Mitä mieltä?
Ari Koivunen Amoralin laulajaksi
10
2343
Vastaukset
- sitten tutkitaan!
Näyttää olevan tyyli keskustelupalstoilla. En ole hirveesti diggaillut Amoralia, joten ei tää uutinen mun yöunia tule viemään. Koivunen ei ole kovin suosittu täällä Suomessa, mutta voi olla että ulkomailla löytyisi bändille kysyntää ja noi ulkomusiikilliset seikat, kuten idolstausta ja "kusipäisyys" jää taka-alalle?. Koivunen on joutunut esiintymään usein aika vihamieliselle yleisölle, joten on varmaan ainakin siinä mielessä kovaksikeitetty ja kykenee astumaan Nikon saappaisiin. Tuskin tulee tapahtumaan ainakaan mitään "anetteja".
- D-Drop Bob
Täysin naurettava valinta. Örinän aika on sitte ohi ja tyyli muuttuu melodisemmaks. Melkonen ristiriita ku vertaa Amoralin fanikuntaa ja Koivusen faneja. Amoral oli lempibändejäni ja vanhoja levyjä tulee varmasti vielä luukutettua, mutta Koivusen laulamana bändi ei kiinnosta sitten pätkääkään. Harmittaa.
- justin sane
D-Drop Bob kirjoitti:
Täysin naurettava valinta. Örinän aika on sitte ohi ja tyyli muuttuu melodisemmaks. Melkonen ristiriita ku vertaa Amoralin fanikuntaa ja Koivusen faneja. Amoral oli lempibändejäni ja vanhoja levyjä tulee varmasti vielä luukutettua, mutta Koivusen laulamana bändi ei kiinnosta sitten pätkääkään. Harmittaa.
joo kannattaa olla ennakkoluuloinen, sehän kiillottaa entisestään meidän hevarien haarniskaa ja säilyttää meidän uskottavuuden tuska-festareilla. Örfghh!
- jätkien päätökseen
Tietävät mitä tekevät. Oikea asenne ainakin. Ei kumarrella...
- hiljaista
Käykääs välillä katsomassa millainen meno on Ari Koivunen suomi24-keskustelupalstalla, siellä on joka päivä yli 100 viestiä. Ainakin Amoral sai keskustelua aikaan ja sitä paitsi mahtavan laulajan.
- vastaajavain
Kuunnellaan ekat tuotokset ja tuomitaan sitten.
- tohmaheavy
millasenha vastaan oton saa nyt amoral esim. frostbitessä? itse oon menossa sinne ja ootan kyllä näkemistä siinä mielessä että millanenha se nyt sitte on..
- tonne
ja vittu kun porukka nyt sit osais olla sen verran kunnolla et sit tosiaan nähtäis millanen se on...
- jo vain
Ja odoteltavissako sitten jotain screamo tyylistä räkimistä? Missähän kehari Ari laulelee sitten Amoralin jälkeen joskus tulevaisuudessa..Kenties yrittää päästä Mayhemin tai Dark Funeralin laulajaksi? Haha ihan naurattaa ajatella Ari örisemässä.
- TÄNÄÄN 18:15
www.nrj.fi/hittivaihuti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091866
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271492En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931356- 631214
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1271089The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut111086Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall218891- 151839
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57793Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20748