Kirjoittelin monta kertaa serkkutytölle, että mitä olen tuntenut sitä kohti! Mutta aina pyyhin sen pois! Enkä lähettänyt tekstiä, koska aamulla olisi liian iso morkkis!
Mutta tämä tyttö on monta kertaa istunut mun syliin kännissä ja kerran kuulin hänen sanovan "minusta", ettei ole kuulemma sukurutsari? SIti se istuu aina mun syliin?
Hitto olis kyllä paineita sanoo suorat sata :(
facebookissa..
9
6824
Vastaukset
- ap...
Koska kukaan ei tiedä...
- Kekkilän_Taneli
Huomaa, että on paineita, kun et edes voi sanoa suoria sataa!
- vee.
Muista että se on ollut silloin kännissä. Tuskin se varmaan selvinpäin mitään sellasta tekisi. Ainahan sä voit tönästä sen pois siitä. Jos sä menet jotain tollasta sille facebookissa kirjoittamaan, niin veikkaan että nolaat vaan itsesi.
- oikasssa..
Viime kesänä olin kännissä kuin käki!
En tajua miksi tämä serkku istui mun syliin kuin tyrkylle?
Hitto että tekee vaikeeta! - ööööööööö
oikasssa.. kirjoitti:
Viime kesänä olin kännissä kuin käki!
En tajua miksi tämä serkku istui mun syliin kuin tyrkylle?
Hitto että tekee vaikeeta!no tuskin se sillee tulee"tyrkylle", ehkä siit on kiva istua jonku sylissä, varsinki sellasen jonka se tuntee. eikä kannata mennä mitää kirjottelee, sillä tuntuu ettei serkkusi ole kauhean mukana tossa jutussa. josse tulee joskus kännissä istumaan syliisi nii kysy vaikka miksi tai jtn
- ihan tavalllisia
Joo, rauhotu vähän noiden hurjien ajatusten kanssa. Mutta voithan sä silti jutella serkkutytölle ihan tavallisia eli kyselet kuulumisia ja muuta tavanomaista. Kyllä se siinä sittens selviää, mitä hän ajattelee ja miten teillä synkkaa ilman että tarvii edes kysellä. Ja vaikkei synkkais missään eroottisessa mielessä, niin onhan se silti ihan kiva pitää yhteyttä sukulaisiin. Kunhan vaan muistat pitää himos kurissa niin kauan kun on ihan selvät merkit muusta.
- ap..
Jos se kerran jo itse myönsi kännissä itse, että himoitsee minua ja aina istuu syliini tilaisuuksissa?
Vaikeeta tekee, tuntuu että laukeen heti kun se istuu mun syliin?
Ja ei kaikki ole tässä. Serkkutyttö on monesti kosketellut minua pepusta ja kerran se meinas aukasta mun farkun vetoketjun, tietty halus tutustua mun peliin, mutta mulle tuli paniikki!!
- heeee......
Mitä serkumpi sen herkumpi! xD Näinhän se tais olla.....
- Jonttu1991
Itse varmaan seuraisin tilannetta ja toimisin sen muikaisesti, kuitenkin ajattelisin kahdesti ennenkö reakoin.
Sen mitä illalla ajattelee oikeaksi päätökseksi, voi olla väärin ajateltu aamulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305567
- 1832128
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus81778Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1621659Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike321354Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan681352Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141344En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701204- 941175
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2151121