Perjantai ja kaikki, eikä kukaa oo tätä viel kysyny.
Mulla on kokista. Raakana.
Mitä lasissa?
29
704
Vastaukset
uutinen. Mulla ei ole edes lasia.
- KoppavaHoro
no ei nyt sentään. Kahdet sakot kolmen viikon aikana...
Meillä oli naapurin kanssa saippuatalkoot, joiden aikana join kolme Koff Litea. Nyt juon valkkaria kolalla (1 osa rieslinkiä, 2 osaa Olvin kevytkolaa).- KoppavaHoro
Se on meinaan melkein yhtä hyvää kuin Fernet-kola. :)
- KoppavaHoro
relaxed_eyes kirjoitti:
no niihin tottuu..eihän ne toiset sit enää nii pahalta tuntunu, kuin ne ekat?
kamera räpsähti, kun ajoin 65 km/h mielestäni 80:n alueella... ***tu. Ekoihin sentään tuli ajettua oikeasti ylinopeutta.
Mutta sen opin etten enää ikinä vanno mitään. Nopeudenrajoitin tai piippaava GPS? Tulisi varmaan havemmaksi. Ja jep, keppana ei koskaan menetä viehätysvoimaansa. ;-)
- KoppavaHoro
Ratikkakuski kirjoitti:
Nopeudenrajoitin tai piippaava GPS? Tulisi varmaan havemmaksi. Ja jep, keppana ei koskaan menetä viehätysvoimaansa. ;-)
nopeusrajoitusten ilmoittaminen? En mä voi tietää, että 65 on ylinopeutta (viime sunnuntain lumipyry), jos merkissä seisoo 8 ja 0.
Lisäksi annan tästä lähtien piutpaut kuuluisalle virran mukana kulkemiselle kehäteillä, vaikka se tänäänkin ärsytti n. 12 kuljettajaa. Ja silläkin nopeudella olisi tullut sakot. Että tiedoksi kaikille perseessäroikkujille: mua ei kiinnosta yhdetkään sakot enää, joten roiku ja vilkuta, mutta mä en aja yli 10 kilsan ylinopeutta. - kaikilla
KoppavaHoro kirjoitti:
kamera räpsähti, kun ajoin 65 km/h mielestäni 80:n alueella... ***tu. Ekoihin sentään tuli ajettua oikeasti ylinopeutta.
Mutta sen opin etten enää ikinä vanno mitään.oikeasti kilometrejä ajavilla ole jo nykypäivänä kameroista varoittavat navit? Varsinkin jos työn puolesta ajetaan ja oudoilla seuduilla. Eihän ne edes maksa juuri mitään enää nykyään, jos ite joutuu hommaamaan.
- sakot
KoppavaHoro kirjoitti:
nopeusrajoitusten ilmoittaminen? En mä voi tietää, että 65 on ylinopeutta (viime sunnuntain lumipyry), jos merkissä seisoo 8 ja 0.
Lisäksi annan tästä lähtien piutpaut kuuluisalle virran mukana kulkemiselle kehäteillä, vaikka se tänäänkin ärsytti n. 12 kuljettajaa. Ja silläkin nopeudella olisi tullut sakot. Että tiedoksi kaikille perseessäroikkujille: mua ei kiinnosta yhdetkään sakot enää, joten roiku ja vilkuta, mutta mä en aja yli 10 kilsan ylinopeutta.80 alueella 65 nopeudella kameran perusteella, niin ehdottomasti kiistät. Asia käsitellään käräjäoikeudessa ja saat oikeutta.
- KoppavaHoro
kaikilla kirjoitti:
oikeasti kilometrejä ajavilla ole jo nykypäivänä kameroista varoittavat navit? Varsinkin jos työn puolesta ajetaan ja oudoilla seuduilla. Eihän ne edes maksa juuri mitään enää nykyään, jos ite joutuu hommaamaan.
enkä aio hankkia. Sellaisen saa lainaksi kun oikein tarvitsee. Katsos kun mä ajan suurin piirten rajoitusten mukaan, niin en tarvitse varoitussysteemejä.
Eivätkä ne niitä pakuja huomaa tai niistä tiedä. - KoppavaHoro
sakot kirjoitti:
80 alueella 65 nopeudella kameran perusteella, niin ehdottomasti kiistät. Asia käsitellään käräjäoikeudessa ja saat oikeutta.
toisaalta siltä lumipyryltä kamera tuskin edes näki rekisterikilpeäni, kun kaikki liikennemerkitkin olivat lumen peitossa...
- koppiauto-
KoppavaHoro kirjoitti:
enkä aio hankkia. Sellaisen saa lainaksi kun oikein tarvitsee. Katsos kun mä ajan suurin piirten rajoitusten mukaan, niin en tarvitse varoitussysteemejä.
Eivätkä ne niitä pakuja huomaa tai niistä tiedä.kameroita on vielä harvassa, ainakin täällä päin.
Huomattavasti tärkeämpää on saada tieto niistä kiinteistä kameraboxien paikoista, kun vähänkin oudoimmilla teillä/alueilla liikkuu. - KoppavaHoro
koppiauto- kirjoitti:
kameroita on vielä harvassa, ainakin täällä päin.
Huomattavasti tärkeämpää on saada tieto niistä kiinteistä kameraboxien paikoista, kun vähänkin oudoimmilla teillä/alueilla liikkuu.sakkoni räpsähti kehäykkösellä pakun perästä. Ja sama paku on ollut samassa paikassa useampana päivänä.
Joten tervemenoa vaan ne mulkut, jotka hermostuvat, kun siinä kohdassa hidastan kahdeksaankymppiin... - osaa,
KoppavaHoro kirjoitti:
sakkoni räpsähti kehäykkösellä pakun perästä. Ja sama paku on ollut samassa paikassa useampana päivänä.
Joten tervemenoa vaan ne mulkut, jotka hermostuvat, kun siinä kohdassa hidastan kahdeksaankymppiin...en haluaisi ajella autolla vakituisemmin edes kehä kolmosella saati sitten ykkösellä.
Kyllä maalaisemmissa paikoissa on vaan kaikki paremmin. - KoppavaHoro
osaa, kirjoitti:
en haluaisi ajella autolla vakituisemmin edes kehä kolmosella saati sitten ykkösellä.
Kyllä maalaisemmissa paikoissa on vaan kaikki paremmin.herkkua, mutta tän tilanteen kanssa on vaan elettävä. Joillekin meistä se on Lahden motari ja Kehä I viitenä päivänä viikossa. *huoh*
No, kolmonen on vielä pahempi, sinne en onneksi joudu kuin pari kertaa kuussa. koppiauto- kirjoitti:
kameroita on vielä harvassa, ainakin täällä päin.
Huomattavasti tärkeämpää on saada tieto niistä kiinteistä kameraboxien paikoista, kun vähänkin oudoimmilla teillä/alueilla liikkuu.ovat vaihtamassa kameroita sellasiin, jotka mittaa ja laskee keskinopeutta kameratolppien välillä.
- ????
"Mulla on kokista. Raakana."
Tällä palstalla kuitenkin?;D (vitsi) Ihan ite tehtyä, ite pomituista puolukoista. Hyvää on. :)
- orpana-67
Pepsi-Maxia sen olla pitää. Mikään muu ei mulle ees kelpaa :)
- kossuva
va enhän mää ny mitää ulukomaan litkuja...
- Pullopersesika
..mutta lightina.
Vituttaa toi Aminin matsi niin(vitunvitunvitunvitunvittu!) että ottaisin mieluusti rommilla laimennettuna, en vaan enää viitsi. - St Jude
sitten niin midn.
Aamulla töihin.Höh. Ilimankos tääl on niin kuivat jutut.
- KoppavaHoro
Mä olen ilmeisesti kuiva, vaikken olisi kuivin suin. :/
Ei tässä silti kännissäkään olla ja hyvä niin. Teille.
Selvinpäin minäkin, ensimmäinen menossa.
Vaimo lähti "tyttöjen" kaa isoon cityyn bilettään ja jätti minut poikien kaa kotiin.- ja colaa
Kuka hullu sitä valtoin viinaa juo, kun aikovat vielä nostaakin hintaa?
Jos juodaan omia, niin peruvat hinnan noston... kuumaa ja raakaa.
- rusalkaa
Tosin aloin epäileen että termariin oli jäänyt jotkuin pesuaineet huuhtelematta. Noh, tämän ansiosta vissiin on nyt sitten piparista väännetty kaksi mökkii ja kymmenen enkeliä, koristeltu kans. Aamulla pakataan ne sitte myyjäisiin vai arpajaisiin.
Jotenka avaan toisen pullon hehkua, kun toi edellinen alkoi epäilyttään.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592