saada sanoa oma mielipiteesi ääneen? Miksi?
Onko sinulle tärkeää
17
602
Vastaukset
- Miksi..
olisi?
- kuitenkin...
sanoo.... ;)
- näin nimettömänä
kuitenkin... kirjoitti:
sanoo.... ;)
tulee joskus jotain sanottua.
- ja...
näin nimettömänä kirjoitti:
tulee joskus jotain sanottua.
vielä selitelläänkin... Jos se kuitenkin oli jonkin verran tärkeää, se mielipiteen ilmaiseminen?
sama kuin "Nukutko sinä?".
Miksi? Ei kait mitään yhtä motiivia ole. Huvin, vaikuttamisen, brassailun, naisen kaatamisen, en tiedä vuoksi - koska voin...olen niin ujo (tai olen ainakin ollut) että mulle on saavutus kun sanon mielipiteeni ääneen. Joskus sitä sitten on tullut intaannuttua vähän liikaa omasta rohkeudesta ja olen paukuttanut omaa mielipidettäni muiden tietoon ehkäpä enemmän kuin olisi ollut tarpeen.
ei läheskään aina. Usein riittää se, kun itse tietää oman mielipiteensä.
mut sanoisin, et pääosin riittää kun itse tietää. Joskus harvoin tulee sellasia asioita jolloin sil oman mielipiteen kertomisella on isompaa merkitystä.
relaxed_eyes kirjoitti:
mut sanoisin, et pääosin riittää kun itse tietää. Joskus harvoin tulee sellasia asioita jolloin sil oman mielipiteen kertomisella on isompaa merkitystä.
ilmenee itsellä välillä runsaana keskeytä-nappulan käyttönä. Joskus taas huomaa, että kannatti sittenkin sanoa oma mielipide, vaikka aluksi tuntuikin turhalta.Siitä ehkä aukesikin uusi, itselle yllättäviä asioita avaava keskustelu.
- rusalkaa
enää. Nuorempana oli. Ajattilin, että vaikuttaa jotenkin.
Nyt vaan TEEN niin kuin itteä huvittaa, vaiks toiset sanois mitä. Mieluummin olen hiljaa.- rusalkaa
jos kukaan ei välitä kuunnella.
- uk-ko
Vai täällä?
Täällähän se on tärkeää, siksi pAlstalle tulen että saan sanoa painavan sanani polttavan tärkeistä seikoista.
Oikeassa elämässä se ei ole kovin tärkeää. Pärjään enimmän aikaa hyvin tarkkailijan roolissa. Sanon harvakseltaan mielipiteitä mutta yritän sitten sijoittaa ne strategisesti tärkeisiin hetkiin.
Kokouksissa esim. on usein turhaa sanoa mitään paitsi alussa ja lopussa. Jos asia on mulle tärkeä, pyrin olemaan aktiivinen noissa kohdissa, muuten olen hiljaa. - 0+000´900
Ei ole tärkeää! Èikä ainakaan missään palstalla. Kai se vähän riippuu, mistä on kysymys ja kenen kanssa asiaa käsitellään.
- Katti
Itseasiassa mielipiteeni ääneen sanominen ei ole tärkeää vaan se, että jättäisin joskus sanomatta.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602
