Onko nikki

ensi-vai toisarvoinen kommentteja lukiessasi, ja niihin kantaa ottaessasi?

Ja toivoisin haudanvakavia vastauksia, vaikka oletan, että koiranleukailuksi menee.

26

1108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zisel

      mulle ainakaan mitään merkitystä kuka viestin on kirjottanut. Vastailen mihin sattuu ja miten sattuu.

      Entäs sinä?

      • vaikka jos 'tuntee' tyypin, ni nikki pistää kommentoimaan aina vähä tyypin mukaan. Mut, en kuitenkaan kiinnitä nikkiin oikein minkäänlaista huomiota.


      • zisel
        relaxed_eyes kirjoitti:

        vaikka jos 'tuntee' tyypin, ni nikki pistää kommentoimaan aina vähä tyypin mukaan. Mut, en kuitenkaan kiinnitä nikkiin oikein minkäänlaista huomiota.

        me päästään ihailemaan sun kuvaa kun galleriassa ei sellasta näytä olevan?


      • zisel kirjoitti:

        me päästään ihailemaan sun kuvaa kun galleriassa ei sellasta näytä olevan?

        tiedotustilaisuuden sitten kun se on tapahtunut.

        Ei helevetti. =D


      • nyt sellainen

        ongelma, että jokainen viestisi tuo mulle mieleen elaskan perkeleen. Kai se on vedettävä muutamat lärvit, että tietty muistilohko tuhoutuu.


      • zisel
        relaxed_eyes kirjoitti:

        tiedotustilaisuuden sitten kun se on tapahtunut.

        Ei helevetti. =D

        mielenkiinnolla. Eihän tässä uteliaisuudessaan malta enää lähteä palstalta pois ollenkaan!


      • zisel
        nyt sellainen kirjoitti:

        ongelma, että jokainen viestisi tuo mulle mieleen elaskan perkeleen. Kai se on vedettävä muutamat lärvit, että tietty muistilohko tuhoutuu.

        tuhota sitä aivolohkoa itseltäni jo päivätolkulla muttei näytä auttavan. Tai on vissiin kehitystä tapahtunut mutta luulen että toi elaska on niin jumiutunut mun aivoihin että se on ainoa asia jonka muistan kunhan olen dementoitunut ja istun vanhainkodissa.


    • En.kerro

      Piti ihan ajatella :)

      Luen tiettyjen nikkien vastauksia/aloituksia useammin, eli ehkä lukiessa nikki on ensiarvoinen.

      Mutta en vastaa jokaiseen lukemaani vastaukseen tai aloitukseen (itse asiassa vastailen aika vähän). Vastaan kuitenkin muun kuin nikin perusteella. Eli kannanotoissa nikki on toisarvoinen. Vastaan jos aihe yhtään kiinnostaa tai jos on jotain sanottavaa. Tykkään enempi seurailla sivusta :)

      Ja tämä tuli nyt ihan haudanvakavana ;D

      • En.kerro

        että nikittömienkin juttuja luen ja vastailen, jos aihe kiinnostaa. Täällä on itseasiassa puskissa ihan mielenkiintoista porukkaa :)


    • vastaaja.....

      Melko toisarvoinen on...Tietysti joidenkin kirjoittajien kanssa olen enemmän varautunut, kuin toisten kanssa. Johtuen siitä, että näin puskana saa välillä helposti osakseen vähän kummallisiakin luulotteluja.

    • nikit-ön

      toisarvoinen, koska jos luen täällä juttuja, niin luen lähestulkoon kaiken nikkeihin katsomatta. Mahdollisissa kirjoittamissani kommenteissa joskus merkitsee, joskus ei. Yleensä aihe merkitsee enemmän, mutta kun tuntee osan kirjoittajista, niin...

    • uk-ko

      toisarvoinen.

      - Jos otsikko on kiinnostava, kurkkaan kuitenkin nikistä riippumatta
      - Jos otsikko ei ole kiinnostava, kurkkaan joka tapauksessa nikistä riippumatta, koska näistä jutteluista ei voi koskaan tietää, mihin ne kääntyvät. Tyhjäkin aloitus voi muuttua ihan hervottomaksi säihkeeksi.

      Mutta on mulla yksi poikkeus, joissa nikki vaikuttaa:
      - Otsikko on ärsyttävä ja aloittaja on joku niistä 2-3 nikistä, jotka olen "tuominnut", niin en edes avaa. Paitsi joskus, kun tarkistan nikin statuksen: onko tyypin pää edelleen yhtä tyhjä, kuin ennenkin.

      Kommentoidessani vastaan kaikille, joille mulla tuntuu olevan asiaa. Parille nikille jätän vastaamatta, koska olen oppinut, että se ei maksa vaivaa minkään oman intressini takia.

      Nikki vaikuttaa, mutta on toisarvoinen. Pääsääntöisestihän täällä on vain mainiota porukkaa.

      • uk-ko

        sillä ei ole väliä, onko ylimalkaan nikkiä. Aloitinhan itsekin puskassa ja olen vain nihkeästi hyväksynyt tämän rekisteröitymieni. Kaikki kelpaa.


    • mitenkään,

      mikä johtunee siitä, että luen viestit yhtenä pötkönä. Jos lukisin viestipuuta viesti kerrallaan, tekisin varmaankin valintoja.

    • mutta vaikuttaahan se (halusin tai en) siihen että kommentoinko vai en ja jos kommentoin niin miten.

    • Serpico

      häiritsevä tekijä. Muutama asiallinen kommentti jää lukematta aina sen takia, että nikin käyttäjä on aikaisemmin antanut määrän korvata laadun.

    • Hyvin pitkälti sen perusteella valitsen mitkä viestit luen.

      • mites raksa edistyy?


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        mites raksa edistyy?

        ...kaikkien kirjoituksia, niin nimimerkkikentän tekstien perusteella tulee valittuu mitä lukee.

        Hitaasti on hommat edenny, ku on pitäny tapetti/maali/kaakelikauppoja kiertää.

        Tieräkkö muuten, että vesieristysmassa on mitä oivallisinta ainetta karvojen poistoon. Kyllä tuli niin siloset kädet...mä luulen, että sitä nyppiessä ihosta irti tuli samalla hoidettu kuorintakin. Eikä oo pahan hintaista 15L n.100€. Sillä kyllä vahaa/kuorii pidemmätkin sääret aika monesti.


      • Richartti kirjoitti:

        ...kaikkien kirjoituksia, niin nimimerkkikentän tekstien perusteella tulee valittuu mitä lukee.

        Hitaasti on hommat edenny, ku on pitäny tapetti/maali/kaakelikauppoja kiertää.

        Tieräkkö muuten, että vesieristysmassa on mitä oivallisinta ainetta karvojen poistoon. Kyllä tuli niin siloset kädet...mä luulen, että sitä nyppiessä ihosta irti tuli samalla hoidettu kuorintakin. Eikä oo pahan hintaista 15L n.100€. Sillä kyllä vahaa/kuorii pidemmätkin sääret aika monesti.

        Mä kokeilin tuos muutama vuos sitten kettujen kiimamittarin pesuainetta haavan putsaukseen ja se on kyl kaikkein parasta ainetta siihen, en muista mitä maksaa, mut 10 litraa olen joskus ostanut ja sitä on varmasti viel yheksän jäljellä, et ei tuu haavaa päälle paljo mitää hintaa. Ja paranee tosi nopeesti.

        Pitää vinkata akalle tuosta vesieristysmassasta. ;)


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        Mä kokeilin tuos muutama vuos sitten kettujen kiimamittarin pesuainetta haavan putsaukseen ja se on kyl kaikkein parasta ainetta siihen, en muista mitä maksaa, mut 10 litraa olen joskus ostanut ja sitä on varmasti viel yheksän jäljellä, et ei tuu haavaa päälle paljo mitää hintaa. Ja paranee tosi nopeesti.

        Pitää vinkata akalle tuosta vesieristysmassasta. ;)

        ...että sitä vesieristysmassaa ei oo testattu eläinkokeilla, jotta sen puolesta luulis vähän rantummallekin naiselle kelpaavan :)

        Jos sitä ois testattu eläimillä niin tuskin sen haju menis päähän niinku metrinen halko.


    • caput.mortuum

      Yleensä luen melkein kaikki, mutta täytyy myöntää että vastaamiseen vaikuttaa kirjoittajan tunnistaminen. Ei niin että automaattisesti vastaisin tai en vastaa "tutulle" kirjoittajalle vaan se mitä vastaan. Tärkein on kuitenkin se asia, ei kirjoittajan persoona.

    • katso...

      lukukertoja,onko eroa sinisten ja mustien nimimerkkien aloitusten välillä? Siinä vastaus,vaikka nää jeesustelijat täällä muuta väittää!

      • johtuu turinapuuron suuresta määrästä. Toi lukukertalaskuri on iha perseestä.


      • mutta..
        relaxed_eyes kirjoitti:

        johtuu turinapuuron suuresta määrästä. Toi lukukertalaskuri on iha perseestä.

        se kertoo että nikillä on merkitystä.


      • mutta.. kirjoitti:

        se kertoo että nikillä on merkitystä.

        ehkä osittain myös siitä, mut mun mielestä se kertoo siitä, että tosi palstalainen hakkaa F5:sta jatkuval syötöl, et se näkee onko kommentoitu johonkin.


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      97
      1150
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      978
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      729
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe