste.
- Baye
tää on tätä kirjoitti:
On se ihme homma kun pitää rimpuilla kaikenmaailman teipeillä, stripseillä ja vaikka ties millä kotikonsteilla. Nytkin tossa vieressä vilkkuu Dentwayn "ammattimainen valkaisu" banneri...Miten hitossa ammattimainen valkaisu voi tippua postilaatikosta?! Täysin edesvastuutonta hommaa. HEI, teillä on yhdet hampaat! Jos ei ole varaa turvautua ammattilaisen apuun, niin on kaksi vaihtoehtoa 1) anna asian olla 2) tingi jostain muusta turhemmasta, säästä ja hoida asia kunnolla. piste.
Ammattimainen, ei siis ammattilaisen tekemä.
Ulkomaailmassa Crestin supreme stripsit saa siis nimenomaan hammaslääkärin kautta.. Taitavat olla sen verran edullinen ja toimiva ratkaisu, ettei niitä Suomen markkinoille edes haluta, mieluummin istutetaan asiakasta hoitotuolissa ja nyhdetään muutamia satoja euroja pikkuhommasta.
Ei millään pahalla silti, Suomi24 on juuri kaltaisillesi möyhkijöille oikea paikka :) - valkaisuun liittyy paljon a...
Baye kirjoitti:
Ammattimainen, ei siis ammattilaisen tekemä.
Ulkomaailmassa Crestin supreme stripsit saa siis nimenomaan hammaslääkärin kautta.. Taitavat olla sen verran edullinen ja toimiva ratkaisu, ettei niitä Suomen markkinoille edes haluta, mieluummin istutetaan asiakasta hoitotuolissa ja nyhdetään muutamia satoja euroja pikkuhommasta.
Ei millään pahalla silti, Suomi24 on juuri kaltaisillesi möyhkijöille oikea paikka :)Valkaisuun liittyy paljon muutakin asiaa kuin se että hampaat valkaistuvat. Kun joku tilaa noita teippejä, hän ei saa kunnollista ohjeistusta niiden käyttöön - ja mikä tärkeämpää, siihen mitä hampaiden valkaisu tekee hampaille ja miten hampaita tulee hoitaa valkaisun aikana ja sen JÄLKEEN. Se ei ole aivan yhdentekevää. Parhaassa tapauksessa ihminen voi pilata hampaansa.
Kuulinpa kerran naisesta joka valkaisu hampaansa itsetoimisesti ja tykkäsi juoda mustikkakeittoa. Tadaa, lopputuloksena sinisen-liilat hampaat, ai että olivat varmasti kauniit. Tämän olisi voinut ennalta ehkäistä kun olisi käynyt lääkärillä ja lääkäri olisi kertonut vähän faktaa miten hampaat reagoivat vaalennukseen.
Mutta tyhmästä päästä kärsii koko kroppa.
Noi teipit kuulemma muuten aiheuttavat ihan jumalatonta vihlomista, joka yleensä tarkoittaa että ne eivät ainakaan ole kovin hellävaraisia. - hyvä lopputulos
valkaisuun liittyy paljon a... kirjoitti:
Valkaisuun liittyy paljon muutakin asiaa kuin se että hampaat valkaistuvat. Kun joku tilaa noita teippejä, hän ei saa kunnollista ohjeistusta niiden käyttöön - ja mikä tärkeämpää, siihen mitä hampaiden valkaisu tekee hampaille ja miten hampaita tulee hoitaa valkaisun aikana ja sen JÄLKEEN. Se ei ole aivan yhdentekevää. Parhaassa tapauksessa ihminen voi pilata hampaansa.
Kuulinpa kerran naisesta joka valkaisu hampaansa itsetoimisesti ja tykkäsi juoda mustikkakeittoa. Tadaa, lopputuloksena sinisen-liilat hampaat, ai että olivat varmasti kauniit. Tämän olisi voinut ennalta ehkäistä kun olisi käynyt lääkärillä ja lääkäri olisi kertonut vähän faktaa miten hampaat reagoivat vaalennukseen.
Mutta tyhmästä päästä kärsii koko kroppa.
Noi teipit kuulemma muuten aiheuttavat ihan jumalatonta vihlomista, joka yleensä tarkoittaa että ne eivät ainakaan ole kovin hellävaraisia.Itse käännyin asiantuntijan puoleen ja sain hyvät ohjeet ennen ja jälkeen valkaisun. Ja ennenkaikkea olen oikein tyytyväinen lopputulokseen. Kävin siis Glossilla, hyviä paikkoja löytyy varmaan muitakin, mutta tätä voin suositella http://www.glosshymy.fi
- havekk
Baye kirjoitti:
Ei minulla ole tarvetta mainostaa kenenkään tuotteita, mutta minulle teipit ovat toimineet erittäin hyvin.Nuo teipit eivät toimi. Perustellaan nyt vielä, kun edellisestä viestistä unohtui. Teipit eivät ole tiiviisti hampaiden ympärillä. = Sylki pääsee hampaan pinnalle ja miedontaa happokäsittelyä.
EI TOIMI. Säästäkää tuokin 40-50€ siihen ammattilaisen käsittelyyn. Ei kannata kokeilla halpoja "ammattimaisia valkaisuja", joista helposti kertyykin ammattilaisen tekemän valkaisun hinta. - Huoh..
havekk kirjoitti:
Nuo teipit eivät toimi. Perustellaan nyt vielä, kun edellisestä viestistä unohtui. Teipit eivät ole tiiviisti hampaiden ympärillä. = Sylki pääsee hampaan pinnalle ja miedontaa happokäsittelyä.
EI TOIMI. Säästäkää tuokin 40-50€ siihen ammattilaisen käsittelyyn. Ei kannata kokeilla halpoja "ammattimaisia valkaisuja", joista helposti kertyykin ammattilaisen tekemän valkaisun hinta.Ei järki kuitenkaan sano että voisi käyttää huulen alla vanurullia, ihan kuten hammaslääkärikin tekisi ?
Valkaisu toimii, tosin keskustelun aloittaja kertoi jo käyneensä ammattilaisen tekemässä valkaisussa eikä ollut tyytyväinen tulokseen. Ei teipeilläkään lumivalkeiksi hampaat tule,tietysti lähtötasosta riippuen, mutta rohkeasti hymyillä uskaltaa...
Kukin aikuinen tekee omat valintansa, itse olin tyytyväinen.. - Maistuu pahalle
Huoh.. kirjoitti:
Ei järki kuitenkaan sano että voisi käyttää huulen alla vanurullia, ihan kuten hammaslääkärikin tekisi ?
Valkaisu toimii, tosin keskustelun aloittaja kertoi jo käyneensä ammattilaisen tekemässä valkaisussa eikä ollut tyytyväinen tulokseen. Ei teipeilläkään lumivalkeiksi hampaat tule,tietysti lähtötasosta riippuen, mutta rohkeasti hymyillä uskaltaa...
Kukin aikuinen tekee omat valintansa, itse olin tyytyväinen..Crest Whiteline Superemea olen käyttänyt satunnaisesti vuoden. Hyvin ovat toimineet ja hampaat vaalenee.
Painan liuskat hammastikulla tiiviisti hampaita vasten, myös hampaiden väleihin asti.
En tavoittele valkeutta, vaan pidän liuskoilla sitä yllä.
Minulle on tehty crystal hampaiden valkaisu vuonna 2001 ja olen ollut siihen erittäin tyytyväinen. Tummentumia ei ole juurikaan tullut, koska käytän päivittäin Rembrantin hammastahnaa ja tehokkaampana (punaviinin tai teen juonnin jälkeen) liuskoja.
Suosittelen ylläpidoksi varsinaisen hampaiden valkaisun jälkeen....
Ennemmin laitan rahaa kestoripsiini (www.heavenlynails.kotisivukone.com) kuin hampaiden järjettömään valkaisuun.
- fulltech
Helpon ja toimivan hampaiden valkaisutuotteen löysin Apteekista
http://www.yliopistonapteekki.fi/fi/apteekkipalvelut/tuotteet/pages/product.aspx?Catalog=YASalesCatalog&ProductID=2082733(YABaseCatalog)
tuotesivut: www.xytol.fi - Hiilis1
Hollywood Smile tehosi. Noudatin kyllä hyvin jälkiohjeistusta.
- sutsku1
Hollywood Smile valkaisu näyttäisi olevan 250€, soitin ja sanoivat tuloksen kestävän vuoden.
- lisbeth3
Hei,näillä minun hampaani vaalenivat jonkin verran, vaikka alkuun liuskat eivät tahtoneet pysyä kohdallaan. http://hampaidenvalkaisu.omasivu.fi/
- 3Dwhiteonparas
Paras hampaidenvalkaisu on löytynyt Crestin liuskoilla. Toimivat todella hyvin ja pysyvät hampaissa erinomaisesti. Jenkit kyllä osaa. :)
Beautyeuropen.eu sivuilta olen itse niitä tilannut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265271
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1451577
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211064viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.189946En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61893- 37819