Kuka harrastaa tai on harrastanut hyppimistä korkeista paikoista kuten kallioilta tai katoilta tai kalliokiipeilyä ilman köysiä tai muita sentyyppisiä varusteita. Olin tänään kiipeilemässä..
Vastaukset 5
- hämähäkkimies
hypin säännöllisesti alas korkeiden talojen katoilta. Minimi on kuusi kerrosta. En käytä mitään köyttä tai muuta putoamista hidastavaa tai vaimentavaa varustetta. Ne on homoille!
Kiipeilen myös usein kallioita ja seiniä ilman varmistuksia. Suoraa tiiliseinää kiipeän hyvinkin neljä kerrosta putkeen.
Mielestäni soolokiipeäminen on hyväksi terveydelle ja jokaisen järkevän aikuisen tulisi soolota.
Missä olit kiipeilemässä? Kuinka korkealle menit ilman köyttä? Voidaan sitten verrata kumpi on kovempi jätkä!Näkyy pikku teinit kirjoittelevan vai oletko muuten riitaa etsimässä. Täällä tietysti voit leikkiä kovaa kun voit pysyä piilossa
- ja itse
WhiteWikingi kirjoitti:
Näkyy pikku teinit kirjoittelevan vai oletko muuten riitaa etsimässä. Täällä tietysti voit leikkiä kovaa kun voit pysyä piilossa
olet paljonkin parempi hra Valkoinen Viikinki.
Nimimerkin takana esitettyihin tyhmiin kysymyksiin saa nimimerkin takana esitettyjä tyhmiä vastauksia.
Soolokiipeilyä harrastavat hyvin tyhmät (kannattaako heiltä kysellä?) tai hyvin kovat kiipeilijät (eivät todellakaan kirjoittele tänne kiipeilystä).
Ja kuka tampio nyt harrastaa korkeista paikoista hyppimistä ilman mitään putousta vaimentavaa.. Siis mielenterveysongelmaisten lisäksi.
Teini-ikä muuten meni ajat sitten ja ihan köyden kanssa kiipeilyä on tullut harrastettua sitäkin jo hyvän aikaa. Lisäksi hypin kyllä hyvinkin korkealta, ihan useista kilometreistä. Selässä vaan on laskuvarjo. Ei se tietysti köysi ole, mutta kait tyhjää parempi kuitenkin. - voi se olla tietyst joku
urheilullinen tyttö joka on kuin poika
- herr6
voi se olla tietyst joku kirjoitti:
urheilullinen tyttö joka on kuin poika
onhan noita kaikenlaisia...
Sovitaanko, että "jätkä" tässä tapauksessa oli tämmöinen yleispätevä sukupuolineutraali tiukkaa tyyppiä kuvaava termi=)
Sanotaanhan joissain (yleensä miesvaltaisissa) yhteisöissä kovia mimmejäkin "hyviksi jätkiksi".
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.971669Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu471093- 16948
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.40868Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.84795kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl19761- 93756
- 16755
- 46748
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj27727- 63705
- 68702
- 47684
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan97661Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa56605- 47604
Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47596Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131585Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31565Oliko virhe palkata näykkelis johtoon?
Kunnan asiat sekaisin eikä mikään homma toimi. Ilmeisesti samaa sekoilua muillekin suunnille. Johtaja asuu itse muualla152556