eli kysymyksen näkeekin otsikosta... pystyykö ipod touch:iin lataamaan elokuvia (16gb) ??
Ipod touch: iin elokuvia (ko) ?
7
1680
Vastaukset
- pystyy.
Ainoana huonona puolena on, että iPod ei ymmärrä divx/xvid muotoa, vaan ne pitää aluksi muuttaa mp4:ksi. Tähän käy hyvin esim. ilmainen Videora:
http://www.videora.com/en-us/Converter/iPod/ .- Touch2G
Osaako joku sanoa onko noi kaikki ohjelmat toDella hitaita? Asensin eilen WinFF merkkisen ohjelman. Annoin yön yli olla videot konvertoitumassa ja aamulla noin kahdeksan tunnin jälkeen oli ehtinyt konvertoitua ainoastaan viisi jaksoa Frendejä..
Asensin myös videoran joka onkin hieman nopeampi. Lieneekö sit mun koneesta kiinni mutta se kaatuilee lähes koko ajan tän ohjelman käytön aikana. Yhen jakson oon siis saanu tuolla konvertoitua, kaikkina muina kertoina kone on kaatunut.
Eli onko kellään tiedossa nopeaa konvertointiohjelmaan pc:lle? Ja ilmaista sellaista. Jotain sellaistakin ehin jo kokeilla mikä vaikutti hyvältä mutta kokeiluversiona ei konvertoinut kuin viisi minuuttia videon alusta..
Kylläpä vastustaa.. - koneestasi
Touch2G kirjoitti:
Osaako joku sanoa onko noi kaikki ohjelmat toDella hitaita? Asensin eilen WinFF merkkisen ohjelman. Annoin yön yli olla videot konvertoitumassa ja aamulla noin kahdeksan tunnin jälkeen oli ehtinyt konvertoitua ainoastaan viisi jaksoa Frendejä..
Asensin myös videoran joka onkin hieman nopeampi. Lieneekö sit mun koneesta kiinni mutta se kaatuilee lähes koko ajan tän ohjelman käytön aikana. Yhen jakson oon siis saanu tuolla konvertoitua, kaikkina muina kertoina kone on kaatunut.
Eli onko kellään tiedossa nopeaa konvertointiohjelmaan pc:lle? Ja ilmaista sellaista. Jotain sellaistakin ehin jo kokeilla mikä vaikutti hyvältä mutta kokeiluversiona ei konvertoinut kuin viisi minuuttia videon alusta..
Kylläpä vastustaa..Mulla käytössä Videora, eikä ole kaatunut kertaakaan.
Kone (kannettava):
AMD TL-56 prosessori
1 GB muistia
Vista Home Premium
Ja nopeudesta sen verran, että tuolla kokoonpanolla kestää tunnin videon kääntäminen noin 1/2 tuntia.
P.S. Olen lukenut jostain, että saattaa kaataa Vistan, jos asetuksena Videorassa on, että lisää käännetty tiedosto automaattisesti iTunes kirjastoon (Itselläni ei päällä).
P.S.2 Mitä profiilia käytät. Mulla H.264 480*320 786 kbs Stereo/128kbs (2-Pass kestää tietysti kauemmin) - Touchi
koneestasi kirjoitti:
Mulla käytössä Videora, eikä ole kaatunut kertaakaan.
Kone (kannettava):
AMD TL-56 prosessori
1 GB muistia
Vista Home Premium
Ja nopeudesta sen verran, että tuolla kokoonpanolla kestää tunnin videon kääntäminen noin 1/2 tuntia.
P.S. Olen lukenut jostain, että saattaa kaataa Vistan, jos asetuksena Videorassa on, että lisää käännetty tiedosto automaattisesti iTunes kirjastoon (Itselläni ei päällä).
P.S.2 Mitä profiilia käytät. Mulla H.264 480*320 786 kbs Stereo/128kbs (2-Pass kestää tietysti kauemmin)Mulla myös 1 Gb muistia, XP käytössä.
Saattaahan se olla et mun kone on muutenkin niin umpisolmussa että noiden kans kestää. Tosin sama oli se resoluutio millä minäkin konvertoin.
Kaveri sanoi (Macin käyttäjä) että hänellä kestää n. 10 sekuntia parin tunnin leffan konvertoinnissa. Pitääpä kysyä mitä ohjelmaa hän käyttää.
- tpi
Sieltä saat kaikki ilmaisilta TV-kanavilta tulleet ohjelmat pari viikko taaksepäinkin imuroitua omalle koneelle muodossa, jotka voi suoraan tipauttaa Ipod touchiin /Iphoneen. Kuvan laatu on erittäin hyvä.
- ahewrtyu
Mul on sellane ongelma oon muuttanu elokuvan mpeg4 (mp4) muotoon sit siirrän sen itunesin elkouvii mut sitku yritän synkronoida sen ipodiin nii tulee sitä ei voitu lisätä koska ipod ei tue tai jotain tätä tiedostoa Siis mul on ipod touch
HELP!! - joomo
ahewrtyu kirjoitti:
Mul on sellane ongelma oon muuttanu elokuvan mpeg4 (mp4) muotoon sit siirrän sen itunesin elkouvii mut sitku yritän synkronoida sen ipodiin nii tulee sitä ei voitu lisätä koska ipod ei tue tai jotain tätä tiedostoa Siis mul on ipod touch
HELP!!mä en saa noita elokuvia oikein toho itunesiin...tulee tällänen ikkuna kun painan siitä "elokuvat""http://img691.imageshack.us/img691/2217/ongelma.png
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446