TEMPERAMENTTINEN NAINEN

TAI MIES-mitä mieltä?

Oletko itse temperamenttista tyyppiä? Mitä ajattelet temperamenttisista ihmisistä? Haluaistko suhteeseen temperamenttisen kanssa?

15

2098

Äänestä

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zisel

yks maailman tempperamenttisimmista ihmisistä. Suhteessa en kestä kattella lammasta ja vässykkää vaan miehen täytyy myös olla tempperamenttinen eikä mikään "joo-joo-mies".

• mää ää ä ä

*katsoo anovasti kostunein silmin*

• zisel
        mää ää ä ä kirjoitti:

*katsoo anovasti kostunein silmin*

pässi.

• mä ä ää ä
        zisel kirjoitti:

pässi.

*katsoo tissejä*

• zisel
        mä ä ää ä kirjoitti:

*katsoo tissejä*

Maahan!

• Michiko_

eikö voi olla kohtelias ja silti jämäkkä, kiltti muttei anna toisten kävellä ylitseen?

Itse heittelehdin voimakkaasti ilo-suru-akselilla, tuo parempi puolisko on kuin boddhisatva, joka on päättänyt jäädä maan päälle odottamaan muita elollisia olentoja mukaan nirvanaan. (Olen antiteisti, mies on filosofisempaa tyyppiä.)

• zisel
        Michiko_ kirjoitti:

eikö voi olla kohtelias ja silti jämäkkä, kiltti muttei anna toisten kävellä ylitseen?

Itse heittelehdin voimakkaasti ilo-suru-akselilla, tuo parempi puolisko on kuin boddhisatva, joka on päättänyt jäädä maan päälle odottamaan muita elollisia olentoja mukaan nirvanaan. (Olen antiteisti, mies on filosofisempaa tyyppiä.)

minkäänlaista käsitystä mitä just mulle kirjotit what so ever.

• syödä..
        zisel kirjoitti:

minkäänlaista käsitystä mitä just mulle kirjotit what so ever.

elaskaa, kala kasvattaa järkeä

• zisel
        syödä.. kirjoitti:

elaskaa, kala kasvattaa järkeä

kuolemantuomiota moisen nilviäisen nimen mainitsemisesta.

• puute ei

tee suurta vaikutusta, enkä jaksa jatkuvia pikkunujakoita

• vänkyrä-nainen

on oma temperamenttinsa. Temperamentilla tarkoitetaan jokaisen ihmisen omaa yksilöllistä reagoimis- tai käyttäytymismallia, joka samalla tekee hänestä yksilön ja erottaa hänet muista.
      Minulla on oma temperamenttini, niin sinullakin kuten kaikilla muillakin :)

• neej

enkä myöskään kaipaa sitä muilta.

• tstorotta

olen, välillä liiaksikin. Mieheni on vähemmän temperamenttisempi ja näin ollen tasoittaa parisuhdetta. Hyvä näin.:)

• MMies

Olen. Mitäpä minä. Kiitos.

• seurustelukumppanini ovat olleet poikkeuksetta temperamenttisia. Itse olen itsepäinen, vahva ja voimakas, kuulemma, mutten mikään helposti räiskähtelevä tyyppi. Tosin kun mulla tulee raja vastaan, niin.. se todella tulee:D
      Olen enempi kuitenkin (kuulemma ärsyttävänkin) diplomaattista ja tasapainottavaa tyyppiä.Mitä ajattelen temperamenttisista? Tulen heidän kanssaan yleensä hyvin toimeen ja tietyllä tavalla he ovat "helpompia" ihmisiä kuin me tällaiset soutavat ja huopaavat, tasapainottelevat ja kierolla tavalla salakavalasti myötäilemällä tahtonsa läpi saavat;D

Mulla on kyllä hyvänä kaverina ihminen, joka on samanluonteinen kuin itse olen ja onhan se välillä aikamoista kiertelyä ja kaartelua ja huopaamista..

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      65
      1782
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1189
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      138
      973
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      16
      859
    5. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      81
      636
    6. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      632
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      41
      628
    8. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      92
      595
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      45
      528
    10. Mies Naiselle pyydän...

älä satuta minua.
      Ikävä
      47
      505
    Aihe