ensi-vai toisarvoinen kommentteja lukiessasi, ja niihin kantaa ottaessasi?
Ja toivoisin haudanvakavia vastauksia, vaikka oletan, että koiranleukailuksi menee.
Onko nikki
26
1095
Vastaukset
- zisel
mulle ainakaan mitään merkitystä kuka viestin on kirjottanut. Vastailen mihin sattuu ja miten sattuu.
Entäs sinä?vaikka jos 'tuntee' tyypin, ni nikki pistää kommentoimaan aina vähä tyypin mukaan. Mut, en kuitenkaan kiinnitä nikkiin oikein minkäänlaista huomiota.
- zisel
relaxed_eyes kirjoitti:
vaikka jos 'tuntee' tyypin, ni nikki pistää kommentoimaan aina vähä tyypin mukaan. Mut, en kuitenkaan kiinnitä nikkiin oikein minkäänlaista huomiota.
me päästään ihailemaan sun kuvaa kun galleriassa ei sellasta näytä olevan?
zisel kirjoitti:
me päästään ihailemaan sun kuvaa kun galleriassa ei sellasta näytä olevan?
tiedotustilaisuuden sitten kun se on tapahtunut.
Ei helevetti. =D- nyt sellainen
ongelma, että jokainen viestisi tuo mulle mieleen elaskan perkeleen. Kai se on vedettävä muutamat lärvit, että tietty muistilohko tuhoutuu.
- zisel
relaxed_eyes kirjoitti:
tiedotustilaisuuden sitten kun se on tapahtunut.
Ei helevetti. =Dmielenkiinnolla. Eihän tässä uteliaisuudessaan malta enää lähteä palstalta pois ollenkaan!
- zisel
nyt sellainen kirjoitti:
ongelma, että jokainen viestisi tuo mulle mieleen elaskan perkeleen. Kai se on vedettävä muutamat lärvit, että tietty muistilohko tuhoutuu.
tuhota sitä aivolohkoa itseltäni jo päivätolkulla muttei näytä auttavan. Tai on vissiin kehitystä tapahtunut mutta luulen että toi elaska on niin jumiutunut mun aivoihin että se on ainoa asia jonka muistan kunhan olen dementoitunut ja istun vanhainkodissa.
- En.kerro
Piti ihan ajatella :)
Luen tiettyjen nikkien vastauksia/aloituksia useammin, eli ehkä lukiessa nikki on ensiarvoinen.
Mutta en vastaa jokaiseen lukemaani vastaukseen tai aloitukseen (itse asiassa vastailen aika vähän). Vastaan kuitenkin muun kuin nikin perusteella. Eli kannanotoissa nikki on toisarvoinen. Vastaan jos aihe yhtään kiinnostaa tai jos on jotain sanottavaa. Tykkään enempi seurailla sivusta :)
Ja tämä tuli nyt ihan haudanvakavana ;D- En.kerro
että nikittömienkin juttuja luen ja vastailen, jos aihe kiinnostaa. Täällä on itseasiassa puskissa ihan mielenkiintoista porukkaa :)
- vastaaja.....
Melko toisarvoinen on...Tietysti joidenkin kirjoittajien kanssa olen enemmän varautunut, kuin toisten kanssa. Johtuen siitä, että näin puskana saa välillä helposti osakseen vähän kummallisiakin luulotteluja.
- nikit-ön
toisarvoinen, koska jos luen täällä juttuja, niin luen lähestulkoon kaiken nikkeihin katsomatta. Mahdollisissa kirjoittamissani kommenteissa joskus merkitsee, joskus ei. Yleensä aihe merkitsee enemmän, mutta kun tuntee osan kirjoittajista, niin...
- uk-ko
toisarvoinen.
- Jos otsikko on kiinnostava, kurkkaan kuitenkin nikistä riippumatta
- Jos otsikko ei ole kiinnostava, kurkkaan joka tapauksessa nikistä riippumatta, koska näistä jutteluista ei voi koskaan tietää, mihin ne kääntyvät. Tyhjäkin aloitus voi muuttua ihan hervottomaksi säihkeeksi.
Mutta on mulla yksi poikkeus, joissa nikki vaikuttaa:
- Otsikko on ärsyttävä ja aloittaja on joku niistä 2-3 nikistä, jotka olen "tuominnut", niin en edes avaa. Paitsi joskus, kun tarkistan nikin statuksen: onko tyypin pää edelleen yhtä tyhjä, kuin ennenkin.
Kommentoidessani vastaan kaikille, joille mulla tuntuu olevan asiaa. Parille nikille jätän vastaamatta, koska olen oppinut, että se ei maksa vaivaa minkään oman intressini takia.
Nikki vaikuttaa, mutta on toisarvoinen. Pääsääntöisestihän täällä on vain mainiota porukkaa.- uk-ko
sillä ei ole väliä, onko ylimalkaan nikkiä. Aloitinhan itsekin puskassa ja olen vain nihkeästi hyväksynyt tämän rekisteröitymieni. Kaikki kelpaa.
- mitenkään,
mikä johtunee siitä, että luen viestit yhtenä pötkönä. Jos lukisin viestipuuta viesti kerrallaan, tekisin varmaankin valintoja.
mutta vaikuttaahan se (halusin tai en) siihen että kommentoinko vai en ja jos kommentoin niin miten.
- Serpico
häiritsevä tekijä. Muutama asiallinen kommentti jää lukematta aina sen takia, että nikin käyttäjä on aikaisemmin antanut määrän korvata laadun.
Hyvin pitkälti sen perusteella valitsen mitkä viestit luen.
relaxed_eyes kirjoitti:
mites raksa edistyy?
...kaikkien kirjoituksia, niin nimimerkkikentän tekstien perusteella tulee valittuu mitä lukee.
Hitaasti on hommat edenny, ku on pitäny tapetti/maali/kaakelikauppoja kiertää.
Tieräkkö muuten, että vesieristysmassa on mitä oivallisinta ainetta karvojen poistoon. Kyllä tuli niin siloset kädet...mä luulen, että sitä nyppiessä ihosta irti tuli samalla hoidettu kuorintakin. Eikä oo pahan hintaista 15L n.100€. Sillä kyllä vahaa/kuorii pidemmätkin sääret aika monesti.Richartti kirjoitti:
...kaikkien kirjoituksia, niin nimimerkkikentän tekstien perusteella tulee valittuu mitä lukee.
Hitaasti on hommat edenny, ku on pitäny tapetti/maali/kaakelikauppoja kiertää.
Tieräkkö muuten, että vesieristysmassa on mitä oivallisinta ainetta karvojen poistoon. Kyllä tuli niin siloset kädet...mä luulen, että sitä nyppiessä ihosta irti tuli samalla hoidettu kuorintakin. Eikä oo pahan hintaista 15L n.100€. Sillä kyllä vahaa/kuorii pidemmätkin sääret aika monesti.Mä kokeilin tuos muutama vuos sitten kettujen kiimamittarin pesuainetta haavan putsaukseen ja se on kyl kaikkein parasta ainetta siihen, en muista mitä maksaa, mut 10 litraa olen joskus ostanut ja sitä on varmasti viel yheksän jäljellä, et ei tuu haavaa päälle paljo mitää hintaa. Ja paranee tosi nopeesti.
Pitää vinkata akalle tuosta vesieristysmassasta. ;)relaxed_eyes kirjoitti:
Mä kokeilin tuos muutama vuos sitten kettujen kiimamittarin pesuainetta haavan putsaukseen ja se on kyl kaikkein parasta ainetta siihen, en muista mitä maksaa, mut 10 litraa olen joskus ostanut ja sitä on varmasti viel yheksän jäljellä, et ei tuu haavaa päälle paljo mitää hintaa. Ja paranee tosi nopeesti.
Pitää vinkata akalle tuosta vesieristysmassasta. ;)...että sitä vesieristysmassaa ei oo testattu eläinkokeilla, jotta sen puolesta luulis vähän rantummallekin naiselle kelpaavan :)
Jos sitä ois testattu eläimillä niin tuskin sen haju menis päähän niinku metrinen halko.
- caput.mortuum
Yleensä luen melkein kaikki, mutta täytyy myöntää että vastaamiseen vaikuttaa kirjoittajan tunnistaminen. Ei niin että automaattisesti vastaisin tai en vastaa "tutulle" kirjoittajalle vaan se mitä vastaan. Tärkein on kuitenkin se asia, ei kirjoittajan persoona.
- katso...
lukukertoja,onko eroa sinisten ja mustien nimimerkkien aloitusten välillä? Siinä vastaus,vaikka nää jeesustelijat täällä muuta väittää!
- mutta..
relaxed_eyes kirjoitti:
johtuu turinapuuron suuresta määrästä. Toi lukukertalaskuri on iha perseestä.
se kertoo että nikillä on merkitystä.
mutta.. kirjoitti:
se kertoo että nikillä on merkitystä.
ehkä osittain myös siitä, mut mun mielestä se kertoo siitä, että tosi palstalainen hakkaa F5:sta jatkuval syötöl, et se näkee onko kommentoitu johonkin.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀2936859Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis2526380Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai455723Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j1625088Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi493917Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main2253835Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1433529Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan183223HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok463187Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa
Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja3762981