saada sanoa oma mielipiteesi ääneen? Miksi?
Vastaukset 17
- Miksi..
olisi?
- kuitenkin...
sanoo.... ;)
- näin nimettömänä
kuitenkin... kirjoitti:
sanoo.... ;)
tulee joskus jotain sanottua.
- ja...
näin nimettömänä kirjoitti:
tulee joskus jotain sanottua.
vielä selitelläänkin... Jos se kuitenkin oli jonkin verran tärkeää, se mielipiteen ilmaiseminen?
sama kuin "Nukutko sinä?".
Miksi? Ei kait mitään yhtä motiivia ole. Huvin, vaikuttamisen, brassailun, naisen kaatamisen, en tiedä vuoksi - koska voin...olen niin ujo (tai olen ainakin ollut) että mulle on saavutus kun sanon mielipiteeni ääneen. Joskus sitä sitten on tullut intaannuttua vähän liikaa omasta rohkeudesta ja olen paukuttanut omaa mielipidettäni muiden tietoon ehkäpä enemmän kuin olisi ollut tarpeen.
ei läheskään aina. Usein riittää se, kun itse tietää oman mielipiteensä.
mut sanoisin, et pääosin riittää kun itse tietää. Joskus harvoin tulee sellasia asioita jolloin sil oman mielipiteen kertomisella on isompaa merkitystä.
relaxed_eyes kirjoitti:
mut sanoisin, et pääosin riittää kun itse tietää. Joskus harvoin tulee sellasia asioita jolloin sil oman mielipiteen kertomisella on isompaa merkitystä.
ilmenee itsellä välillä runsaana keskeytä-nappulan käyttönä. Joskus taas huomaa, että kannatti sittenkin sanoa oma mielipide, vaikka aluksi tuntuikin turhalta.Siitä ehkä aukesikin uusi, itselle yllättäviä asioita avaava keskustelu.
- rusalkaa
enää. Nuorempana oli. Ajattilin, että vaikuttaa jotenkin.
Nyt vaan TEEN niin kuin itteä huvittaa, vaiks toiset sanois mitä. Mieluummin olen hiljaa.- rusalkaa
jos kukaan ei välitä kuunnella.
- uk-ko
Vai täällä?
Täällähän se on tärkeää, siksi pAlstalle tulen että saan sanoa painavan sanani polttavan tärkeistä seikoista.
Oikeassa elämässä se ei ole kovin tärkeää. Pärjään enimmän aikaa hyvin tarkkailijan roolissa. Sanon harvakseltaan mielipiteitä mutta yritän sitten sijoittaa ne strategisesti tärkeisiin hetkiin.
Kokouksissa esim. on usein turhaa sanoa mitään paitsi alussa ja lopussa. Jos asia on mulle tärkeä, pyrin olemaan aktiivinen noissa kohdissa, muuten olen hiljaa. - 0+000´900
Ei ole tärkeää! Èikä ainakaan missään palstalla. Kai se vähän riippuu, mistä on kysymys ja kenen kanssa asiaa käsitellään.
- Katti
Itseasiassa mielipiteeni ääneen sanominen ei ole tärkeää vaan se, että jättäisin joskus sanomatta.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 851724
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine1391273Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä
Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i1261025Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee
Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku29923S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä
Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant32835Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀41798KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi15733Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁68700Mitä vit,,tua!
Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul33692Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R44652