Mitä lasissa?

Perjantai ja kaikki, eikä kukaa oo tätä viel kysyny.

Mulla on kokista. Raakana.

29

704

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uutinen. Mulla ei ole edes lasia.

      • No ok uskon mä.

        Kokiksen lisäksi meinaan ottaa Carte dor-jätskiä seuraavaksi kuppiin.


    • KoppavaHoro

      no ei nyt sentään. Kahdet sakot kolmen viikon aikana...

      Meillä oli naapurin kanssa saippuatalkoot, joiden aikana join kolme Koff Litea. Nyt juon valkkaria kolalla (1 osa rieslinkiä, 2 osaa Olvin kevytkolaa).

      • no niihin tottuu..eihän ne toiset sit enää nii pahalta tuntunu, kuin ne ekat?


      • KoppavaHoro

        Se on meinaan melkein yhtä hyvää kuin Fernet-kola. :)


      • KoppavaHoro
        relaxed_eyes kirjoitti:

        no niihin tottuu..eihän ne toiset sit enää nii pahalta tuntunu, kuin ne ekat?

        kamera räpsähti, kun ajoin 65 km/h mielestäni 80:n alueella... ***tu. Ekoihin sentään tuli ajettua oikeasti ylinopeutta.

        Mutta sen opin etten enää ikinä vanno mitään.


      • Nopeudenrajoitin tai piippaava GPS? Tulisi varmaan havemmaksi. Ja jep, keppana ei koskaan menetä viehätysvoimaansa. ;-)


      • KoppavaHoro
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Nopeudenrajoitin tai piippaava GPS? Tulisi varmaan havemmaksi. Ja jep, keppana ei koskaan menetä viehätysvoimaansa. ;-)

        nopeusrajoitusten ilmoittaminen? En mä voi tietää, että 65 on ylinopeutta (viime sunnuntain lumipyry), jos merkissä seisoo 8 ja 0.

        Lisäksi annan tästä lähtien piutpaut kuuluisalle virran mukana kulkemiselle kehäteillä, vaikka se tänäänkin ärsytti n. 12 kuljettajaa. Ja silläkin nopeudella olisi tullut sakot. Että tiedoksi kaikille perseessäroikkujille: mua ei kiinnosta yhdetkään sakot enää, joten roiku ja vilkuta, mutta mä en aja yli 10 kilsan ylinopeutta.


      • kaikilla
        KoppavaHoro kirjoitti:

        kamera räpsähti, kun ajoin 65 km/h mielestäni 80:n alueella... ***tu. Ekoihin sentään tuli ajettua oikeasti ylinopeutta.

        Mutta sen opin etten enää ikinä vanno mitään.

        oikeasti kilometrejä ajavilla ole jo nykypäivänä kameroista varoittavat navit? Varsinkin jos työn puolesta ajetaan ja oudoilla seuduilla. Eihän ne edes maksa juuri mitään enää nykyään, jos ite joutuu hommaamaan.


      • sakot
        KoppavaHoro kirjoitti:

        nopeusrajoitusten ilmoittaminen? En mä voi tietää, että 65 on ylinopeutta (viime sunnuntain lumipyry), jos merkissä seisoo 8 ja 0.

        Lisäksi annan tästä lähtien piutpaut kuuluisalle virran mukana kulkemiselle kehäteillä, vaikka se tänäänkin ärsytti n. 12 kuljettajaa. Ja silläkin nopeudella olisi tullut sakot. Että tiedoksi kaikille perseessäroikkujille: mua ei kiinnosta yhdetkään sakot enää, joten roiku ja vilkuta, mutta mä en aja yli 10 kilsan ylinopeutta.

        80 alueella 65 nopeudella kameran perusteella, niin ehdottomasti kiistät. Asia käsitellään käräjäoikeudessa ja saat oikeutta.


      • KoppavaHoro
        kaikilla kirjoitti:

        oikeasti kilometrejä ajavilla ole jo nykypäivänä kameroista varoittavat navit? Varsinkin jos työn puolesta ajetaan ja oudoilla seuduilla. Eihän ne edes maksa juuri mitään enää nykyään, jos ite joutuu hommaamaan.

        enkä aio hankkia. Sellaisen saa lainaksi kun oikein tarvitsee. Katsos kun mä ajan suurin piirten rajoitusten mukaan, niin en tarvitse varoitussysteemejä.

        Eivätkä ne niitä pakuja huomaa tai niistä tiedä.


      • KoppavaHoro
        sakot kirjoitti:

        80 alueella 65 nopeudella kameran perusteella, niin ehdottomasti kiistät. Asia käsitellään käräjäoikeudessa ja saat oikeutta.

        toisaalta siltä lumipyryltä kamera tuskin edes näki rekisterikilpeäni, kun kaikki liikennemerkitkin olivat lumen peitossa...


      • koppiauto-
        KoppavaHoro kirjoitti:

        enkä aio hankkia. Sellaisen saa lainaksi kun oikein tarvitsee. Katsos kun mä ajan suurin piirten rajoitusten mukaan, niin en tarvitse varoitussysteemejä.

        Eivätkä ne niitä pakuja huomaa tai niistä tiedä.

        kameroita on vielä harvassa, ainakin täällä päin.

        Huomattavasti tärkeämpää on saada tieto niistä kiinteistä kameraboxien paikoista, kun vähänkin oudoimmilla teillä/alueilla liikkuu.


      • KoppavaHoro
        koppiauto- kirjoitti:

        kameroita on vielä harvassa, ainakin täällä päin.

        Huomattavasti tärkeämpää on saada tieto niistä kiinteistä kameraboxien paikoista, kun vähänkin oudoimmilla teillä/alueilla liikkuu.

        sakkoni räpsähti kehäykkösellä pakun perästä. Ja sama paku on ollut samassa paikassa useampana päivänä.

        Joten tervemenoa vaan ne mulkut, jotka hermostuvat, kun siinä kohdassa hidastan kahdeksaankymppiin...


      • osaa,
        KoppavaHoro kirjoitti:

        sakkoni räpsähti kehäykkösellä pakun perästä. Ja sama paku on ollut samassa paikassa useampana päivänä.

        Joten tervemenoa vaan ne mulkut, jotka hermostuvat, kun siinä kohdassa hidastan kahdeksaankymppiin...

        en haluaisi ajella autolla vakituisemmin edes kehä kolmosella saati sitten ykkösellä.

        Kyllä maalaisemmissa paikoissa on vaan kaikki paremmin.


      • KoppavaHoro
        osaa, kirjoitti:

        en haluaisi ajella autolla vakituisemmin edes kehä kolmosella saati sitten ykkösellä.

        Kyllä maalaisemmissa paikoissa on vaan kaikki paremmin.

        herkkua, mutta tän tilanteen kanssa on vaan elettävä. Joillekin meistä se on Lahden motari ja Kehä I viitenä päivänä viikossa. *huoh*

        No, kolmonen on vielä pahempi, sinne en onneksi joudu kuin pari kertaa kuussa.


      • koppiauto- kirjoitti:

        kameroita on vielä harvassa, ainakin täällä päin.

        Huomattavasti tärkeämpää on saada tieto niistä kiinteistä kameraboxien paikoista, kun vähänkin oudoimmilla teillä/alueilla liikkuu.

        ovat vaihtamassa kameroita sellasiin, jotka mittaa ja laskee keskinopeutta kameratolppien välillä.


    • ????

      "Mulla on kokista. Raakana."

      Tällä palstalla kuitenkin?;D (vitsi)

    • Ihan ite tehtyä, ite pomituista puolukoista. Hyvää on. :)

    • orpana-67

      Pepsi-Maxia sen olla pitää. Mikään muu ei mulle ees kelpaa :)

    • kossuva

      va enhän mää ny mitää ulukomaan litkuja...

    • Pullopersesika

      ..mutta lightina.

      Vituttaa toi Aminin matsi niin(vitunvitunvitunvitunvittu!) että ottaisin mieluusti rommilla laimennettuna, en vaan enää viitsi.

    • St Jude

      sitten niin midn.
      Aamulla töihin.Höh.

    • Ilimankos tääl on niin kuivat jutut.

      • KoppavaHoro

        Mä olen ilmeisesti kuiva, vaikken olisi kuivin suin. :/

        Ei tässä silti kännissäkään olla ja hyvä niin. Teille.


    • Selvinpäin minäkin, ensimmäinen menossa.
      Vaimo lähti "tyttöjen" kaa isoon cityyn bilettään ja jätti minut poikien kaa kotiin.

    • ja colaa

      Kuka hullu sitä valtoin viinaa juo, kun aikovat vielä nostaakin hintaa?

      Jos juodaan omia, niin peruvat hinnan noston...

    • kuumaa ja raakaa.

    • rusalkaa

      Tosin aloin epäileen että termariin oli jäänyt jotkuin pesuaineet huuhtelematta. Noh, tämän ansiosta vissiin on nyt sitten piparista väännetty kaksi mökkii ja kymmenen enkeliä, koristeltu kans. Aamulla pakataan ne sitte myyjäisiin vai arpajaisiin.

      Jotenka avaan toisen pullon hehkua, kun toi edellinen alkoi epäilyttään.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe