Ipod touch: iin elokuvia (ko) ?

D;;

eli kysymyksen näkeekin otsikosta... pystyykö ipod touch:iin lataamaan elokuvia (16gb) ??

7

1681

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pystyy.
      • Touch2G

Osaako joku sanoa onko noi kaikki ohjelmat toDella hitaita? Asensin eilen WinFF merkkisen ohjelman. Annoin yön yli olla videot konvertoitumassa ja aamulla noin kahdeksan tunnin jälkeen oli ehtinyt konvertoitua ainoastaan viisi jaksoa Frendejä..

Asensin myös videoran joka onkin hieman nopeampi. Lieneekö sit mun koneesta kiinni mutta se kaatuilee lähes koko ajan tän ohjelman käytön aikana. Yhen jakson oon siis saanu tuolla konvertoitua, kaikkina muina kertoina kone on kaatunut.

Eli onko kellään tiedossa nopeaa konvertointiohjelmaan pc:lle? Ja ilmaista sellaista. Jotain sellaistakin ehin jo kokeilla mikä vaikutti hyvältä mutta kokeiluversiona ei konvertoinut kuin viisi minuuttia videon alusta..

Kylläpä vastustaa..

• koneestasi
        Touch2G kirjoitti:

Osaako joku sanoa onko noi kaikki ohjelmat toDella hitaita? Asensin eilen WinFF merkkisen ohjelman. Annoin yön yli olla videot konvertoitumassa ja aamulla noin kahdeksan tunnin jälkeen oli ehtinyt konvertoitua ainoastaan viisi jaksoa Frendejä..

Asensin myös videoran joka onkin hieman nopeampi. Lieneekö sit mun koneesta kiinni mutta se kaatuilee lähes koko ajan tän ohjelman käytön aikana. Yhen jakson oon siis saanu tuolla konvertoitua, kaikkina muina kertoina kone on kaatunut.

Eli onko kellään tiedossa nopeaa konvertointiohjelmaan pc:lle? Ja ilmaista sellaista. Jotain sellaistakin ehin jo kokeilla mikä vaikutti hyvältä mutta kokeiluversiona ei konvertoinut kuin viisi minuuttia videon alusta..

Kylläpä vastustaa..

Mulla käytössä Videora, eikä ole kaatunut kertaakaan.

Kone (kannettava):
        AMD TL-56 prosessori
        1 GB muistia
        Vista Home Premium

Ja nopeudesta sen verran, että tuolla kokoonpanolla kestää tunnin videon kääntäminen noin 1/2 tuntia.

P.S. Olen lukenut jostain, että saattaa kaataa Vistan, jos asetuksena Videorassa on, että lisää käännetty tiedosto automaattisesti iTunes kirjastoon (Itselläni ei päällä).

P.S.2 Mitä profiilia käytät. Mulla H.264 480*320 786 kbs Stereo/128kbs (2-Pass kestää tietysti kauemmin)

• Touchi
        koneestasi kirjoitti:

Mulla käytössä Videora, eikä ole kaatunut kertaakaan.

Kone (kannettava):
        AMD TL-56 prosessori
        1 GB muistia
        Vista Home Premium

Ja nopeudesta sen verran, että tuolla kokoonpanolla kestää tunnin videon kääntäminen noin 1/2 tuntia.

P.S. Olen lukenut jostain, että saattaa kaataa Vistan, jos asetuksena Videorassa on, että lisää käännetty tiedosto automaattisesti iTunes kirjastoon (Itselläni ei päällä).

P.S.2 Mitä profiilia käytät. Mulla H.264 480*320 786 kbs Stereo/128kbs (2-Pass kestää tietysti kauemmin)

Mulla myös 1 Gb muistia, XP käytössä.

Saattaahan se olla et mun kone on muutenkin niin umpisolmussa että noiden kans kestää. Tosin sama oli se resoluutio millä minäkin konvertoin.

Kaveri sanoi (Macin käyttäjä) että hänellä kestää n. 10 sekuntia parin tunnin leffan konvertoinnissa. Pitääpä kysyä mitä ohjelmaa hän käyttää.

• tpi

Sieltä saat kaikki ilmaisilta TV-kanavilta tulleet ohjelmat pari viikko taaksepäinkin imuroitua omalle koneelle muodossa, jotka voi suoraan tipauttaa Ipod touchiin /Iphoneen. Kuvan laatu on erittäin hyvä.

• ahewrtyu

Mul on sellane ongelma oon muuttanu elokuvan mpeg4 (mp4) muotoon sit siirrän sen itunesin elkouvii mut sitku yritän synkronoida sen ipodiin nii tulee sitä ei voitu lisätä koska ipod ei tue tai jotain tätä tiedostoa Siis mul on ipod touch
        HELP!!

• joomo
        ahewrtyu kirjoitti:

Mul on sellane ongelma oon muuttanu elokuvan mpeg4 (mp4) muotoon sit siirrän sen itunesin elkouvii mut sitku yritän synkronoida sen ipodiin nii tulee sitä ei voitu lisätä koska ipod ei tue tai jotain tätä tiedostoa Siis mul on ipod touch
        HELP!!

mä en saa noita elokuvia oikein toho itunesiin...tulee tällänen ikkuna kun painan siitä "elokuvat""http://img691.imageshack.us/img691/2217/ongelma.png

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      319
      7544
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2176
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1843
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1382
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1251
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1221
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      55
      1171
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe