Mitä ajattelet?

Ajatteletko mitään?

Aika saamattomalla päällä taas.

40

956

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos mulla olis

edes 3 lasta vähemmän tässä jalois pyörimäs niin kävisin panemas emäntää.

• sininen_sitruuna

... jotakin sellasta mitä en viitsi teille kertoa :)

• se on siis seksi mielessä.

• sininen_sitruuna
        relaxed_eyes kirjoitti:

se on siis seksi mielessä.

... se oli kuitenkin jotain muuta :)

• että pitäis alkaa siivoomaan ja tekemään ruokaa. Ja vaikka kuinka noita ajattelen, ni mitään ei tapahdu.

• sininen_sitruuna

Niin siinä välillä meinaa käydä.. :) Eilen oli tommonen päivä.. Ei se imuri itestään tullu sieltä kaapista, vaikka kuinka ajattelin.. :)

• Ekös sulla ole

se akka sitä varten että se tekee noi jutut samalla ku sä palstailet ja makaat sohval.

• Ekös sulla ole kirjoitti:

se akka sitä varten että se tekee noi jutut samalla ku sä palstailet ja makaat sohval.

se makaa sängyssä kuumeessa ja sitäki pitää hoivata.

• sua vituttaa
        relaxed_eyes kirjoitti:

se makaa sängyssä kuumeessa ja sitäki pitää hoivata.

Ajattele, olis elämäs tilaisuus näyttää miten paljon naistas arvostat, ja sen sijaan kiukuttelet täällä ku ei huvita... Kasva aikuiseksi.

• sua vituttaa kirjoitti:

Ajattele, olis elämäs tilaisuus näyttää miten paljon naistas arvostat, ja sen sijaan kiukuttelet täällä ku ei huvita... Kasva aikuiseksi.

Olenkohan mä nyt missannu elämäni tilaisuuden tässä keskenkasvuisuudessani. No varmasti ku se niin hyvin täl palstal näkyy.

• täällä kerrot
        relaxed_eyes kirjoitti:

Olenkohan mä nyt missannu elämäni tilaisuuden tässä keskenkasvuisuudessani. No varmasti ku se niin hyvin täl palstal näkyy.

mitä ihanii asioit se nainen on sulle tehny. Eiks nyt ole takaisinmaksun aika? Sen sijaan et valitat täällä niin pane se kone kii ja mene antaan hierontaa.

• sininen_sitruuna kirjoitti:

Niin siinä välillä meinaa käydä.. :) Eilen oli tommonen päivä.. Ei se imuri itestään tullu sieltä kaapista, vaikka kuinka ajattelin.. :)

menee muuten koko päivä hukkaan.

• täällä kerrot kirjoitti:

mitä ihanii asioit se nainen on sulle tehny. Eiks nyt ole takaisinmaksun aika? Sen sijaan et valitat täällä niin pane se kone kii ja mene antaan hierontaa.

No voi jesus.

• JennieGiedeon

miten helvetissä tästä krapulasta pääsis eroon, ja et miten turha ilta baarissa taas eilen oli...

• se sun seksikäs 10v nuorempi tj on kun on aikaa miettiä toisten miettimisiä???

Älä nyt vaan sano että se tajus kuinka amitsu keski-ikäinen teini oot :-)

• se makaa sängyssä.

• vänkyrä-nainen

nyt mitään normaalista poikkeavaa.
      Sunnuntaina saakin olla saamattomalla päällä. Ei oo pakko tehdä mitään mitä ei halua.

• viikkosiivoukset tehdä, normisti tehään lauantaisin yhdessä, mut eile meni päivä ihan muissa merkeissä ja ruokaki pitää laittaa.

Mut, onneks on perunat kuorittuna ja kiehumassa, ja imuroimatta, muuten on homma hoidossa, vaikka toine on kipee.

• KoppavaHoro

miten saan kaikki kamat kerralla autoon ja roskatkin pitäisi viedä samalla. Sekä hakea matto varastosta (myös autoon menossa).

• Ajatusvirtaa reaaliajassa:
      12:10:25 Perskele, sais tää flunssakuume hellittää.
      12:10:28 Rakennukselle täst on kuitenkin lähettävä.'
      12:10:35 Mitäs kaikkee sitä pitikään pojille pakata hoitoon mukaan.
      12:10:39 Mihinhän aikaan se vaimo kykenee sieltä viikonloppureissultaan kotiutuu?
      12:10:57 Pitäis vissiin antaa pojille ruokaa...no ekaks vois tietty käydä vaikka tuumaustupakilla...

• Ulkona on viheliäinen ilma. Pitäisi varmaan syödä aamupala. Panettaa eikä kankkunen ole kovin kummoinen, joten taitaa tulla normi-sunnuntai.

• et teettekste koskaan mitään 'repäisevää'? Vai meneeks joka viikko aina saman kaavan mukaan?

• relaxed_eyes kirjoitti:

et teettekste koskaan mitään 'repäisevää'? Vai meneeks joka viikko aina saman kaavan mukaan?

Mitä tuo repäisevä tarkoittaa? Spontaania seksiä? Vai jotain muuta extempore-touhua?

• Ratikkakuski kirjoitti:

Mitä tuo repäisevä tarkoittaa? Spontaania seksiä? Vai jotain muuta extempore-touhua?

ei nyt välttämättä mitään repäisevää, mut jotain sellasta mikä rikkoo vakiokuviot ja kaavan?

Esmes kävisittekin perjantaina baarissa, eikä lauantaina?

Ollaanhan me tietty erilaisia, mut ku mulle tulee vaan sellanen tylsä kuva tuosta teidän viikkokierrosta.

• relaxed_eyes kirjoitti:

ei nyt välttämättä mitään repäisevää, mut jotain sellasta mikä rikkoo vakiokuviot ja kaavan?

Esmes kävisittekin perjantaina baarissa, eikä lauantaina?

Ollaanhan me tietty erilaisia, mut ku mulle tulee vaan sellanen tylsä kuva tuosta teidän viikkokierrosta.

Ylensä sitä on perjantaina sen verran väsynyt aikaisista aamuherätyksistä, että mielummin baareillaan lauantaina. Toisaalta onhan niitä kaikenlaisia perjantaikarkeloita. Viimeisen kuukaudenkin aikana on ollut yksi saunailta ja firman pikkujoulut, jolloin lauantai oli koti-ilta tai tullut korkeintaan leffassa käytyä.

Olen ollut 12 vuotta vuorotöissä, joten nyt on mukavaa mennä enemmistön kanssa samassa viikkorytmissä. Mutta ei minulla mitään sitä vastaan ole, että aikataulut muuttuvat.

• Ratikkakuski kirjoitti:

Ylensä sitä on perjantaina sen verran väsynyt aikaisista aamuherätyksistä, että mielummin baareillaan lauantaina. Toisaalta onhan niitä kaikenlaisia perjantaikarkeloita. Viimeisen kuukaudenkin aikana on ollut yksi saunailta ja firman pikkujoulut, jolloin lauantai oli koti-ilta tai tullut korkeintaan leffassa käytyä.

Olen ollut 12 vuotta vuorotöissä, joten nyt on mukavaa mennä enemmistön kanssa samassa viikkorytmissä. Mutta ei minulla mitään sitä vastaan ole, että aikataulut muuttuvat.

kiitos. On joskus vähä pakko kysellä, ku alkaa näkökenttä kaventua. My problem.

• uk-ko

"Onpa hienoa, että toi Punto on taas ajokunnossa".
      Korjaaja toi juuri äsken sen mulle.

"Miksikähän hömötiaiset ja kuusitiaiset on kadonneet kokonaan mun laudalta?"
      Täytyy kytätä vähän aikaa noita tinttejä.

"Mitäköhän muuta keksisin, ettei tarvii aloittaa työntekoa?"
      Pitäisi tänään tehdä kolmen kurssin kurssisuunnitelmat.

Näillä mennään.

• sirpamaikkarilta

että kyllä se Hynynen sitten on ruma eikä se osaa laulaakaan. Mut ei se haittaa. Mä rakastan sitäki siitä huolimatta.

• Kotiteollisuuden keikal. Piti siit sulle pröystäillä, mut en näköjään kerenny.

• sirpamaikkarilta
        relaxed_eyes kirjoitti:

Kotiteollisuuden keikal. Piti siit sulle pröystäillä, mut en näköjään kerenny.

Hähä! =)

Oliko hyvä keikka?

• sirpamaikkarilta kirjoitti:

Hähä! =)

Oliko hyvä keikka?

vaikka mun pitiki se pakottaa mukaan.

• sirpamaikkarilta
        relaxed_eyes kirjoitti:

vaikka mun pitiki se pakottaa mukaan.

niin hyvät jutut. Taikka sitten sitä on vaan niin juntti että ne uppoo niin hyvin. Ja kuka Kotiteollisuudesta ei tykkäis?

Nyt Kotiteollisuus olis jäähallilla 5.12. Ja siel ois paljon muitaki hyviä esiintyjiä.

• silpa on löytäny tisseilleen leipojan?? Huhu kertoo että ne on isommat kuin Stubbin ego :-)

• sirpamaikkarilta
        yrmio kirjoitti:

silpa on löytäny tisseilleen leipojan?? Huhu kertoo että ne on isommat kuin Stubbin ego :-)

Löytyny on. Huhuja ei kannata uskoa. Stubbin egolle ei mikään pärjää. =)

Löytyny on. Huhuja ei kannata uskoa. Stubbin egolle ei mikään pärjää. =)

että on sutinaa :-) Eri olosuhteissa mä voisin sukellella niitten välissä :-) Vai väitätkö että et ois muka antanu :-)

• sirpamaikkarilta
        yrmio kirjoitti:

että on sutinaa :-) Eri olosuhteissa mä voisin sukellella niitten välissä :-) Vai väitätkö että et ois muka antanu :-)

Ilman oisit jääny. =)

Ilman oisit jääny. =)

eri olosuhteista. Jokainen joka on nähny mun videon omakuvassa haluaa palan Yrppää :-) Mulla on niin suunnnattoman soppeli kulli, ei liian iso eikä liian pieni, kuin tehty jokaisen naisen kameliin :-)

No ei vaiskaan, läppä läppä. Mä oon tällaisessa pikku päiväkännissä jtn. jutut on mitä on. Mieli halajaa mutta liha on heikko ja veltto :-(

• - Onkohan pomo paikalla ens viikolla? Pakko kertoo sille jo nyt että mulla ois äippäloma tiedossa.
      - Miten helvetissä me selvitään taloudellisesti kun elämäntilane muuttuu monella tapaa? Raskaus oli suunniteltu jne, mutta elämään tuli sellaisia yllärimomentteja mitä ei todellakaan osattu laskea etukäteen.
      - Kestäispä pää, kestäispä pää, kestäispä pää..
      - Mulla on maailman ihanin mies.

• Pelkkä ajattelun ajatteleminenkin sattuu päähän. Karmea krapula:S

• NtiBebs

miten selvisin eilisestä krapulasta hengissä ja nyt yritän taistella flunssaa vastaan. Eli ei päässä liiku sitäkään vähää mitä yleensä, iltaa ja nukku-masaa odotellessa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      62
      4539
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      163
      3488
    3. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      61
      2827
    4. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      148
      2776
    5. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2664
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1913
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1791
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1646
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      174
      1630
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      42
      1332
    Aihe