Oletko itse temperamenttista tyyppiä? Mitä ajattelet temperamenttisista ihmisistä? Haluaistko suhteeseen temperamenttisen kanssa?
TEMPERAMENTTINEN NAINEN
15
1979
Vastaukset
- zisel
yks maailman tempperamenttisimmista ihmisistä. Suhteessa en kestä kattella lammasta ja vässykkää vaan miehen täytyy myös olla tempperamenttinen eikä mikään "joo-joo-mies".
- mää ää ä ä
*katsoo anovasti kostunein silmin*
- zisel
mää ää ä ä kirjoitti:
*katsoo anovasti kostunein silmin*
pässi.
- mä ä ää ä
zisel kirjoitti:
pässi.
*katsoo tissejä*
- zisel
mä ä ää ä kirjoitti:
*katsoo tissejä*
Maahan!
- Michiko_
eikö voi olla kohtelias ja silti jämäkkä, kiltti muttei anna toisten kävellä ylitseen?
Itse heittelehdin voimakkaasti ilo-suru-akselilla, tuo parempi puolisko on kuin boddhisatva, joka on päättänyt jäädä maan päälle odottamaan muita elollisia olentoja mukaan nirvanaan. (Olen antiteisti, mies on filosofisempaa tyyppiä.) - zisel
Michiko_ kirjoitti:
eikö voi olla kohtelias ja silti jämäkkä, kiltti muttei anna toisten kävellä ylitseen?
Itse heittelehdin voimakkaasti ilo-suru-akselilla, tuo parempi puolisko on kuin boddhisatva, joka on päättänyt jäädä maan päälle odottamaan muita elollisia olentoja mukaan nirvanaan. (Olen antiteisti, mies on filosofisempaa tyyppiä.)minkäänlaista käsitystä mitä just mulle kirjotit what so ever.
- syödä..
zisel kirjoitti:
minkäänlaista käsitystä mitä just mulle kirjotit what so ever.
elaskaa, kala kasvattaa järkeä
- zisel
syödä.. kirjoitti:
elaskaa, kala kasvattaa järkeä
kuolemantuomiota moisen nilviäisen nimen mainitsemisesta.
- puute ei
tee suurta vaikutusta, enkä jaksa jatkuvia pikkunujakoita
- vänkyrä-nainen
on oma temperamenttinsa. Temperamentilla tarkoitetaan jokaisen ihmisen omaa yksilöllistä reagoimis- tai käyttäytymismallia, joka samalla tekee hänestä yksilön ja erottaa hänet muista.
Minulla on oma temperamenttini, niin sinullakin kuten kaikilla muillakin :) - neej
enkä myöskään kaipaa sitä muilta.
- tstorotta
olen, välillä liiaksikin. Mieheni on vähemmän temperamenttisempi ja näin ollen tasoittaa parisuhdetta. Hyvä näin.:)
- MMies
Olen. Mitäpä minä. Kiitos.
seurustelukumppanini ovat olleet poikkeuksetta temperamenttisia. Itse olen itsepäinen, vahva ja voimakas, kuulemma, mutten mikään helposti räiskähtelevä tyyppi. Tosin kun mulla tulee raja vastaan, niin.. se todella tulee:D
Olen enempi kuitenkin (kuulemma ärsyttävänkin) diplomaattista ja tasapainottavaa tyyppiä.Mitä ajattelen temperamenttisista? Tulen heidän kanssaan yleensä hyvin toimeen ja tietyllä tavalla he ovat "helpompia" ihmisiä kuin me tällaiset soutavat ja huopaavat, tasapainottelevat ja kierolla tavalla salakavalasti myötäilemällä tahtonsa läpi saavat;D
Mulla on kyllä hyvänä kaverina ihminen, joka on samanluonteinen kuin itse olen ja onhan se välillä aikamoista kiertelyä ja kaartelua ja huopaamista..
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614448KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1533303Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?572592Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492554- 1122335
- 241903
- 241691
- 301626
- 1691550
- 361275