Kauhia epäkohta löytyi tasa-arvojutuista, ihmekään ettei akat ymmärrä mistään mitään, ku tytöille ei oo omia legoja.
Jos tyttö tykkää leikkiä legoilla, ja haluaa haastetta, ni sen on pakko mukautua poikien juttuihin ja tyttö ei voi toteuttaa tyttöyttään, vaan sen pitää olla osittain poika. Ja siks sitten ne naiset jotka jostain jotain ymmärtää on niit hyviä jätkiä, jotka ei sit välttis sytytä seksuaalisesti.
Joo-o, otan yhteyttä legon johtoon. Perkele.
Legot on sovinistisia.
13
397
Vastaukset
- niinkö...
tyttöjen legot on helppoja: nukkekotia kaikkine tilpehööreineen? Pitäisikö siis olla erikseen tytöillekin vaaleanpunaisia ohjelmoitavia robottilegoja? Tekiskö se tytöstä enemmän seksuaalisesti haluttavan sitten joskus aikanaan?
Luulen, etten oikeen saanut sun ajatuksen langanpäästä kiinni... :) - Sillä lailla!
Tupla on antanut sulle selvästikin vaikutteita ajattelun saralla.
- sininen_sitruuna
Tytöille on omat prinsessaversionsa :)
- niiii
että ei ole! Tää on rellun ajatusleikki.
- sininen_sitruuna
niiii kirjoitti:
En mä voinu tajuta, kun silmät on täynnä unihiekkaa :)
niiii kirjoitti:
mä tuossa aamusella tutkin asiaa, kun mun nuorempi tyttö on iha hulluna legoihin, mutku sitä ittee pikkusen hävettää se asia. Tytöt ei kuulemma leiki legoilla, paitsi hän, ja painoi päänsä alas.
Ja onhan tytöillekin pikkusen legoja, mut valikoima on huomattavasti pienempi kuin pojille. Onko legon johto ni idioottia, ettei ne tajuu, et tarjonta synnyttää kysynnän? Vai mikä täs mättää?- niiiiii
relaxed_eyes kirjoitti:
mä tuossa aamusella tutkin asiaa, kun mun nuorempi tyttö on iha hulluna legoihin, mutku sitä ittee pikkusen hävettää se asia. Tytöt ei kuulemma leiki legoilla, paitsi hän, ja painoi päänsä alas.
Ja onhan tytöillekin pikkusen legoja, mut valikoima on huomattavasti pienempi kuin pojille. Onko legon johto ni idioottia, ettei ne tajuu, et tarjonta synnyttää kysynnän? Vai mikä täs mättää?eivät naiset rakenna taloja tai mitään muutakaan? Nyt eletään tanskalaisella tyylillä.
- sininen_sitruuna
relaxed_eyes kirjoitti:
Ja onhan tytöillekin pikkusen legoja, mut valikoima on huomattavasti pienempi kuin pojille. Onko legon johto ni idioottia, ettei ne tajuu, et tarjonta synnyttää kysynnän? Vai mikä täs mättää?7-vuotias täystuho tykkää noista Legoista. Pojille se valikoima on suurempi, mutta tytöille on tulossa lisää omia Legoja. :)
Kyselin nimittäin töissä asiaa, kun ei ollut kuin se, olikohan se Beville sarja tytöille.
Voi ressukkaa, sano terveisiä että on muitakin tyttöjä, jotka leikkii Legoilla :) Täystuholla ainakin niitä palikoita pursuilee joka puolelta.. :D
- Michiko_
Joskus näin nettikaupassa legoista tehdyn Kuolontähden, joka oli melkein metrin halkaisijaltaan. Hinta taisi olla niin hapokas, ettei pystynyt ostamaan. Mikseivät samat legot menisi tytöille ja pojille? (Sukulaistyttö rakentelee nykyisin lohikäärmeitä.)
- vaivoi
Margareettaan?
Ymmärrän ajatuksenjuoksuasi, koska esimieheni on elintarvikealan insinööri ja filosofian maisteri ym. ja naispuolinen itseäni paljon nuorempi tyttären vuosi pari sitten saanut.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1621384
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä40985Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38715- 14630
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28622- 36616
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver20592Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30567Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17553