Osaako kukaan sanoa mikä mättää kun ruudulle ilmestyy aika ajoin ikkuna "TIETOKONEESI SUOJAAMISEKSI WINDOWS ON SULKENUT TÄMÄN OHJELMAN" ja ohjelman nimi RESURSSIENHALLINTA.
Kun ilmoituksen sulkee näyttö pimenee pariksi sekunniksi ja sen jälkeen kaikki on taas ennallaan.
Missä vika?
6
380
Vastaukset
- vaikka ensteeks
minkä ohjelman se on sulkenut:. Sitä ennen voit itse tutkia ko. ohjelman asetuksia, mikä pielessä jne.
- Vista_fani
Kun käytät resurssienhallintaa niin että esikatselu on päällä niin joku selailtavan kansion tiedosto voi olla viallinen. Windows yrittää avata jokaista tiedostoa jossa on kuvia tai elokuvia jotta esikatselu olisi mahdollinen. Käytä resurssienhallintaa niin että esikatselua ei tehdä, on paljon nopeampaakin.
- Kiusallinen
Koneessa on Windows xp. Esikatselu ei ole käytössä ja virheilmoitus tulee aivan satunnaisesti koska tahansa. Tai useimmin kai silloin kun sulkee jonkin muun ohjelman tai ikkunan. Ja ilmoittaa sulkevansa nimenomaan Resurssienhallinnan, joka ei ole edes auki. Vika on ollut jokusen kuukauden, eikä "Järjestelmän palauttaminen" asiaan auttanut.
- asdfasdfadf
Kiusallinen kirjoitti:
Koneessa on Windows xp. Esikatselu ei ole käytössä ja virheilmoitus tulee aivan satunnaisesti koska tahansa. Tai useimmin kai silloin kun sulkee jonkin muun ohjelman tai ikkunan. Ja ilmoittaa sulkevansa nimenomaan Resurssienhallinnan, joka ei ole edes auki. Vika on ollut jokusen kuukauden, eikä "Järjestelmän palauttaminen" asiaan auttanut.
kai sulla taustakuva näkyy ja on ikoneja työpöydällä? Jos on niin resurssienhallinta (explorer.exe) on silloin auki, käytännössä se on aina päällä, muuten ei oikein mikään toimi. Kannattaa lukea se virheilmoitus mitä se herjaa, siitä saa vinkkiä mikä on vialla tai tutki logeja, sieltä näkee myös virheen aiheuttajasta infoa. (Admin tools - computer management - Event viewer)
- on joku
Kiusallinen kirjoitti:
viallinen ohjelma. Vaikka Sysinternal Process Monitorilla voisit selvittää sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1726832
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353883- 673145
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341429
- 1431197