Toimimaton alusasu

:o:

Minulle on jostakin syystä jäänyt himourheilijana huono kuva ns. teknisistä alusasuista.
Huonoimpana pidän Haltin tuotetta, joka on harmaa ja josta tein reklamaation.
Yritys kaiken lisäksi vastasi reklamaatioon erittäin nenäkkäästi, teksti oli kuin vähä-älyiselle suunnattua.

20

4339

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reklamaatiosi

      oli tämän avausviestisi kaltainen, niin en yhtään ihmettele jos saat vähä-älyisille suunnatun vastauksen. Hiiohoi.

      • :o:

        Käydä älylliseen mittelöön kanssasi.


      • palaa
        :o: kirjoitti:

        Käydä älylliseen mittelöön kanssasi.

        Odotan innolla seuraavaa hengen tuotettasi. Postaa vaikka se Haltille lähettämäsi reklamaatio.


      • :o:
        palaa kirjoitti:

        Odotan innolla seuraavaa hengen tuotettasi. Postaa vaikka se Haltille lähettämäsi reklamaatio.

        Ehkä se on kahdenvälinen asia.


    • Haltista

      Minusta parempia teknisiä alusasuja ei olekaan kuin Haltin Active Dry kerrastot. Ainakin minulla toimivat erinomaisesti, paremmin kuin monen muun valmistajan tuotteet.

      Kuka pitää mistäkin.

      • olen tehnyt

        valituksen haltin teknisestä alusasusta ja sain myös huonoa kohtelua sieltä!


    • on.

      Itse en ns. teknisiä alusasuja käytä koskaan. Ne ei vaan toimi.
      Alla pitkähihainen Niken juoksupaita joka ei koskaan tunnu märältä ja kylmältä iholla. Sitten hengittävän, tuultapitävän juoksuasun alle lämpötilan mukaan pooloa yms. Jalassa juoksuasun alla pitkät kalsarit (ei pelkkää puuvillaa) sekä lyhyet suojaamaan miehuutta.
      Kaulan suojaaminen tärkeä sekä tuultasuojaava oikea juoksupipo.
      Näillä pärjätty 25 vuotta ja taidan pärjätä "juoksuajan" loppuun.

      • active dry

        Täällä kans huonoja kokemuksia haltin alus kerrastosta ostin noin vuosi sitten ulkoilukaupasta kerraston joka oli kolme osainen ,lyhythiainen pitkähiainen ja alushousut väriltään harmaat active dry . Luulin että nyt on hyvä kerrasto halppis kerrastojen jälkeen, reenin jälkeen kerrasto oli märkä ja kylmä tuli. Pari kertaa kokeilin mutta pitämättä jää ei toimi niinku pitäs.


      • himourheilija
        active dry kirjoitti:

        Täällä kans huonoja kokemuksia haltin alus kerrastosta ostin noin vuosi sitten ulkoilukaupasta kerraston joka oli kolme osainen ,lyhythiainen pitkähiainen ja alushousut väriltään harmaat active dry . Luulin että nyt on hyvä kerrasto halppis kerrastojen jälkeen, reenin jälkeen kerrasto oli märkä ja kylmä tuli. Pari kertaa kokeilin mutta pitämättä jää ei toimi niinku pitäs.

        Enpä minäkään Haltin aluskerrastoista erityisemmin pidä. Ne jättävät ihon kylmän ja kostean tuntuiseksi ulkona (sisäurheilussa lyhythihainen paita hyvä).

        Sen sijaan huippuja ovat Craftin tuotteet. Ne todella ovat mitä lupaavat, suosittelen lämpimästi kokeilemaan, jos ei ole hyviä vielä löytänyt!


      • craftista
        himourheilija kirjoitti:

        Enpä minäkään Haltin aluskerrastoista erityisemmin pidä. Ne jättävät ihon kylmän ja kostean tuntuiseksi ulkona (sisäurheilussa lyhythihainen paita hyvä).

        Sen sijaan huippuja ovat Craftin tuotteet. Ne todella ovat mitä lupaavat, suosittelen lämpimästi kokeilemaan, jos ei ole hyviä vielä löytänyt!

        Mielestäni parhaat alusasut tulevat Craftilta, on tullut jo 15 vuotta. Se on tietysti vain mielipide mutta niin paljon tulee juostua ja monenlaista olen kokeillut, että voin suositella. Craftit lisäksi kestävät tosi kauan.


      • Pilaa tekniset alusasut?
        himourheilija kirjoitti:

        Enpä minäkään Haltin aluskerrastoista erityisemmin pidä. Ne jättävät ihon kylmän ja kostean tuntuiseksi ulkona (sisäurheilussa lyhythihainen paita hyvä).

        Sen sijaan huippuja ovat Craftin tuotteet. Ne todella ovat mitä lupaavat, suosittelen lämpimästi kokeilemaan, jos ei ole hyviä vielä löytänyt!

        Siis miten huuhteluaine pilaa tekniset alusasut?
        Yks myyjä väitti mulle, että jos käyttää huuhteluainetta, menettää kaikki tekstiilin ominaisuudet = tiskirättikö siitä tulee?


      • himourheilija
        Pilaa tekniset alusasut? kirjoitti:

        Siis miten huuhteluaine pilaa tekniset alusasut?
        Yks myyjä väitti mulle, että jos käyttää huuhteluainetta, menettää kaikki tekstiilin ominaisuudet = tiskirättikö siitä tulee?

        Totta se on, että tekniset asut pitäisi pestä ilman huuhteluainetta (niinhän niiden pesuohjeissakin lukee).

        En ole kemisti, joten en osaa sanoa miksi ja miten huuhteluaine vaikuttaa niihin kankaisiin ja materiaaleihin, mutta aikojen alussa sen virheen tein itse, ja asu meni pilalle (ei toki heti, ehkä joskus 10 pesun jälkeen alkoi huomata ongelmia). Eli toimi vain ohjeiden mukaisesti.

        Ps. Craftit todella kestävät! En ole niiden jälleenmyyjä tms., mutta ovat paras merkki mitä ikinä olen kokeillut ja käyttänyt :) Ja kelillä kuin kelillä toimivat.


      • toimii!
        active dry kirjoitti:

        Täällä kans huonoja kokemuksia haltin alus kerrastosta ostin noin vuosi sitten ulkoilukaupasta kerraston joka oli kolme osainen ,lyhythiainen pitkähiainen ja alushousut väriltään harmaat active dry . Luulin että nyt on hyvä kerrasto halppis kerrastojen jälkeen, reenin jälkeen kerrasto oli märkä ja kylmä tuli. Pari kertaa kokeilin mutta pitämättä jää ei toimi niinku pitäs.

        Varmasti maku ja kroppakysymyksiä, mutta minä olen käyttänyt Haltin Active Dry -kerrastoja jo vuosia. Samoin olen käyttänyt montaa muutakin merkkiä, mutta Halti vain on paras, ei siitä pääse mihinkään.

        Minulla pitkänkin juoksulenkin jälkeen on kehossa kuiva olo, eli kerrasto toimii juuri kuten pitääkin.


      • asusteista
        toimii! kirjoitti:

        Varmasti maku ja kroppakysymyksiä, mutta minä olen käyttänyt Haltin Active Dry -kerrastoja jo vuosia. Samoin olen käyttänyt montaa muutakin merkkiä, mutta Halti vain on paras, ei siitä pääse mihinkään.

        Minulla pitkänkin juoksulenkin jälkeen on kehossa kuiva olo, eli kerrasto toimii juuri kuten pitääkin.

        mulla haltin asusteesta purkautu kankaasta langat, väittivät että olen pessyt jonkun muun vaatteen kanssa, jossa oli vetoketju. Olin pessyt kerraston yksinään. Eivät edes vaihtaneet tuottetta uuteen.


      • Kun mää pesen
        asusteista kirjoitti:

        mulla haltin asusteesta purkautu kankaasta langat, väittivät että olen pessyt jonkun muun vaatteen kanssa, jossa oli vetoketju. Olin pessyt kerraston yksinään. Eivät edes vaihtaneet tuottetta uuteen.

        ... aina lenkin jälkeen kaikki lenkkivaatteeni koneessa 40 min pikapesuohjelmalla. Siellä menee Haltin alusvaatteet sulassa sovussa juoksutakin ja trikoiden kanssa (molemmissa vetoketjuja).

        Ikinä ei ole Haltin alusasut rikkoutuneet ja voin vakuuttaa että olen pessyt niitä monta monituista kertaa!


      • Ei merkkiä
        asusteista kirjoitti:

        mulla haltin asusteesta purkautu kankaasta langat, väittivät että olen pessyt jonkun muun vaatteen kanssa, jossa oli vetoketju. Olin pessyt kerraston yksinään. Eivät edes vaihtaneet tuottetta uuteen.

        Minä olen käyttänyt tosi hyviä alusasuja.
        Toimivat ja kestävät.
        Mutta niissä on yksi paha puute. Ne maksavat alle 15€ (pitkät housut pitkäh.paita) ja niitä
        myydään marketissa, joten en voi kertoa enempää.


    • kalevi66

      lähetin haltin tuotteen pari kuukausi sitten, täytyy sanoa että siellä ei ainaskaan kiirettä pidetä .seuravaan kerran kun soitan jonnekin niin se on kuluttajasuojaan.

      • juristi x

        Kuluttajasuojalain mukaan sinun pitää reklamoida siihen liikkeeseen, mistä asun ostit. Liikkeen asia on sitten kommunikoida valmistajan tai maahantuojan kanssa.


    • Swarzeneggerin_veli

      Kerrospukeutuminen / tekniset kerrastot melko turhia, peruskuntoni on sen verran hyvä etten hikoile esimerkiksi laskettelussa joten en tarvitse siihen pukeutumista jossa eritteet siirtyisivät muihin kerroksiin.

    • keijotapani

      minullakaan ei toimi harmaat asut. Pitää olla mieluiten vihreät tai ruskeat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe